Part 34

105 17 11
                                    

Suho POV

"Ciss..diorang dah berbaik lah pulak..ahh!! Takde peluang aku nk dekat dgn Chorong..serabutnyaa!!"

Suho meraup kasar rambutnya.

Hmmmm....

"Kalau aku ganggu diorang lagi kan , agak-agaknya berjaya tak?"

Kejapp...

"Ke lagi baik kalau aku tak ganggu hubungan diorang? Ahh!! Aku buntu"

Suho terus mengangkat kakinya pergi daripada tempat itu.

Sedang dia berjalan dengan tergesa-gesa menuju ke kelasnya , dia telah melanggar bahu seseorang.

"Ahh!! Appo" rintih orang itu.

Habis berselerak barang yang dipegangnya.

Suho segera menghulurkan tangannya kepada orang itu.

"Gwenchana?" tanya Suho.

Orang itu mengangkat mukanya.

1.

2.

3.

"Yoon Bomi?!"

"Kim Jung Myeon?!"

Jerit mereka berdua serentak.

°°°
Chorong POV

Omo>.<...kenapa dia ada dekat sini??

Haishh..hubungan aku dah lah baru elok je dengan Chanyeol...

Boleh pulak lah masa-masa ni dia muncul!!

"Rongie awak buat apa berhenti tengah jalan ni? Palli masuk kelas"

Chorong terus menarik tangan Chanyeol daripada situ.

Chanyeol tak boleh tahu pasal ni dan jugak dia tak boleh jumpa Bomi sekarang...Aku tak nak benda yang sama berulang lagi..aku dah serik..seksa betul..

"Ehh Rongie...kita nak pergi mana ni? Kelas kat sana lah" kata Chanyeol yang kebingungan.

"He-hehehe...saja ikut jalan jauh..apa salahnya..kurus lah sikit badan ni" kata Chorong dengan gugup.

"Yeke ni? Awak bukan ke paling malas nak ikut jalan jauh..Well awak kan pernah cakap..ada jalan mudah ikutlah...ni tak sanggup susahkan diri hahahaha" percakapan Chanyeol diakhiri dengan ketawa.

Chorong tidak membalas kerana sibuk memikirkan Bomi dan bagaimana reaksi Chanyeol kalau berjumpa dengan Bomi nanti :(

°°°
Kelas 4A

"Bangunnn.."kata ketua kelas.

"Good Afternoon Miss Jane" ucap kelas 4A.

"Good Afternoon Guys..Okay you may sit now" kata Miss Jane.

Mereka semua duduk dengan laju.

Stop.

"Psst..wehh siapa budak perempuan yang ikut blkg Miss Jane tu? Comel giloo"

"Manalah aku tahu..dah lah senyap je..sat lagi dia perkenalkan diri lah tu"

Mata Chanyeol tidak berkelip memandang budak perempuan itu sehinggalah Miss Jane bersuara.

"Okay guys today we have a new student from Busan High School..erm girl can you introduce yourself to the class?" kata Miss Jane.

"Yes Miss Jane..ehem..Annyeonghaseyo , Yoon Bomi imnida" kata Bomi dengan lembut.

Chase My Love Where stories live. Discover now