* Ακολουθεί σκληρό περιεχόμενο, σεξουαλική σκηνή, βρισιές και σκηνές βίας. *
Μπαίνω μες το κλαμπ (dubbbbbb) και αποφασίζω να πάω προς το μπαρ να πιω τον πάτο μου και μετά να πλακώσω στο ξύλο τον μαλακα που κουνιέται σαν μαλακας πάνω στην μαλακία την εξέδρα φορώντας τα μαλακισμένα τα ακουστικά.
Είμαι σίγουρος ότι ο παλιομαλακας τα έχει σουφρωσει από εμένα αυτά!
Κάθομαι στο μπαρ και σκαναρω από πάνω έως κάτω την καινούργια barwoman. Καλό κομμάτι, μελαχρινή, ψιλοαδυνατη αλλά με ωραίο κωλο. Γυρίζει να με κοιτάξει και καταριεμαι την ώρα και την στιγμή που το έκανε. Γαμω τα μάτια σου τα μπλε και σένα!!
Έρχεται προς το μέρος μου και γλειφω τα χείλη μου. Θα προσπεράσω τα μάτια της και το ποια μου θυμίζουν και θα κάνω το κομμάτι μου σαν σωστός κερατας-χωρισμενος. Φτάνει μπροστά μου και προσπαθεί να μου πλασάρει το ανύπαρκτο στήθος της ενώ μου κάνει τα γλυκά ματάκια. Χαζογκομενα.
" Γειά σου, τι θα πάρεις; " με ρωτάει. Κάνει Μια φούσκα με την τσίχλα της και μου χαμογελά. " Εσένα. " της λέω στα ίσα " Αλλά αργότερα, προς το παρόν φέρε μου μια βότκα σκέτη. " συνεχίζω. Μου χαμογελάει ξετσίπωτα και τουρλωνει τον κωλο της προς το μέρος μου ενώ βάζει βότκα στο ποτό μου. Καλά θα περάσουμε.
_________________________________________________________
Λίγες στιγμές αργότερα πηδάω την barwoman στις τουαλέτες του προσωπικού. Εκείνη σπαράζει από τον πόνο, μάλλον είμαι υπερβολικά απότομος αλλά ποσώς με ενδιαφέρει. Όλες οι γκομενες είναι για τον πούτσο, τέλος! Προσπαθώ να συγκεντρωθώ στο να τελειώσω αλλά η τσιριδα της μου τρυπάει τα αυτιά. Σταματάω να κινούμαι μπας και σκάσει αλλά αμέσως διαμαρτύρεται.
" Μην σταματάς! " τσιρίζει. " Μην τσιριζεις! " μιμουμαι κοροϊδευτικά την φωνή της. Ευτυχώς το βουλωνει.
Προσπαθώ. Ειλικρινά προσπαθώ να συγκεντρωθώ ώστε να τελειώσω αλλά μου είναι απίστευτα δύσκολο!
Στο μυαλό μου έρχεται εκείνη. Τα ξανθά μαλλιά της, τα μπλε μάτια της, η αψεγάδιαστη επιδερμίδα της...
" Τελειώνω. " μουρμουριζω καθώς βγαίνω από μέσα της και τελειώνω στην γυμνή της πλάτη. Αμέσως κουμπωνω το παντελόνι μου και φεύγω χωρίς να της ρίξω δεύτερη μάτια.
Πηγαίνω ξανά στον κεντρικό χώρο του κλαμπ και βλέπω τον πουστη τον Ράφα να χορεύει με κάτι παρτσακλα. Τι του βρήκε θεέ μου;!
BẠN ĐANG ĐỌC
Απέναντι. (sequel Πυξίδα)
FanfictionΜετά από όλο αυτό το διάστημα κατάλαβα δύο βασικά πράγματα. Ενώ εγώ αναπολούσα, θυμόμουν. Μα εκείνος ενώ αναπολούσε, ξεχνούσε. Γιατί όταν αναπολούσα έκλαιγα, μα εκείνος γελούσε. Γιατί όταν του είπα ''θυμήσου'' εκείνος χαμογέλασε ειρωνικά και κούνησε...