Telfonen din ringer for 5 gang. Hannah løfter den opp.
-Svar da! han har ringt i hele dag.
Du rynker på nesa
-Hva om han bare ringer for å si at han lå med den ene jenta?
Hannah ser så stygt på deg at du føler det svir.
-Kanskje til og med begge?! Taylor sitter i sofaen og holder seg sjokkert over munnen.
Du smiler så bitch som du klarer og hever øyenbrynene
-Hjelper ikke!
Taylor bare rister på hode
-Prøvde bare å lette stemningen
Hannah bryter inn
-Det vet du jo ikke før dere snakker sammen!
Før hun får kjeftet mer tar du telefonen-Hei! svarer du kort med en normal stemme
Harry kremter
-Hei, jeg har ringt og ringt i hele dag, hva skjer? Hvordan har du det?
Sakte legger du hånden din over telfonen og hvisker til Hannah
-Han snakker som om alt er normalt, han gjorde det når han kysset Taylor også.
Hun ser ikke glad ut
-Svar han! HVORFOR er du så vansklig!? Freser hun
-Ehh alt er bra, hvordan er touren?
-Det er flott men jeg ringte faktisk for å fortelle deg noe...
En ekkel følelse av bedrageri koker inni deg.
-Ja? er det de jentene fra klubben du og Liam var med?
Du sier det uten noen form for følelse i stemmen din. Er det sant skal du ikke bli knust.
-Hva? nei? Han virket lattermild i stemmen
-Hva er så morsomt? Det er ikke akkuratt nytt at du kysser noen?
Harry blir helt rolig
-Okei hva er problemet Alex?
Fort dropper du hele bitch akten din
-Unskyld! jeg er bare redd at det skal skje noe mens vi er så langt fra hverandre! Det føltes bra å bare si sannheten med en gang.
-Alex du har ingenting å beskymre deg for. Du er den eneste for meg. Hjertet ditt begynner å hamre hardt.
-Og bare så du vet det var de jentene noen venner av Danielle.
Du føler at han smiler, det virker sånn når du ser ham for deg.
-Du vet det eneste jeg vil er å se tilbake på dette om 10 år med deg vedsiden av meg å le av det.
Harry ler litt så hvisker han
-høres ut som den perfekte plan.
Han er så søt! Du klarer ikke være borte fra ham mer!
-Kan jeg ikke bare komme til deg nåå! syter du.
-Det ville ikke gått så bra...desuten er jeg ferdig om ikke så veldig lenge, vi er i Europa nå. Stemmen hans prøver å oppmuntre deg, men det virker ikke.
-Det tar for lang tid. Bare love meg at vi får mye tid sammen når du komme hjem!
-Jeg lover!
Dere legger på og du føler deg mye bedre.-Jenter dette vil bli en flott dag!
Taylor så ikke helt glad ut
-Okei jeg er herved beskymret, du har hatt så mange humørsvingninger denne uken siden vi sov i kjelleren at jeg tror du er gravid...igjen.
Først ble du sint inni deg, men så pustet du det bort
-Nei da hadde jeg vel vært morgenkvalmen?
Taylor ga seg ikke
-Da skader vel ikke en test?
Du bestemte deg for å ignorer det. Sitvasjonen fikk deg til å tenke på den dagen du og Harry satt på brygga og han hvisket til deg
-if you ignor it, it will go away...
Ååå som du savnet ham.
Hannah var som alltid på din side
-Det er bare savnet av Harry. Jeg føler med henne. Niall er jo også borte.
Taylor reiste seg fra sofaen og ristet på hode
-Når skal dere lære jenter? Hørt sangene mine? Mitt moto er "boys are a real pain in the ass" Hun smiler til dere og klapper i hendene.
-Dere vil finne ut at dere har det bedre sammen med venninene deres....Harry pow
-snakket med Alex? Det er Niall som snakker. Han står bak deg med armene i kors.
Sakte nikker du, Niall virket sur på en måte.
-Jaa...mumler du sakte
Han begynner og vippe på beina
-Og hun trodde deg?
Først trodde du han bare tullet så du smilte men når han bare sto der helt pockerface ble du stiv i ansiktet.
-Hva mener du?
Niall så skuffet ut
-Harry du var ikke akkuratt edru....men det er jo ikke bevis bare at jenta påstår det og ingen ignorerer det.
Niall snakker rolig. Han setter seg på sengekanten og klappet vedsiden av seg
-Slapp av, hun er en!
han holder opp en fing
-Og vi vet at om du ikke bekrefter det tror ingen det.
Niall klapper deg på skulderen.
-Dette må hun aldri, Niall aldri skal du fortelle henne dette! Roper du
Niall svarer så rolig han kan
-Selvfølgelig ikke, men Harry du er klar over at hun sier dere kysset!
Du lener deg forover og hviler hode ditt i hendene dine.
-Jeg husker jo ikke, tenk om jeg gjorde noe!
Dere fikk ikke snakket så mye mer før noen braste inn døra.
-Å! hei gutta! Det var Zayn og Louis.
-Vi skulle bare hente dere for photoshooten vår...også står det en jente i lobbyen for å snakke med Harry.Du er så nervøs,tenk om hun kommer for å vise et bilde av dere kysse eller hva om hun skal tvinge deg til å fortelle media at dere kysset. Hendene dine er klamme.
Liam står også i lobbyen.
-Hva skjer? Spurte han når du kom bort til ham.
-Det er en jente som vil snakke, men jeg husker jo i ingenting fra igår! hvisker du.
Noen heler klikker bort over gulvet foran dere. Det er en jente, hun er ikke spesielt høy, blond, tynn og virker søt.
Men du kjenner enne ikke igjen.
-okei, hva er problemet deres?Det første som kom opp i ditt hode var irriterende. Stemmen hennes var så pipende og lys. Det skar i ørene dine.
-Unskyld? Kremtet Liam
Hun stoppet rett foran ansiktet ditt, så nærme at du holdt på å møte nesen hennes.
-Husker dere ikke? Skrek pipestemmen
Du og Liam så på hverandre og du skjønte hva han tenkte
'Hva faen?'-Så vi prøvde å kidnappe dere?
Liam rynket pannen enda mer for hver gang hun åpnet munnen og fortalte om i går kveld.
Dere satt i en myk svart sofa med et bord mellom dere og jenta.
-Ja, okei kort oppsumering. Vi møttes på 'the night' dere trodde vi var venner med Danielle og prøvde å ta oss med til hotellet deres.
-Veent nå! du holder opp hånden din som et stopp skilt.
-Også hva kan vi gjøre for å gjøre det godt igjen?
Hun så rart på dere.
Liam setter seg opp og kremter kort
-Vi, begge to har kjæreste så vi er ikke intressert.
Hun lo enda en gang
-Hvor er vennina di? Spurte du surt
-Ikke her? svarte hun på en bitch måte
Liam så like irritert ut som deg. Han reiste seg fort og så jenta rett inn i øynene.
-hva vil du vi skal gjøre? sukket han
Hun la beina i kors og smilte
-Dere må få meg sammen med Niall.
Du telte til 10 inni deg slik at du skulle roe deg ned.
-Han har kjæreste
Hun trakk på skuldrene
-Fiks det! Ellers forteller jeg om kvelden dere prøvde å kidnappe meg og kysse meg.
Liam bet seg i leppa.
-Sorry ass, men det skjer ikke.
Han klappet henne på skulderen og gikk.
Du så på henne og nikket før du følgte etter ham.
-hva gjør vi nå? hvisker du når du kom vedsiden av ham.
Liam lo kort
-Hun løy
-Hva?
Liam trykket heisen ned
-Vi var med to brunetter i går. Jeg har bilde, hun var ikke der en gang.
Du pustet lettet ut
-Hvordan kan du være så sikker?
Han smilte
-vi var aldri på 'the night'
Du begynte å smile du og.
-Åå vi skulle lagt merke til det før!
-Hva tror du hun gjør nå? spurte Liam i heisen.
-Jeg vet ikke, bare så lenge hun ikke forteller den historien sin kan vi bare la det være.
Liam ler litt så sier han
-Så sære ting folk gjør bare for å få en tjeneste, som at vi skulle få dem sammen.
Av en merklig grunn tenkte du på deg selv. Friends with benefits dealen du laget for å komme nærmere et forhold med Alex.
-Heh! smiler du kortDa dere var helt ferdige med dagen og alle bildene var blitt tatt slappet du av på rommet sammen med Niall.
-Hva skjedde enklig med den jenta? spurte Niall der han lå i sengen sin ovenfor din.
Du små lo
-Hun prøvde å presse oss med en historie for å bli sammen med deg.
Niall løftet hode slik at han så på deg og skar en grimase
-hæ?
Du nikket
-Hun var helt borte
Dere var stille en liten stund, du føler hva Niall tenker
-Jeg savner dem, Hannah sier han rolig og legger hode sitt tilbake på puta
Sakte sukker du
-Jeg og. Du vet det eneste jeg vil er å hoppe fram i tid slik at vi kan leve live som gift og ha barn i et flott hus.
Niall kniser
-Hva? roper du
-Akkuratt det sa Alex og. Dere er meant to be!
YOU ARE READING
Benefits
FanfictionDu og Harry er bestevenner, men når Harry foreslår noe mer enn venner blir det anderledes