Du våkner av musikk. Du hører guttene synge. Du tar på noe lett og går inn i stuen. Du står i døren og ser på dem.
Harry får øye på deg
-rise and shine sunshine! Han ler mens han sier det. Du har alltid sovet lengre enn alle andre og var alltid forsein.
- Det er frokost på kjøkkenet til prinsessen. Niall blunker til deg. Du flirer og går bort til kjøkkenet.
Egg,bacon og toast. Naaam! Har ikke hatt en skikkelig frokost på lenge nå.
Du bruker god tid til og spise, og imens hører du på når guttene lager sanger.
Louis forteller at par tørre vitser, Niall ler av dem og de er som noen små tullinger alle 5. Men Harry er tullingen din. Det føles som om du har ventet en evighet for å få den du elsket.
Det Harry sa kvelden før dukker opp i hodet ditt "Jeg trodde du ville forlate meg viss jeg sa det" Hva mente han enklig? Du stoppet helt og spise. Guttene har sluttet og synge.
- Harry! Roper du.
- Ja! Jeg kommer snart! Du hører ham fra gangen.
Louis kommer inn på kjøkkenet han setter seg ned med deg og smiler
-Er det noe romantikk mellom deg og Harry? Han gliser nesten for mye.
Du smiler for deg selv, bare tanken av Harry var nok til at du forsvant til drømmeland.
- Alex, jeg mener det. Han vil ikke si noe. Og romantik er det mest romantiske jeg vet. Han hever øyen brynene og lager et sakrastisk tonefall.
- HAHA! du er sarkastisk tilbake. Den tørre humoren hans slår til igjen.
-Aleeeex! jeg må snakke med deg. Harry kommer rolig inn på kjøkkenet.
Louis reiser seg og nikker til meg. På vei ut gjør han noe til Harry som får ham til å dytte Louis ut.
Harry kommer helt bort til deg og tar hendene dine.
-Alex, jeg lover jeg elsker deg over alt. Jeg har gjort deg lenge. Men dette kan ikke skje. Du kjenner et lyn som slår ned i magen din.
-Hva? Leppene dine begynner å skjelve
Han biter seg i leppa så fortsetter han
- Jeg vil ikke at du skal få all media etter deg, alt hatet og ryktene. Og du husker hvordan folk reagerte med Taylor? Og Taylor gjorde alt værre.
Du blir sint. Ikke bare tror han du ikke takler det, men han måtte sammenligne deg med Taylor!
-For det første! du roper ut. Det trenger ikke komme til media. For det andre Taylor har ikke noe med saken å gjøre!
Du ble så hisset opp at Harry så nesten redd ut.
- Og for det tredje tåler jeg media og hate. Jeg har levd med det hele livet!
Du pustet tungt og fort.
Harry var rolig en stund, men så åpnet han munnen. Men lukket den. Så åpnet han den
- Media vil få vite om det. Han ser deg alvorlig inn i øynene.
Du nikker forståelsesfult.
- Vi kommer gjennom det. Vi er sammen og har hverandre. Du klemmer hendene hans. Som har holdt dine hele tiden.
Han ser til siden også på deg
- Ikke noe "benefits" nå. Han ler av seg selv. Du bare rister på hodet.
- vi er the real deal nå. Han kysser deg du føler sommerfulgene fly inni deg. Dette er perfekt!
YOU ARE READING
Benefits
FanfictionDu og Harry er bestevenner, men når Harry foreslår noe mer enn venner blir det anderledes