Bölüm Şarkısı : Ceviz Oynamaya mı geldim odana nişanlın da bu mu derler adama
Ne işi olurdu ki onun merkezle,Polisle? Bakışlarını yanında beklayen ve korkusu yüzünün değişen renginden bile belli olan karısına çevirdi. Polis memurunun konuşması ile Elif'in korkmuş yüzündeki bakışlarını zorla çekerek kapıdaki adama baktı.
"Hazırlanın isterseniz Giray Bey. Biz dışarıda sizi bekliyor olacağız." Sözlerini bitiren polis,yanındaki iki arkadaşına bahçeyi işaret ederek merdivenlere yönelirken, Giray adamın hareketlendiğini görünce konuşmaya başladı.
"Memur Bey!"
Kendisine dönen Polise kıstığı bakışları ile bakarak merak ettiği soruyu sordu.
"Sorun nedir acaba? Yani neden merkeze götürülüyorum?"
Polis memuru Giray'a doğru bir adım attı ve konuştu.
"Dün Türkiye'ye griş yapan Le ji Mehir Kervancı isimli bayanı suç üstü yakaladık ve kız sizin isminizi verdi. O yüzden bizimle geliyorsunuz."
Duyduğu sözlerle şoka uğrayan Giray ne yapacağını şaşırmıştı. Ne suçu? Bu kız başını yine nasıl bir belaya sokmuştu ki? Panik içinde eliyle karşısındaki polise dur işareti yaptı ve şaşkın gözlerini kırpıştırarak konuştu.
"Bu nasıl olur? Mehir ne gibi bir suç işleyebilir?"
Memur karşısındaki adamın haline bakarak gözlerini devirdi ve sağ eliyle kemerinden tutarak bıkkınca konuştu.
"Bakın Giray Bey daha fazla bilgi veremem." Kemerin de ki elini kaldırarak Giray'ın üzerini işaret edip sözlerine devam etti.
" Şimdi bu haldemi geliyorsunuz yoksa hazırlanmanızı bekleyelim mi?"Kendisini işaret eden memurla, Giray'ın bakışları üzerindeki lere kaydı. Bir eşofman altı ve tişörtle gidemezdi ya? En iyisi üzerini değiştirmekti. Düşünceleri ile başını olumlu anlamda sallayarak konuştu.
"Tamam! Bana beş dakika müsade edin hemen üzerimi değiştirip geliyorum."
Polis memuru başını olumlu anlamda sallayarak arkadaşlarının yanına yönelirken Giray'da odasına çıkmak için arkasını döndüğünde unuttuğu karısını fark etti. Sıkıntılı bir şekilde Elif'e bakarak elini saçlarının arasından geçirip konuştu."Benim çıkmam lazım. Demir'i ara yanına gelsin." Elif hiç sesini çıkartmadan sadece gözlerini kapayıp açtı ve belli belirsiz başını salladı. Giray hiç bir açıklama yapmadan merdivenlere yönelerek hızla çıkmaya başladı.
Elif ise ne düşüneceğini bilmiyordu. Polis memurunun söylediği isimle, bir kaç ay önce Giray'ı aradığında telefonu açan kızın ismi aynıydı. Salona doğru ilerleyip bedenini koltuğa bırakırken düşünceler hala beynin de dolanıyordu. Oturduğu yerde hafif eğilerek başını ellerinin arasına aldı. Eğer Mehir aynı kişiyse kocasıyla bu kızın arasında ne vardı? Telefonlarını açacak kadar,kendisine bir açıklama yapmadan gidecek kadar önemli olmasının sebebi neydi? Beynindeki düşünceler cevap beklerken o bir türlü açıklıyamıyordu bu kızın kim olduğunu. Merdivenlerden gelen ayak sesleri ile kendine gelmek adına yüzünü sıvazlayarak önüne dökülen saçlarını arkasına attırıp oturduğu yerden kalktı ve kapıya doğru ilerledi.
Telaşlı bir şekilde merdivenlerden inen Giray'ı süzen Elif kolundaki askıyı göremeyince kızgın bir şekilde kocasına baktı. Giray altına giydiği kotu ve elinde tuttuğu beyaz tişörtüyle karısının öfkesini farketmeyerek konuştu.
"Elif tişörtü giymeme yardımcı olur musun?"
Karısının bir tepki vermeden yüzüne bakmasıyla Giray gözlerindeki kızgınlığı ancak farkedebilmişti. Gözlerini devirip tişörtü başından geçirmeye çalışırken bıkkınca söylendi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SİDELYA (Cennet Çiçeği) TAMAMLANDI
Fantasía+18 Sahneler içerir Anaların Ayağı Altındaysa; Cennet Kadınların Başına yakışır, SİDELYA'lardan Taç. Bir ölümle başlar başka bir hayat. Küçük yaşta öğrendi evlilik ne demek eş ne demek. SİDELYA'nın hikayesini merak ediyor musun? Hşşşt sessiz ol yakl...