Du ligger i sengen og føler deg tom. Vedsiden av deg er der det tomt, det var der Harry sov for bare en dag siden. Du hører noen går ned trappen og døren åpner seg.
-Jentekvelden er enda ikke over, hvorfor ligger du her nede?
Du rister på hode
-jeg vet ikke, jeg føler meg så tom.
Hannah setter seg ned og legger Harry sin pute over fanget sitt.
-Hvorfor?
-Tenk viss det ikke kommer til å gå med oss, hva om det blir ødelagt!
Du skjønner det ikke selv men du kan ikke noe for det. Du begynner bare å gråte.
Hannah klemmer deg
-du, det blir ikke ødelagt. Jeg ser at han elsker deg og han er dum om han ødelegger det!
Hun slipper taket og kaster puten i ansiktet ditt
-Kom så henter vi Taylr også sover vi alle her å har en virklig kosekveld!
Dere ler og kaster puter på hverandre
-Mdn hva med broren din? sier du
Hannah slutter å le
-oi åja vel jeg har kanskje glemt å si det men jeg trodde han var hjemme...også har han dratt med noen kompiser et sted. Jeg vet ikke hvor han ble av.
Du rynker pannen
-også sier du ikke noe? Jeg trodde han hadde bare sittet på rommet sitt helt siden jeg kom å bare død der!
Hannah så rart på deg og døde av latter. Hun trakk pusten
-Det var bare det sykeste jeg har hørt!
Du var kanskje litt overtøtt og helt borte men du fant værtfall ut at å deppe over Harry var feil. Du savner ham bare for mye. Åneeei du begynner å bli en sånn innpåsliten kjæreste...om ikke lenge så vil han klikke.
-Halloooo! Hannah knipser med fingrene
-Skal vi starte jentekvelden?
-Et skritt foran deg smiler du og tar fram en sjokoladeplate.Harry pow
Dere har nå ikke enklig så lenge igjen av turneen. Europa også litt oppe i Nord også kan du og Alex leve lykkelig til døden.
-Harry? Liam kommer bort til deg hvor du ligger på sofaen i turnebussen deres. Turne bussen er bare tullete i ditt hode. Den er liten og dere bruker den ikke en gang.
-Hva? svarer du uten å snu deg mot ham.
-Kan ikke en bro snakke med en bro?
Du må smile litt
-Sorry! Hei Liam, hvordan har du det idag?
Han ler
-Vel jeg skal nå ta en prat med kompisen min og du?
Dere kunne ikke ha vært mer 5åringer enn det der. Lenge lo dere av enklig ingenting. Det var ikke morsomt en gang.
Når dere har fått roet dere du håret vekk fra ansiktet, risterer det og drar det på plass.
-Jeg vil gifte meg med Alex, men det kan bli vansklig med alt i karrieren og hun vil jo ikke vente for alltid.
Liam klapper deg på skulderen
-Så vær forlovet i noen år, til karrieren er over.
-Har du noen gang hørt hvilket geni du er? Liam var smart og en veldig god gutt å snakke med.
Han vifter med hendene som om han var kongen selv
Dere får ikke snakket så mye mer før Louis braser inn døren på bussen og puster tungt.
-Gutta vi må få denne tingen rullende på hjulene for vi har gjester!
-Hva behager? spør Liam. Dere ser bare rart på Louis som ser helt fra seg ut.
Like etteepå komme Zayn og Niall.
-Vi var ute for å handle mat også tok vi bilder med noen fans men så gikk de amok. Det kom tusner og de løp etter oss!
Zayn smeller igjen døra og løper bort til rattet.
-Louis kjør denne tingen! Niall drar Louis bort til rattet.
Nå har Liam reist seg og du følger etter.
Sakte ser dere ut vinduet framme ved de andre. Tusen små og noen store jenter smiler til dere. Med skilt og tskjorter og hele pakken.
Niall åpner et vindu. Jentene skirker. Det høres ut som en brann har startet.
-Vi går ut da! Har vannkrig med dem!
Niall gliser til dere.
Liam som den ansvarlige personen han er kommer opp med alle ulempene med denne ideen
-For det første kan noen komme til skade, jeg mener se hvor mange de der. Og for det andre hvilke vanngever?
-Og for det tredje! Louis bryter inn
-Tenk på alle barne i Afrika som ikke har vann en gang.
Zayn lager duckface ut vinduet for å ta bilde med noen hylende jenter.
-Jeg likte ideen jeg! Roper du og fyller en drikke flaske med vann. Niall er rett bak deg meg Zayn i helene.
Dere kniser som små jenter.
Alle har vær sinn flaske og dere står klar bak døren. Niall teller
-1! 2! 3!
Dere hopper ut av døra og jentene hylser mer enn før, dere hører at de løper mot dere.
Du starter, klemmer flasken så det kalde vannen apruter ut og når du treffer dem med vann hyler jentene enda mer enn før og det virket ikke mulig en gang!Alex
-Taylor! hvisker du
-Hva? hvsiker hun tilbake
Du tar fram en eyeliner og rekker den mot henne
-Vi tegner på henne! hvisker du
Hun knister
-Ja!
I pannen hennes skriver dere 'Niall<3' og du tegner en bart under nesen og hun får skjegg,hjerter i skinnene og en hel masse med små ting.
Dere ler så rolig dere klarer men det er ikke rolig nok hun våkner. Dere kaster dere tilbake på madrassene.
-Hva er klokken? mumler Hannah
Du prøver å svare med en liksom trøtt stemme
-Jeg vet ikke
Dere venter litt så hører dere at hun har sovnet igjen. Du tar et bilde og sender det til Niall.
Harry! tenker du. Han har du ikke snakket med siden han hadde kommet fram. Det er nesten en dag siden. På tide å skjekke til med karen.
Du reiser deg fra madrassen og går it på gangen.
-ta telefonen! sier du for deg selv som om det vil hjelpe
Men det bare ringer og etterhvert kommer telefon svareren dere laget sammen
-Hallo dette er Harry....ikke le av meg!
-hahahahahaha! Nei ikke øææææ! Det var deg. Du skrek
Du husker den dagen, det var dagen før han spurte om 'benfits' dealen. Dere var i leiligheten hans og han satt i sofaen med bena sine over bena dine også skulle han lage en seriøs telefonsvarer, men det gikk jo rett i dass. Også når du lo løftet han deg over skulderen. Du smiler for deg selv når du tenker på det.
Så innser du at du nå legger igjen en helt tom beskjed.
-Emmm hei! Jeg skulle bare spør om hvordan dagen din hadde vært også vil jeg bare si at jeg er veldig glad i deg.
YOU ARE READING
Benefits
FanfictionDu og Harry er bestevenner, men når Harry foreslår noe mer enn venner blir det anderledes