Kapitel 2

1.4K 27 0
                                    

Du tenkte lenge. Han er så perfekt, hvorfor skal jeg ikke gjøre det?

Men problemet er at jeg faktisk alltid har likt ham, men aldri villet gått lenger enn venner. Han slapp hånden din. Du så på ham lenge. Det går ikke an å la være å smile når han står sånn. Skal vi prøve?

-jada, men Harry det skal ikke bli kleint mellom oss og ingen følelser. Han bare smilte et gigantisk smil.

Harry ligger på sofaen og smiler lurt til deg.

-kom å sett deg, harry vinket på deg.

-jeg skal på skolen nå. Du tok bagen over hode. Det er enklig en liten stund til, men du vil ikke at han skal starte noe.

Harry kastet på håret sitt.

-hvis du ikke vil være med meg så bare gå, han hadde en tulle stemme.

du begynte å le.

Plutselig kom Harry løpende mot deg og kastet armene sine rundt livet ditt, han løftet deg opp bakfra og klemte deg godt.

-du vet at jeg er veldig glad i deg? Og at jeg aldri vil såre deg. Den som våger å såre deg skal jeg ta meg av. Du fikk en syk følelse i magen. Den var god, men samtidig vond.

Du snudde deg og smilte til ham.

-du er bare den søteste gutten i verden. Det mente du. Du så bussen i vinduet. Faen, nå må jeg løpe. Du kysset Harry fort på kinnet før du løp ut. Du løp som bare det. Heldigvis rakk du bussen.

Du begynte å dagdrømme om deg og Harry. "friends with benefits" om at dere kom til å bli sammen til slutt. du ristet det av deg, det vil aldri skje.

BenefitsDove le storie prendono vita. Scoprilo ora