Kapitel 12

1.1K 14 0
                                    

Det er en vakker sommerdag med sol og varme. Harry og gutta er i studio skal sikkert ta album bilder, interjuver og hele pakka. Klokka er 12. Du kler deg og dysjer. Du skal bruke hele dagen på deg selv. Bare ta alt med ro. Du har en liten veske med mobil,en lett genser og andre nødvendigheter. Også har du en blå shorts og en hvit t skjorte. Du starter dagen med å gå på en koslig cafe. Det er bare en perfekt dag kjenner du i hele deg.

Mobilen din ringer
-Heei! du smiler på tanken av personen.
-Heei du! Harry's stemme var helt herlig
- Hvordan går det?
-Jeg er på cafe også snart skal jeg gå rundt å se litt. Svarer du
-Kos deg da! Vi kommer hjem mellom 6-8. Stemmen hans blir litt lavere når han sier det.
- Vi skal på et intejuv skjønner du.
- Jada, jeg skal vente på deg. Du fniser.
- Glad i deg! Harry lagte en kysse lyd
- Glad i deg og! du legger på og betaler før du går ut.

Etter å ha gått rundt i London sine gater finner du en liten sti som du følger. Den førte til et mørkt sted.
Æsj! Tenkte du, her var det skummelt. Klokka er bare 3 og det er mørkt?
Du går tilbake men føler resten av hele dagen at noen er bak deg.
Du tekster med moren din om å besøke henne og de vennene dine fra andre skoler. Å som du gleder deg til å møte deg igjen. Du glemmer helt ut den skummle stien. Du finner et koslig nabolag med mange supermarkeder.
En stor teddy bamse på hyllen får deg til å tenke på Harry. Den skal du kjøpe til han. Men ikke nå, ikke før dere har blitt et virkelig par. Du føler dere er bare 'friend with benefits' ennå. han har jo aldri spurt deg skikkelig. Du merker på ham at han tror dere er sammen. og dere e jo det, men ikke sånn som du vil. Det er jo bare at han trodde jeg skulle dra fram han og når jeg sier at jeg aldri skal dra. Blir vi atomatisk sammen?

Du gidder ikke tenke mer på det.Her vil du gå ofte. Kassa dama er så hygglig og sola skinner enda.
Klokka nærmer seg 6 og du bestemmer deg for å spise middag på hotellet.
Når du går mot hotellet finner du ikke veien tilbake hvor du kom fra. Du går lenge og stopper opp.

Plutselig blir det mørkt, du ser ikke. Du kjenner noen drar deg bakover. Du har et teppe over hode. Du slår rundt deg. Personen løfter opp og du kjenner kroppen din dette tungt og hard i bakken. Det gjør så vondt at du ikke klarer tenke. Du blir svimmel. Det er som om du ligger i en pose. Posen begynner å bevege seg. Du ligger i en bil. Du får lyst til å gråte. Hva skjer?

BenefitsWhere stories live. Discover now