Part 38

105 15 0
                                    

This part

dedicated to : PinkIsland_💕
(60/100)

------😙------

"Now tell us the truth. Apa hubungan kau dengan Chorong unnie? Aku tak percaya hubungan korang sekadar adik-beradik ataupun sepupu ataupun kawan," Eunji berpeluk tubuh.

Chanyeol berasa tidak senang duduk. Apink yang dahulu terkenal dengan sifat innocent mereka,kini bertukar menjadi bengis. Takut Chanyeol melihatnya.

Akhirnya,Chanyeol terpaksa mengalah.

"Mianhae,Chorong-ah. Saya terpaksa," Chanyeol memandang Chorong yang terbaring kaku.

Hatinya pilu.💔

Lalu,wajah Apink dipandang semula. Nafas ditarik dan dihembus.

"Aku suka Chorong. Dan aku sayangkan dia lebih daripada seorang kawan,sepupu and adik angkat. Dia pun macam tu. Chorong sayangkan aku," Chanyeol berterus-terang.

Wajah Apink tidak terlalu terkejut kerana mereka tahu yang leader mereka itu memang sukakan Park Chanyeol dari dulu lagi.

"Halah..Lain kali cakaplah awal-awal. Bolehlah kitorang bagi semangat dan dorongan," Namjoo acah terlebih.

"Eleh. Dorongan dan sokongan konon. Korang tu,pengalaman bercinta pun tak pernah ada. Ada hati nak bagi dorongan," sindir Chanyeol.

Naeun mara ke hadapan dan serentak dengan itu,kepala Chanyeol dilukunya. Kurang asam punya 'bakal' abang ipar.

"Siapa kata kitorang tak ada pengalaman bercinta hah?! Habistu yang kawan-kawan EXO kau tu in relationship dgn kitorang tu bukan bercinta? Aku sepak jugak kau ni kang😒" kata Naeun.

Apink yang lain mengangguk setuju.

"Kalau Chorong unnie dah sedar nanti,kitorang mengadu dekat dia. Nanti padan muka kena marah," tambah Naeun lagi.

"Manja. Itulah,Chorong mesti manjakan korang kan?" soal Chanyeol.

"Eh,of courselah. Selain Seunghee,kitorang je lah adik dia" balas si maknae,Oh Hayoung.

Chanyeol menjelirkan lidahnya.

---------💘---------

Chorong POV

Apa yang bising-bising tu? Kenapa aku tak boleh tengok sedangkan aku boleh dengar? And kenapa sekeliling aku ni warna putih je?

Secara tiba-tiba dinding putih itu bergerak dengan laju. Satu per satu memori yang tidak diingati oleh aku muncul. Ibarat seperti aku sedang dibawa merentas masa. Setelah beberapa scene ditunjukkan dinding itu mula berhenti.

Di hadapan aku sekarang,ada seorang budak lelaki dan seorang budak perempuan sedang berdiri menghadap satu sama lain.

Ehh sekejap! Aku kenal budak perempuan tu! Budak tu adalah aku. Tapi siapa budak lelaki tu? Kenapa aku tak pernah ingat benda ni?

Ahh! Kepala aku berdenyut-denyut.

Aku meraba dahi aku.

Chase My Love Where stories live. Discover now