Kapitel 5

1.2K 19 0
                                    

Du går mot døra. Det banker en gang til. -slapp av da! Jeg kommer!

du er veldig irritert, trengs bare et bank på døra. Du gjesper samtidig som du åpner døra.

-Hey there darling! det var Harry han hoppet over deg i en megaklem. Du begynner å le. Du lo så mye at magen begynte å gjøre vondt.

-Jeg har savnet deg Alex! Harry ligger over deg og kysser deg overalt!

-jeg har savnet deg og! Men inni deg tenker du hvor rart er enklig det? At han er så overdrevent glad for å se meg.

Akkuratt som en ville gjort for kjæresten sin. Du klarer å dytte ham bort, du setter deg opp og ser på ham.

-skulle du ikke spille inn et nytt album? Harry klør seg i hode og smiler skjeivt.

-Jo, men alle sangene er ikke ferdige så jeg og gutta skal skrive sanger i morgen. Han ser fort på deg så tar han hånden din.

-De skal komme hit for å lage sangene. Han ser dypt inn i øynene dine, du må bare smile.

Du ler

- Ja! det blir jo kosligt!

- Kan du leve med oss i en hel uke? Harry virka nesten litt sjokka.

Du bare nikker.

-YEEEY! Han klemmer deg en gang til.

Det var da voldsomt til klemmer. Hva er det han har spist?

Du står å lager popkorn. Du har skiftet til en stor t-skjorte. Det er så varmt i sommersola. Popkornet er i mikroen og plutselig kjenner du sterke armer holder rundt deg.

-Harry? Du kjenner lukten av ham. Du fniser.

-Kom med meg! Han løfter deg med seg og løper inn til soverommet hans.

Du hyl ler. Han kaster deg ned i senga.

Det kommer en kribling gjennom hele

kroppen. Han legger seg over deg og begynner med å kysse deg nedover halsen. Du må ha ham. Men ikke på den måten. Du vil at han skal være din. Og du skal være hans, one and only.

Du tar av deg tskjorten og ligger i bare undertøy.

Harry tar av hans tskjorte. Å så kjekk han er. Buksa forsvinner fort den og dere er nakne. Han smiler og ser deg inn i øynene.

Du kjenner pusten han i øre. Han puster fort og tungt. Han kysser deg på munnen. Det er ikke første gang, men denne gangen føltes det mer spesielt. Sommerfulger flyr gjennom deg.

-Harry... Du tar ham i håret, de myke krøllene.

- Alex... Han ser på deg. Hjerte ditt banker 1000 ganger fortere.

- Riv i håret mitt.

- Hva? Du ser rart på ham.

- Gjør det. Som du ber om tenker du og river litt. Han lager en litt rar lyd, som en katte fresing.

- Harry! Ååå! Du brøler ut! Og klamrer deg til den svette kroppen hans.

Harry gliser til deg og fokuserer. Det går så fort og det er så utrolig.

Du presser deg nærmere, han holder deg på hoftene og du tar tak i håret hans igjen.

Han sklir rolig ned vedsiden av deg.

- Herlig prinsesse hvisker han. Du pyster dypt inn og smiler. Du er så trøtt nå. Du føler øynene svikter og du sovner.

BenefitsWhere stories live. Discover now