1. Bölüm

69.3K 1.9K 332
                                    

"Evet, sayın seyirciler ve motokros tutkunları. Yine bir Enduro yarışını siz motokros tutkunlarıyla ekranlardan buluşturuyoruz.Yarış için her şey hazır gibi. Üstün güvenlik önlemleri,zorlu koşulları ve ünlü motokrosçular. Evet yanlış duymadınız 21 numaralı yarışçımız bir çok yarışı kazanıp ülkemizin gururu Giray Eyüboğlu. Henüz yirmi bir yaşında olmasına rağmen,büyük başarılara imza atan yarışçımız zevk için yarıştığını söylüyor.İleride babasının işlerinin başına geçeceğini fakat daha yaşı genç olduğu için şuan niyeti olmadığını söylüyor. Kızlarımızın kalp atışlarını duyar gibiyim. Evet yarış başlıyor keyifli seyirler..."

"Anne hani şu abi beni motoruna bindirecekti?" diyerek dudağını sarkıttı küçük çocuk. Annesi ise eşine güvenip el kadar çocuğu nasıl buraya kadar getirdiğine şaşarak korkuyla etrafını süzüyordu. Oğlunun sorusuna karşılık sıkıntıyla cevap verdi.

"Oğlum yarış bitince diye söz verdi ya! Uzak dur şeritlerden." Bir taraftan da kalabalıkta gözleriyle kocasını arıyordu.Nereye kaybolmuştu bu adam!? Zaten yüreği korkudan patlayacak seviyeye gelmişti.Böyle tehlikeli yarışlarda kendisinin ve oğlunun ne işi vardı? Hepsi kocası olacak yarış tutkunu şapşal yüzündendi.

"Evet sevgili motokrosçular, Giray rakiplerini arkasında bırakarak engebeli araziye doğru çıkışta.Bunca yıldır bu yarışları sunuyorum böyle usta hareketler, böyle bir şey görmedim. Bu çocuk gelecek vaadediyor ama ne yazık ki katıldığı son yarış olduğunu söylüyor Giray Eyüboğlu. Evet aştığı engellerle kontrolünü kaybetmeden devam ediyor arkasında 8 numarayla Yiğit takip ediyor fakat Yiğit kontrolünü kaybetti ve hafif bir düşüş yaşadı. Giray engelleri aştı hızını artırdı." Spiker gördüğü şeyle heyecanlı anlatımını bırakıp korkuyla fısıldadı.

"Yakup! Bir şey var orada." diyerek yarış parkurunu işaret parmağıyla gösterdi. Yanında ki adam da aynı yöne bakınca parkurdaki erkek çocuğunu gördü ve açılan gözleriyle yanındaki adama korkuyla cevap verdi.

"Abi bir çocuk. Abi parkurda bir çocuk var!" panikle tekrarladı sözlerini.Fakat hızla gelen motor çocuğu fark edememiş ya da çok geç fark etmişti. Çocuğu kurtarmak için parkura giren adam son bir hamleyle çocuğu parkur dışına atmayı başarmış fakat kendisi o kadar şanslı olamamış motorun çarpmasıyla havaya doğru yükselip hızla yere çarpmıştı. Yarışçı ise motorundan fırlayarak parkur dışı alana düşmüştü.Etrafta ki çığlıklar,ambulans sirenleri bir birine karışırken doktorlar yaralılara hemen müdahale için parkura hızla giriş yapmışlardı. Parkurda ki çocuk ufak sıyrıklarla atlatırken kazayı, yarışçının boynuna takılan boyunlukla ve hızla sedyeye alınarak ambulansa taşındı.

"Hasta yirmili yaşlarda seksen seksen beş kilogram civarında. Bilinci kapalı.Sol kolunda kırık ve sol kaburgasında çatlak olduğundan şüpheleniyorum evet iç kanama olabilir." Hastaneyi bilgilendiren acil tıp teknisyeniydi.Diğer tarafta çocuğu kurtaran adam o kadarda şanslı değildi.

"Hasta kırk kırk beş yaşlarında.Durumu oldukça ağır. Çarpmanın şiddetti galiba iç kanamaya sebep olmuş." İkinci ambulansta da nerede ise aynı sözler ile hastane bilgilendirildi.

*Bir gün önce*

"Bırak artık şu lanet yarışları! Anlamıyor musun oğlum? İstemiyorum!" diyen kadına sarılarak gönlünü almaya çalıştı genç adam.

"Anneciğim, niye zorluyorsunuz? Ben de böyle mutluyum sevdiğim şeyi yapmak mutlu ediyor beni. Yeter artık hep aynı şeyleri tartışmaktan sıkıldım." Beline ancak yetişen annesinin göz yaşlarını sildi. Kadın içini çekerek konuştu.

"Ben de her yarışında yüreğim ağzımda beklemekten yoruldum.Birinizi kaybettim bu illet yüzünden birinizi daha kaybedemem.!" Büyük oğlunu kaybettiği gün geldi aklına.O da Giray gibi motor tutkunuydu.İlk çocuk ilk heves diye almışlardı motosikleti ama bir yarışa hazırlandığı parkurda kontrolünü kaybedip can vermişti oğlu.Geriye ikinci oğluna bu illeti miras bırakarak.Sinirle eşine döndü ve söylendi.

SİDELYA (Cennet Çiçeği)  TAMAMLANDIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin