Bölüm -22

24.6K 887 103
                                    

Bölüm Şarkısı -Cengiz Kurtoğlu- Duyanlara Duymayanlara

Elif karşısındaki adama bakışlarını kısıp şüpheyle bakarken adamın uzattığı paketi aldı ve yüzünü göremediği adama gülümseyerek konuştu.

"Ah!  Teşekkür ederim. Timur'dan olsa gerek! "

"Nee!  Ne Timuru!?" Giray yüzünü gizleyen başındaki kasketi öfkeyle bir kenara fırlatırken kıkırdayan karısına öfkeyle baktı. " Timur kim kızım!?  Delirtecek misin sen beni!? "

"Hoş geldin hayatım! " Elif atlattığı küçük şoktan sonra büyük bir sevinçle kollarını kocasının beline doladı ve hasret kaldığı kokuyu içine çekerken,boynuna özlem dolu bir öpücük kondurdu.Kelimeler Giray'ın ağzından dökülmeye başladığı an onun kocası olduğunu anlamıştı. Sadece küçük oyununa ayak uydurmak istemişti. Karısının belindeki ellerinin üzerine kendi ellerini koyarak sertçe çekti ve gözlerine öfkeyle baktı.

"Timur kim dedim Elif!?"

"Hastam! "

"Hastan!?"

"Evet. Böyle sarışın mavi gözlü dünya yakışılı.. "

" Sen elin adamından nasıl böyle bahsediyorsun!?  Beni katilmi edeceksin Elif! Ben karıma kavuşmanın mutluluğu ile ona süpriz yapmak için nasıl geldiğimi bilemezken işittiğim şeylere bak ya!  Böylemi karşılanacaktım!  Bunlarımı işitecektim! " Dişlerini sıkarak tehlikeli bir ses tonu ile söylediği sözlerden sonra yumruğunu kapının pervzına vurarak karısının mavi gözlerine hesap sorarcasına baktı.

Elif gözlerini kocasının öfkeden koyulaşan kahverengi harelerine dikti ve elini  uzatarak yeni çıkmaya başlamış sakallı yüzünde okşarcasına gezdirdi.

"Sekiz yaşında, lösemi hastası bir çocuktan bahsediyorum Giray. Bana yaptığı maket bir uçağı gönderecekti. Kıskanmana gerek yok yani. "Karısının sözleri ile tuttuğu nefesini bıraktı ve hızla dudaklarına kapandı. Elif şok olmuş bir şekilde kalakalırken, Giray hüküm sürdüğü dudakları hırsla çekiştirerek karısının yüzünü avuçları arasına aldı ve nefes, nefese konuştu.

"Bir daha sakın böyle şeylerle beni sınama! "

Kız tek kaşını havaya kaldırarak kocasına meydan okurcasına baktı.

"Sende bir kere de normal bir şekilde gel o zaman! "

"Nasıl geldiğim önemlimi!?  Eninde sonunda geldiğim yer yine senin yanın!"

"Nasıl konuştuğum önemlimi!? Eninde sonunda büyük bir aşkla kalbimin kapılarını açıp karşılamıyor muyum seni!? "

Giray yüzündeki çarpık gülümsemeyle tıpkı karısı gibi meydan okurcasına tek kaşını ima ile havaya kaldırdı.

"Her geldiğimde beni biraz daha şaşırtıyorsun Sidelya! Daha cesur, kendinden emin, karısının çok sevdiği o kumral saçlarına doğru uzattı ellerini ve kulağına doğru yaklaşarak nefesini üfledi. " daha aşık ve beni günaha davet edecek kadar masum kalmayı başararak! "

Elif mavi gözlerini kırpıştırarak kocasının üzerinde bıraktığı etkiden kurtulmaya çalıştı ve tuttuğu nefesini dışarı bırakarak sessizce fısıldadı.

"Sende her seferinde sapıklık kotanı aşarak beni şaşırtıyorsun canım!"

"Eliff!  Kızım ne yapyorsun yarım saattir kapıda!?" Ayten Hanım'ın sorusu ile başını içeriye doğru çevirerek seslendi.

"Geliyorum anne! " Kocasına dönüp gülümseyerek göz kırptı ve elini tutarak içeriye doğru çekiştirdi. Taki kocası onu açık kapıyı kapatıp arkasına yaslayana kadar.

SİDELYA (Cennet Çiçeği)  TAMAMLANDIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin