-Okei! Da drar vi folkens! Du hører Liam rope. Dere stopper kysset, du ser på Harry med spørrende øyne.
-Vi skal på stranda. Du fortsetter å se rart på han.
-Se på det fine været da! han slår ut med hånda.
- Du skal bli med Alex. Han tar hånden din og reiser deg opp fra stolen.
-Jajaja! du går på rommet ditt og tar på bikinien din og over tar du bare en lett sommerkjole. Den er kort til over knærene og blomstrete. Tilslutt slenger du en strandveske over skulderen. Der ligger alle tingene dine i fra før av.
Du gå ut i gangen til de andre. Alle har shorts og t-skjorte. De smiler til deg alle sammen.
- Har alle med seg alt de trenger? Liam ser på hver og en med et seriøst blikk.
- Jada daddy direction! Louis går ut døra mens han ler det ut.
Alle bryter ut av latter. Jeg vet ikke, det var ikke så morsomt. Men samtidig var det morsomt. Liam er jo sånn som passer på alle.
Gutta kjører i Zayn sin bil og du kjører med Harry. Dere snakker rolig sammen men så sier Harry
- Gutta vet ikke om oss. Han ser rett fram ikke på deg.
- Hvorfor? Du tenker at nå kommer noe forferdelig
Han trekker på skuldrene
- Jeg vet ikke hva jeg skal si.
Du smiler. Han er så søt.
- Hva er deg å si? spør du
- Dette er dama mi! Harry ler av det flotte rimer hans.
Du bare ler med ham.
- De kjenner deg godt nok til å forstå at vi er sammen? Du snakker seriøst
-Det er ikke så farlig, de liker deg og vil det beste for meg. Heldigvis er du ikke Taylor! Harry må slutte å ta opp Taylor hele tiden. Hun er jo ute av livet hans.
Du bare smiler og klemmer hånden hans.
På stranden er det ingen å se, helt tomt.
-Skal det ikke være noen folk her? Du ser spørrende på de andre.
-Vi har leid stranden! Zayn tar av seg
t-skjorta.
-Hele greia?
-Ellers hadde vi aldri fått være i fred. Zayn smiler og løper bort til en vollyball band med de andre løpende bak.
De sto alle i bar overkropp og sparket ball.
Åå gud! Så fine mager de har. Alle sammen! Du forsvant litt i din egen verden.
-Lever du? Harry prikker deg på ryggen.
-Hva? du så forvirret på han.
Han lo og klemte deg.
- Kom så bader vi! Han slengte deg over skulderen og løp ut i vannet.
Kjolen din ble helt våt og det samme ble du.
Louis,Zayn,Liam og Niall kom løpende ut til dere med vannpistoler
-VANNKRIG! ropte de og begynte å vanne Harry. Du lo og lo, du lo så mye at du måtte gå i land.
Etter lang dag med bading,grilling og vollyball bestemte dere at nå måtte dere hjem og slappe av. Du og Harry har laget en avtale om at hver kveld skal dere komme til hverandres rom.
Du ligger og venter på ham. Du venter lenge. Klokka er 3, hva tar sånn tid?
Du bestemmer deg for å komme til hans rom. Rolig sniker du deg ut, forbi badet og inn på rommet hans. Det ligger noen der. Det ser ut som 2? Hvem,hva,hvor? Du sniker deg bort til sengen. Der ligge Louis og Zayn. Du forstår ingenting. Han er vel et annet sted.
Du slenger deg ned i sengen din. Den er så myk. Du kan sovne på et blunk. I halvsøvne hører du et brak. Du skvetter når du ser Harry står foran deg.
-Sorry, jeg lette etter noe på loftet. Han gjesper og hiver av seg klærne,Legger armene sine rundt deg og borte var han. Du bare smiler for deg selv siden du har verdens søteste kjæreste.
YOU ARE READING
Benefits
FanfictionDu og Harry er bestevenner, men når Harry foreslår noe mer enn venner blir det anderledes