Bölüm-23

21.6K 917 130
                                    

Bölüm Şarkısı-  Nilüfer - Hayko Cepkin -Aşk Kitabında

@Bellatrix1903 adlı kişiye hitaf edilmiştir.

Kız şok olmuş bir şekilde kocasına bakmaya devam ederken Giray uzayıp giden bu sessizliğe dayanamayarak sırtını dayandığı dolaptan ayırarak karısına doğru bir iki adım attı. Önünde diz çökerek ellerini avuçları arasına alan genç adam endişeli bir ses tonuyla ve  en ufak olumsuz bir söz duymanın korkusuyla Elif'in mavi gözlerine bakarak konuştu.

"Bir şey söylemeyecek misin? " Kız başını olumsuz anlamda hızla sallarken,Giray gerilerek bilinçsizce avucundaki elleri sıktı. Aldığı cevaptan sonra tebessüm etmeye çalışarak hızla ayağa kalktı ve kapıya doğru ilerlerken derin bir nefes alıp sakinleşmeye çalışarak sözlerine devam etti. "Ben Demir'in yanına ineyim. Sen hazır olunca inersin güzelim. " diyerek odadan çıktı ve hızla alt kata indi. Odada daha fazla kalıp karısının kalbini kırmak istememişti. Dün gece aldığı alkol yüzünden başı çatlarken karısının olumsuz cevabı da tuz biber olmuştu üzerine. Adam ağrı kesici ilaç almak için mutfağa doğru ilerlerken Elif girdiği şoktan yeni, yeni sıyrılıyordu.

Gördüğü manzara karşısında ağzı kulaklarına varırken kocasının kendisine kırılışı aklına gelince gülümsemesi hızla soldu. Yerinden kalkarak Giray'ın gönlünü almak için kapıya doğru ilerlemiştiki aklına gelen planla hemen cebinden telefonu çıkardı ve en yakın arkadaşına mesaj attı.

"Sana bir kaç saatliğine işim düştü. Demir abimi bir şekilde atlat benim isteyeceğim şeyleri halletmeye çalış. " Talha park ettiği arabadan inerken telefona gelen mesajı okumaya başladı. Okuduğu sözlerden sonra yüzündeki eğlenen ifadeye engel olamayan adam olumlu cevap vererek gönder tuşuna bastı ve vakit kaybetmeden eve doğru ilerledi.

Demir, arkadaşının halinden şüphelenirken Elif evi dolduran neşeli sesi ile konuşarak merdivenlerden iniyordu.

"Ben hazırım! Hadi geç kalacağız.Asya ve sende kendi düğününe geç kalan bir çift olarak tarihe geçeceksiniz. " Demir bakışlarını arkadaşına çevirerek göz kırptı ve ne oldu dercesine başını salladı. Giray evden hızla çıkan karısının üzerindeki bakışlarını cevap bekleyen arkadaşına çevirerek kaşlarını kaldırıp sesizce fısıldadı.

"Olmadı! "
Şaşkın bir şekilde arkadaşına bakan Demir, olumsuz olacağını hiç düşünmemişti doğrusu.

"Hadi artık!!"

Elif'in sesi ile arkadaşının omzuna teselli etmek istercesine bir kaç defa vurdu ve kapıya doğru ilerledi.

Talha aracın anahtarını verirken ufak bir işinin olduğunu, onlara daha sonra katılacağını söyleyerek yanlarından ayrılırken Giray'ın yüzünden düşen bin parçaydı. Asya ve Ayşe'yi de alarak kuaföre bırakan ikili de damat traşı için tekrar yola koyulmuşlardı.

"Asma artık suratını lan! Sadıç dediğin üzerine kuma gelen karılar gibi kırıtmaz! Zehir etme bana düğünümü." Demir'in sözleri ile yüzünde hafif bir tebessüm oluşan adam kolundaki saate bakarak homurdandı.

"Eğer biraz daha geç kalırsak esas suratı asılan sen olacaksın."Yüzünü buruşturarak Demir'i süzdü ve muzipçe konuşmasına devam etti. "Asık yüzlü bir damat bence hiç hoş bir görüntü değil. " Demir arkadaşının sözleri ile bakışlarını kuaförün kapısına çevirirken gelin arabasının önüne kondurulmuş oyuncak bebeğe yüzünü buruşturarak bir küfür savurdu.

"Bence arabanın süsleme işini Talha'ya bırakmakla hata ettim ben! "Giray'ın bakışlarıda arabanınn önüne kayarken bu defa gerçek bir gülümseme ile karşılık verdi arkadaşına.

SİDELYA (Cennet Çiçeği)  TAMAMLANDIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin