Bölüm.12

26.8K 1.1K 48
                                    

Bölüm Şarkısı : Cengiz Özkan - Beyaz Giyme

Karşısındaki adama karşı olan öfkesini kontrol etmeye çalışırken adam Elif'e çapkınca göz kırpıp umursamaz bakışlarını Giray'a çevirdi ve arkasını dönerek uzaklaşmaya başladı. Yumruklarını sıkıp giden adamın  arkasından gitmek için hamle yapınca koluna yapışan küçük elle durmak zorunda kaldı. Başını çevirip arkasına baktı ve öfkeyle kıstığı bakışlar altında fısıldadı.

" Bırak kolumu!" Elif dolan gözleri ile başını olumsuz anlamda sallayarak korku dolu bakışlarla mırıldandı.

" Gitme! Giray ne olur gitme!" Giray karısına tamamen dönerek ürkek bakışlarına karşılık ateş saçan gözleri ile suçlarcasına baktı.

" Zaten bütün bunlar  senin suçun, bir de gitmeme izin vermiyorsun! Adam gözümün içine baka,baka sana asıldı." İri eli ile yüzünü sıvazlayarak etrafında göz gezdirdi. Kendilerini göz hapsine alan insanları görünc, tek kolu ile karısını sarıp alnına bıraktığı öpücükle masalarına doğru ilerlemeye başladı.

Biraz önce sinirinden kasıp, kavuran adam, iki saniye içinde ne değişmişti de öpmüştü acaba kendisini? Elif'in şaşkın bakışları kocasına dönünce, oda karısının gözlerine hâlâ  aynı sinirle bakıp kulağına doğru eğilerek fısıldadı.

" Kurtuldum zannetme tüm bunların hesabını ev de bana tek,tek vereceksin." Doğrularak sinirli bakışları ile tekrar süzdü etrafı ve gördüklerinden hoşnutsuz bir şekilde homurdandı. " Göz,değil radar cihazı sanki. İşleri güçleri yok kim ne yapıyor onu izliyorsunuz. Dedikodu makinaları!" Elif bu söz üstüne etrafına bakınırken Giray'ın neden tartıştıklarındaki ruh halinden çıkıp doksan derece dönmesini şimdi anlamıştı. Masalarına geldiklerinde Anne ve Babasının da karşıdan geldiğini gören Giray biraz bekleyerek kendilerine yaklaşmalarını izledi. Anne'sinin Elif'e bakarken gözlerinin içi gülrken iki adım daha atarak Elif'i kucakladı.

"Kızım melekler gibi olmuşsun." Elinden tutup geri çekilerek Elif'i bir kez daha süzdü baştan aşağı. Gördüğünden memnun bir tavırla gülümseyerek sözlerine devam etti. " İyi ki seçmişim bu elbiseyi. Çok yakışmış sana." Annesinin sözleri Giray'ın yarasına tuz basar cinsinden olunca ters bakışlarını annesine çevirerek homurdandı.

" Çok iyi bir şey yapmış gibi övünüyor birde! Hayır belki ben yanımda rüküş, çirkin bir kadın olmasını istiyorum. Sanane be kadın? Sanane yani de benim karımı milletin gözüne sokar gibi giydirip süslüyorsun?"  Giray'ın fısır,fısır bir şeyler homurdanması Salih Bey'in dikkatini çekince elini oğlunun omzuna atıp tebessümle sordu.

" Hayırdır Evlat ne konuşuyorsun kendi,kendine öyle?" Babasının sorusuyla yüzünü buruşturarak başını kaşıdı ne diyeceğini bilmez bir şekilde yanında çakırkeyif bir halde sallanan arkadaşına baktı yardım et der gibi. Demir'in ise dünya umrunda değildi. Giray'ın bakışlarını farkeden Talha,masanın yanına doğru eğilip kadehini dolduran Demir'i çekiştirip içinden sabır dilenmeye başladı. Nereden düşmüştü bu manyakların içine. Giray'ın bir şeyler gevelemeye başladığını duyunca bu gecenin daha fazla uzamasını istemeyerek söze karıştı.

" Sancısı varmış Salih Amca!" Salih Bey ve diğerleri aniden söze giren Talha'ya bakarken o ise viski şişesine ulaşmaya çalışan Demir'le uğraşıyordu. Salih Bey, geldiğinden beri tuhaf davranan dörtlüyü süzdü. Elif'in bakışlarına gölgeler düşmüş, oğlunun ise canı bir şey lere sıkılmıştı anlaşılan. Demir ise dünya'dan habersiz gibi gülücükler saçıp etrafındaki insanlara asker selamı veriyordu. Şüpheli bakışları Talha'nın üzerinde yoğunlaştı ve en normal davrananın o olduğuna karar verek sert bir şekilde sordu.

SİDELYA (Cennet Çiçeği)  TAMAMLANDIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin