Κεφάλαιο 7

1.5K 185 22
                                    

'' Λοιπόν, Μαρία, τι γνωρίζεις για τα περιοριστικά μέτρα; ''

Έλα μου;

______________________________

" Ορίστε; " λέω φοβερά μπερδεμένη.

" Τι γνωρίζεις για τα ασφαλιστικά μέτρα. " επαναλαμβάνει.

" Τι μ' αυτά; " πραγματικά έχω μπερδευτεί.

" Κατάλαβα, μάλιστα. " λέει απελπισμένος " Ασφαλιστικά μέτρα είναι ουσιαστικά τα μέτρα που λαμβάνονται για την ασφάλεια σου. Πρακτικά, στη περίπτωσή σου, εμποδίζουν ανεπιθύμητους να σε πλησιάσουν. Αν φυσικά το κάνουν, τον στέλνουμε με βραχιολακια στον Κορυδαλλό. " λέει με το επαγγελματικό του ύφος. 

" Και εμένα τι με νοιάζει; " λέω ακόμα μπερδεμένη.

" Θα στο κάνω λιανά. " λέει λες και είμαι χαζή " Θα κάνουμε αίτηση για περιοριστικά μέτρα εναντίον του Κακουριωτη. Έτσι δεν θα μπορεί να πλησιάσει ούτε εσένα, αλλά ούτε το παιδί σου. Εφόσον σε παράτησε, όλα θα είναι πιο εύκολα. " λέει ευχαριστημένος.

" Την παλεύεις;! " αναφωνω αυθόρμητα. Πρώτη φορά μιλάω έτσι στον πατέρα μου.

Καιρός ήταν.

" Μαρία, πρόσεξε την γλώσσα σου! " μου λέει με νεύρο.

" Γαμωτο μου, με λένε Μαριλια, ξεκολλα την ζωή σου! Ακόμα και η γιαγιά Μαριλια με αποκαλεί! " ωρυομαι.

" Δεν περίμενα κάτι καλύτερο από την πεθερά μου. " μουρμουραει στον εαυτό του.

" Θεωρείς ότι είσαι ανώτερος όλων ε; Ότι η γνώμη σου είναι η σωστή και ότι πρέπει να ισχύει πάντα και παντού, έτσι; " λέω " Σε λυπάμαι. " ψελλιζω και φεύγω από το σαλόνι.

" Έλα εδω! " φωνάζει πίσω μου. " Μικρή, έλα εδω! " φωνάζει ξανά. Γυρίζω να τον κοιτάξω.

" Τι θες μπαμπά; " λέω κουρασμένα.

" Θέλω απλώς να σε προστατέψω, αγάπη μου. " λέει τρυφερά. Τα δάχτυλά του χαϊδεύουν το μάγουλό μου ενώ με κοιτάζει βουρκωμενος.

" Δεν είναι ο κατάλληλος τρόπος αυτός, πατέρα. "

" Σ' αγαπάω, δεν θέλω αυτό το καθίκι να σε πλησιάσει ξανά... Δεν θέλω να πληγώνεσαι εξαιτίας ενός αλήτη! " λέει έντονα.

" Δεν είναι αλήτης, μπαμπά. " αρνούμαι. Εκείνος φαίνεται να τσιτωνεται.

" Τι εννοείς δεν είναι αλήτης, Μαριλια;! Αυτός ο άνθρωπος σε εγκατέλειψε μόλις έμαθε για την εγκυμοσύνη σου! Ξέρεις ότι έτρεχε στα δικαστήρια παλαιότερα; Άμα δεν είναι αυτός αλήτης, τότε ποιος είναι;! " ανεβάζει τον ύπνο της φωνή του.

Απέναντι. (sequel Πυξίδα)Where stories live. Discover now