Bölüm Şarkısı - Erkan Oğur- Yarım Senden Ayrılalı
Merhaba uzun bir aradan epey uzun bir bölümle tekrar başladık. Bir aydır belki daha fazla sabır ve anlayïş gösterdiğiniz için tesekkurler. Ben daha fazla uzatmadan size keyifli okumalar dileyip ayrılıyorum.Bir dahaki bölümde görüşmek üzere umarım bölümü beğenirsiniz 😊😊😉😉
Salih Bey duyduğu sözlerle donup kalmıştı adeta. Ne dediğinin farkındamıydı bu çocuk?Ne saçmalıyordu? Ne demek çocuğum olmayacak? Peki ya torunu?Elif? Aklında bin türlü soru dolanırken son düşündükleri ile kendinden tiksindi adam. Gelini,oğlunun çocuğuna hamileydi! Adı kadar emindiki o bebek Giray'ın dı. Peki ama oğlu niye öyle bir şey söylemişti? Derdi neydi bu çocuğun?Aklı karma karışık olsada bu işte bir yanlışlık olduğunu biliyordu Salih Bey. Elini kırlaşmış saçlarında gezdirip düşünceli bir şekilde dağıttı.
"Saçmalamayı kes çocuk! Böyle bir şeyin olması imkansız!" Giray kan çanağına dönmüş bakışlarını babasına çevirerek alayla gülümsedi.
"Niye ben kısır olamaz mıyım? Neden dünyada tek kısır erkek benmişim gibi tepki veriyorsun baba?"
"Saçmalıyorsun da o yüzden! Eğer Esra'dan olan çocuğu kabullenmemek için bir bahane ise bu senin için fena olur Giray!"İşaret parmağını oğluna doğru kaldırarak tehdit edercesine salladı. "Karını getirmek evliliğini kurtarmak için söylüyorsan bunları,yine büyük bir hata yapıyorsun! Kendine gel! O çocuk seninde olabilir!" Giray babasının sözleri ile acı bir şekilde yutkundu.
"Merak etme baba oğlun o kadar da adi bir insan değil!" Elleri ile yüzünü sıvazladı. Üç senedir herkesden gizlemişti rahatsızlığını. Ailesine söyleyip onları üzmek istememişti.Ama görünen o ki artık saklamanın bir anlamı yoktu.Derin bir nefes alan Giray iri elleri ile yüzünü sıvazladı ve bakışlarını babasının şaşkın gözlerine dikerek anlatmaya başladı." Üç sene önce şiddetli kasık ağrıları,sıcaklama ve bir kaç şikayet daha başladı bende. Önce mesleğimin dez avantajları diye düşünerek pek umursamadım.Ama gün geçtikçe kasıklarımdaki ağrı fazlalaştı ve şikayetlerim artmaya başlamıştı.Doktora gittim. Bir kaç testten sonra Varikosel teşhisi konuldu." Salih Bey büyük bir dikkatle oğlunu dinlerken hâlâ aklında böyle bir saçmalığın nasıl olduğu vardı. Gelini hamileydi oğlu hâlâ kısırım diyordu. " Önce ilaç tedavisi ile başladık,sonuç alamayınca cerrahi operasyona karar verildi. Hastalık zaten sperm sayısını oldukça düşürüyor,hatta ender rastlansada, geçici ikdidarsızlığa bile sebep olabiliyordı. Ben bu üç senenin ikisinde bunların hepsini yaşadım baba!" Salih Bey oğlunun anlattıkları ile artık korkmaya başlamıştı. " Üç senenin iki senesinde hastalığın bütün belirtlerini yaşadım.Bu iki senede Esra ile sevgili olduğum döneme denk geliyor. Esra sürekli birlikte olmayı istiyordu. Ona karşı hiç bir cinsel çekicilik hissetmeme rağmen,bir de hastalığımın getirdiği problemler vardı.Kazandığım yarışlar ve başarımı kutlamak adına eğlenmeye çıktığımız bir gün yine tutturmuştu,hem ona dokunmak istemediğimden,hem durumumdan dolayı yine istemedim. Aldığım aşırı alkol yüzünden sızmışım.Sabah kalktığımda Esra yanımdaydı.Ben geceyi hatırlatmak istemedim sonuçta problemlerim vardı ve bir erkek için utanç verici bir durumdu. Bu yüzden Esra nasıl davrandıysa ona göre ayak uydurdum. Hastalığım için cerrahi operasyon gerekiyordu ama düşükte olsa kısır kalabilme ihtimalim vardı. Çünkü hastalık son evrelerindeydi. Elif'le evlenip okul için yurt dışına gittiğimde o riski göze alarak, cerrahi operasyon geçirdim. Sonra her şey yavaş,yavaş normale döndü. Tek sorun kısırlık problemim." Ellerini iki yana açarak burukça gülümsedi ve sakladığı tüm sırları,kendisini yiyip bitiren gerçekleri paylaşmanın verdiği rahatlıkla sözlerine devam etti."İşte böyle ben Esra da dahil üç yıldır karım dışında kimseyle birlikte olmadım.Esra o geceyi işine geldiği gibi kullanıyor.Yani bu üç sene içerisinde kim bu çocuk senden diye gelse imkansız!" Orta yaşlı adam şüpheyle çenesini sıvazlarken bakışlarını oğluna çevirdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SİDELYA (Cennet Çiçeği) TAMAMLANDI
Фэнтези+18 Sahneler içerir Anaların Ayağı Altındaysa; Cennet Kadınların Başına yakışır, SİDELYA'lardan Taç. Bir ölümle başlar başka bir hayat. Küçük yaşta öğrendi evlilik ne demek eş ne demek. SİDELYA'nın hikayesini merak ediyor musun? Hşşşt sessiz ol yakl...