Sola skinner, fuglene kvitrer og det er en flott dag. Men du føler deg ikke så bra. Fort løper du inn på badet og spyr. Æsj! all maten du har spist ligger i do. Du trekker ned og setter deg på gulvet.
Er jeg syk? du kjenner på pannen din. Du er bare kvalm.
På nattbordet ligger en lapp med navnet ditt
'hei sunshine! jeg er antaklig i studioet når du leser dette. Men bare husk; jeg er glad ideg og kos deg mye idag!
Du før en gledes tåre. Du står og smiler lenge.
Mobilen din dirrer
-Hei Alex! jeg kommer bort til deg nå så drar vi på shopping!
Den var fra Taylor. Fort finner du fram klær. Som vanlig har du jeans men svarte idag, en t skjorte også fant du bare en skjorte slengende i på rommet deres. Den lukter gutt som vil si det er Harry sin. Det er bare herlig du føler han er med deg.
Taylor kommer i litt mer normale klær idag. Blå dongri bukser og en vinrød fin genser. Hun har også en lommebok i hånden. Hun smiler fint som hun er, en fin jente.
-Kom så går vi! hun tar hånden din
Du stritter i mot
-Jeg må ned i resepsjonen å spise
Magen din romler høyt.
Taylor smiler og nikker
Taylor sitter på bored deres å venter. Dere valgte å sitte lang inne ved vinduet
Det er så mye mat. Det lukter himmelsk
Du tar en stor talerk, fyller med bacon, egg,pølser,brød og frukt
-wooow! du har appetitt værtfall! Taylor ler av deg
Du bare setter deg og hiver innpå.
Taylor snakker i vei og du koser deg faktisk i hennes selskap. Hun er litt som en du blir fort kjent med men ikke stoler på før det har gått en stund.
Taylor tar deg med til favoritt butikken sin. Det er et slags apotek. Masse produkter og varer. Dere koser dere masse. Snakker mye og kjøper mye fint. Taylor snakker om x-ene hennes eller de hun har datet som faktisk er veldig mosomt.
-Du er heldig som har Harry. Hun sukker samtidig når hun sier det som om hun drømmer seg bort.
Du kan ikke hjelpe for det å bare smile
-Ja han er en utrolig herlig gutt.
Det går en stund Taylor vil si noe men hun lar være
-Hva er det? spør du tilslutt
Hun små ler
-Det er litt flaut men har du en tampong? Jeg glemte å ta med
Du rister på hodet. så kommer du på
du har ikke hatt mensen siden du gikk de to siste ukene på skolen. Når du og Harry startet "benefits" forholdet.
Du klarer ikke holde det inni deg
-Taylor! jeg tror jeg er gravid! du hvisker på en veldig redd måte
Hun ser sjokkert på deg.
-Vi kjøper en test. hun hvisker rolig.
Du nikker sakte
På toalettet til kjøpesenteret venter Taylor utforbi. Du tisser på pinnen. Ok 2 min så får du vite svaret. Det tar så lang tid! Så tenker du;
Hva vil Harry si?
Hva kommer til å skje?
Alt bare surrer rundt i hodet ditt
-Alex! Taylor banker på
Du låser opp og kommer ut. Dere holder hender og snur pinnen sammen.
Den viser usikkert? Det var ikke + og ikke -.
-For tidlig til å si noe. Taylor virket nesten letter. Det burde kanskje du og være, men nei. Tenk så fine barn dere hadde fått sammen og hvor flott far han hadde blitt.
Harry sender meldig om at han er på vei hjem.
-På tide å dra da! Taylor tar armen din og flyr ut. Dere tar en taxi bort.
-Skal vi henge i morgen og? Smiler hun.
Du bare smiler et nikk til svar.
Harry står i resepsjonen å møter deg med åpne armer. han kysser hodet ditt
-Jeg har savna deg!
Du ser opp på ham
-Jeg savna deg og. Så kysser han deg.
Taylor tok taxien hjem bare slapp deg av på hotellet.
-Du gode nyheter! Jeg kan være her med deg i morgen! Han smiler større enn noen gang.
-Fantastisk!
Dere er i heisen på vei til hotelrommet deres når Niall ringer.
-Folkens! kom bort nå! der var alt han sa før han la på.
Dere løp bort i all hast.
Niall åpner døra og drar dere inn. Inne i stua til Niall sitter de andre gutta. Liam så like ille ut som i går. Rød i øynene og helt fortapt.
-Vi tror Liam trenger dame råd i denne saken. Zayn reiser seg. Vinker de andre med seg og de forsvinner.
Du ser på Liam. Han ser på deg og kremter
-Jeg tabba meg ut. Daniell fant ut om at Sophia og jeg hadde fortid så klikka hun å sa hun ville ha pause. så da deog jeg til Sophia og hun tror vi er sammen nå. Men Daniell vil ha meg tilbake nå men så så så han bryter sammen. Du legger en arm på ryggen hans.
-Alt på en dag? Du ser fortvilet på Liam.
Han ser på deg og nikker
-Det er bare jente drama. du velger den du liker best.
-Men jeg vet ikke hva jeg vil. Han er helt fortvilet.
-Ok. du sier hav du liker med hver av dem. Hva du helst vil ha også velger du den som er best for deg. Du smiler til ham.
-Jeg tror det blir Sophie fordi det bar Daniell som ville ha pause som vil si at hun ikke vil mer.
-Det er ikke det deg betyr hver gang. Du snakker så rolig som du klarer
-Ikke?
Fort rister du på hodet
Dere er stille en stund. Kanskje han trenger å være singel?
Harry kommer inn til dere
-Liam det er en som vil prate med deg her.
Sakte hører dete heler komme inn
Det er Daniell. Du ser at hun er helt knust
-Liam vi må snakke. Hun tørker en tåre.
Harry har armen sin rundt deg. Dere ser en film.
Så sier du plutslig
-Hva hadde du gjort om jeg var gravid?
Harry ler en liten stund men så ser han på deg
-Seriøst så hadde jeg bare blitt glad. men det er liksom litt tidlig. Det kunne ødelagt en del.
Du skjærer tenner
-Men jeg er jo ikke gravid da.
-Det er like greit. han kysser deg på nesen og dere fortsetter filmen.
Men du føler at du kanskje er gravid. Hvorfor skulle eller mensen aldri komme og du være morgenkvalm?
YOU ARE READING
Benefits
FanfictionDu og Harry er bestevenner, men når Harry foreslår noe mer enn venner blir det anderledes