Bölüm.13

24.3K 1K 86
                                    

Bölüm Şarkısı- Cem Karaca - Islak Islak

Giray karısının haline sıkıntıyla bakıp Demir'e dönerken o ise bakışlarından istediği şeyi anlamış gibi hızla başını sallayarak kapıya doğru koştu.

Karısını sardığı kolunu çekerek kendisinden biraz uzaklaştıran Giray, elini kaldırarak Elif'in yüzüne götürüp hafifçe okşadı. Korkuyla kendisine  bakan gözlerine bakarak onu sakinleştirmek için başını göğsüne yaslayarak fısıltıyla konuştu.

"Şhht! Tamam,gitmiyorum sakinleş biraz canım."

Kolunun altındaki titreyen bedenden ayrılarak neden titrediğini anlamak için endişe ile  karısının yüzüne baktı.Ağladığını görünce gözlerinden akan yaşlara uzanarak,yüzünü buruşturdu ve alaylı bir gülümseme ile  sözlerine devam etti.

" Hem senin bu kadar korkak olduğunu bilmiyordum. Sadece bir taş ve kırılan bir camdan mı korktun yani küçük bir kız gibi ?"

Kocasının sözleri ile yavaş,yavaş kaşları çatılılan kız, Giray'ın,yüzündeki elini itti ve göz yaşlarını elinin tersi ile silerek geriye doğru bir adım atıp konuştu.

" Keşke o taş kafana gelseydi de iki ye bölünseydi o kalın kafan!"

Giray karısının korkusunu giderebilmek ve  içindeki endişeyi ondan  gizleye bilmek için işi dalgaya vurmuştu. Ama Demir'in şu an dışarda ne yaptığını da deli gibi merak ediyordu. Elif hırsını alamamış olacak ki ellerini beline koyarak kocasına doğru eğilip sözlerine devam etti.

" Öküz! Seni düşünen de suç! Küçük kızmış? Daha demin mutfakta beni sıkıştırırken küçük kız filan demiyordun ama?"

Hem korku,hem hırsla ne söylediğinin farkında değildi Elif. Giray ise olaydan önce yaşadıkları anların etkisi ile kendisinden kaçan kızın şimdi söylediklerine gülmemek için dudaklarını birbirine bastırdı. Söylediği sözleri sonradan farkeden kız sinirle dudaklarını ısırdı. Her şey bu sırığın yüzünden olmuştu. Bir de gülmemek için kendini tutuyordu. Kızaran yüzünü gizlemek için hemen arkasını dönerek salondan çıktı ve söylenerek merdivenlere yöneldi.

" Onsekiz olacağım be! Onsekiz!"

Bir müddet merdiven basamağında durup düşündü  ve aklına gelen fikirle sinsice sırıttı. Tekrar merdivenleri çıkarken söylenmeye devam etti.

" Bir türlü anlamıyorum küçük müyüm, yetişkin miyim senin gözünde?"

Giray karısının sözlerine gülerken Elif  son basamakta durup kocasına döndü. Aradaki basamakları süzerek sinsi bir gülümseme ile yüzüne baktı.

"Çocuk muyum,yetişkin mi bir türlü  karar veremiyorsun. Ben de nasıl davranacağımı şaşmış durumdayım."

Karısının sözlerinin sonunu nereye bağlayacağını merak eden Giray,bir kaç sakin adım atarak merdiven trabzanlarına yaslandı ve aklı Demir'de olsa da karısını dinlemeye başladı.

"Senin bu dengesiz liklerinle uğraşamayacağım. En iyisi bu sene staj için, bana hangi yaş gurubuna girdiğimi hissettirecek bir bölüm seçeyim."

Elif,sözlerini yine kendisi destekler gibi başını salladı ağır,ağır ve içine doğan intikam hissiyle gözleri muziplikle parladı. Parmağını dudaklarına götürüp tırnağını dişlerken düşünüyormuş gibi bir pozisyon takındı ve bir kaç saniye sonra heyecanlanmış gibi aniden bağırdı.

" Üroloji! Tabi ya!"

Giray karısının aniden bağırması ile yerinden sıçrarken işittikleri ile yüzü gerilmiş, gözlerin den ateş saçar hale gelmişti. Kocasının yüzünün aldığı şekilden korkarak geriye doğru temkinle bir adım atıp korkuyla dudaklarını ısırdı ve Giray'ın merdivenlere doğru yaptığı hamleyle arkasını dönerek hızla odasına çıkan diğer merdivenlere yöneldi. İşittiği sözlerle Demir'i ve olayı tamamen unutan adam basamakları ikişer,üçer çıkıp karısının peşinden koştu.Kocasının arkasından geldiğini çıkardığı gürültüden ve kükreyişinden anlarken odasının kapısını açıp hızla kapattı ve kilitleyerek kendini güven altına aldı. Eli kalbine giderken nefes, nefese söylendi.

SİDELYA (Cennet Çiçeği)  TAMAMLANDIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin