9.Bölüm

24.1K 1.2K 68
                                    

Bölüm şarkısı : Volkan Konak- Gurbet

Tamamen kaçan uykusu ve zıplayan sinirleri ile odanın içinde kuyruğuna basılmış gibi dolanıyordu. Ne yapmaya çalışıyordu bu kız? Erkeklerin niyetinin ne olduğunu bilmiyor mu? İç sesi ile tartışmaya girmiş,kendi kendine sorular sorup  yine kendi  cevaplar olmuştu.

" Yaşı küçük ya nerden bilsin oğlum kız? O abazanın niyetine aklı ermiyor o da erkek değil mi bu durumdan faydalanıyor." Diye ima ile söylenen iç sesi yüzünden sıkkın bir şekilde başını kaşıdı. İç sesinin sorduğu soruya   sesli bir şekilde cevap veren yine kendisi oldu.

" Bok küçük! Küçük müş? Küçük'te elin abazasına güneş kremi sürdürmeyi nasıl  biliyor?" Odadan çıkarak banyoya ilerleyip elini yüzünü yıkadı. Daha sonra mutfağa geçerek dolabın kapağını açıp soğuk su şişesini alarak bir kaç yudum su içti. Şişeyi dolaba geri bırakırken bir den aklına takılan ayrıntıyla şüphe ile gözlerini kısarak söylendi.

" Lan ne oluyor? Parmaklarını açarak saymaya başladı. " Deniz,kum,Güneş,krem,abaza," atladığı ayrıntı ile saydığı elini alnına vurarak bir küfür savurdu. " Siktir! Lan Ankara'da Deniz yok ki?" Hızlı adımlarla tekrar yatak odasına geçip telefonunu aramaya başladı. Nereye atmıştıki bu lanet telefonu. Yatağa,yatağın altına,yerlere bakmış ama bulamazken,artan sinir kat sayıları ile  Demir'e ve Elife  iyi dilek'lerini yolladı.

" Ulan Demir! Kalleş herif,ben sana, kıza göz kulak ol demedim mi lan? Komidinlerin arkasını da el yordamı ile aradı  bulamayınca hırsla saçlarını çekip eğildiği yerden doğrularak etrafa göz gezdirdi. " Aklıma sıçıyım,aklıma. Her şeyi yaşasınmış, şimdi ne demeye fitili tutuşmuş dinamit gibisin acaba? Ellerini kaldırıp başına vurdu bir kaç sefer. "Ah! salak kafam ah! Lan kendi karına pezevenklik yapcaktın elinden gelse." Sinirle dudakları yukarı doğru kıvrılırken yüzündeki pisikopat sırıtışla mırıldandı. " Senin pezevenkliğine, ne gerek var Giray Bey,"sol elini boş ver dercesine sallayarak yatağa doğru ilerledi ve top haline gelmiş çarşafı açmaya çalışırken sözlerine devam etti. " Demir Bey gibi kıdemli bir pezevenk var ken sana ne hacet." Çarşafla adeta bir savaş içerisine girmişcesine hareket ederken eline gelen telefonla gözleri parladı. Bir taraftan telefonu aramaktan bir taraftan kendine saydırmak tan nefes, nefese kalmıştı. Hemen Demir'in numarasının üzerine tıklayıp aradı.

Demir çalan telefonla karşısındaki kıza baktı ne yapacağını bilemeyerek. Açsa bir türlüydü,açmasa bir türlü. Zaten Asya'yı dışarı çıkmaya zor ikna etmişti. Demir bunları düşünürken telefonun melodisi kesilmiş fakat bir kaç saniye sonra mesaj sesi duyulmuştu. Asya ile göz göze gelince,kızın ne oluyor dercesine kaşlarını çattığını farkeden Demir hemen mesajı açıp sessizce okudu.

" Eğer telefonumu açmazsan O çok aşık olduğun kızı unut. Elimdeki kısmet programlarını aratmayan kız dosyasını Asya'ya yollarım. Sende kızı tavlayamadan elveda dersin. Beni sallamaya kalkma inat ettiğim zaman blirsin yaparım.  (Giray) "

Demir bir telefona, bir Asya'ya baktı üzgünce. Kız hala çatılı kaşlar ve sert bakışlarla kendisini süzerken dayanamamış olacak ki konuşmaya başladı.

"Demir,neden telefonuna bakmıyorsun? Takıldığın,görüştüğün," Bu defa kaşlarını çatan Demir olmuştu. Ses tonunu yumuşatmaya çalışarak konuştu.

"Ne demek istiyorsun Asya?" Kız karşısındaki sinirini saklamaya çalışan adama üzülürken ellerini iki yana açarak dudaklarını büktü.

" Ne bileyim işte canım. Kız arkadaşın olur,sevgilin olur yanında bir bayan olunca  açmak istemezsin. Onu demek istedim." İmalı sözlerinden sonra limonatasından bir yudum aldı. İçinde ufacık bir sinir duygusu oluşmuştu. Daha düne kadar dibinden ayrılmayan bu herif değilmiydi? Hemen birini bulmuştu demek. Erkek milletine güven olmuyordu nihayetinde. Beyninde dolanan düşünceler ile ellerini göğsünde birleştirerek arkasına yaslandı. Demir, Asya'nın sözlerini neye yoracağını bilemezken  masadaki telefon tekrar çalmaya başlayınca,Demir, aklına gelen hinlikle Giray'a bir oyun oynama kararı aldı. Madem plan yapmışlardı. Oyunun devamıda gelebilirdi o zaman. Ekranı çevirerek Asya'ya gösterip acele ile konuşmaya başladı.

SİDELYA (Cennet Çiçeği)  TAMAMLANDIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin