V knihovně bývám dlouho, když si to uvědomím je to jediné veřejné místo,kam chodím. Kino nic,Posilovna nic (od té doby ,kdy tam začal chodit můj bývalý a začali se mi jeho kamarádi čumět na prdel..) Nákupáky nic,Divadla nic no prostě max knihovna .. Většinou tu nikdo není jen samí důchodci nebo matky,které chcou přivést na tenhle zničený svět dalšího alkoholika nebo drogově závislého.. Pro ně jsou knihy o těhotenství. No a jelikož nečtu to co senioři,tak by se knihovna dala rozdělit na 3 skupiny : Pro seniory, Pro těhotné a Pro mě .. Čtu totiž cokoliv kromě těhle dvou skupin.. I pohádky jsou zajímavé, ale nepatří do reality a já nežiji v pohádce..
Nabrala jsem si knížky a jdu si je prozkoumat na moje místo,kde vždy sedávám,ale někdo mi tam zasedl,kdo?! Děláte si srandu ?! Jsem naštvaná .. Jdu k němu a jen tak stojím a čekám jestli zvedne hlavu od knihy. Čekám,čekám pořád nic .. No zkusím zakašlat dotyčný zvedne hlavu podává mi ruku a říká : „Ahoj já jsem David." Podívám se na něho se zvednutým obočím a odpovídám naštvaně : „Čus tohle je moje místo, buď tak laskav ,zvedni se a vypadni jinam.. " David se na mě nechápavě zatváří a rýpne: „takhle se neskamarádíme,zlato" Já: „Ani nechci přišla jsem si číst" Na to nic neřekne a posune se o jedno místo .. Arogantnějšího člověka jsem neviděla, teda aha počkejte mého bývalého,který byl totální hňup... A já se stala kvůli něho „rebelkou" a vyspala jsem se s ním vášnivě ve 14 , jak jsem už psala ... No a do 16 mě potřeboval a pak mě zmlátil a odkop .. Od té doby se s nikým nebavím a nevídám, nevěřím nikomu ..
Do tohohle kluka by se hned každá zamilovala frajírek vysoký i nějaké ty svaly má blond vlasy,na které si chce každá šáhnout a modré oči, v kterých se stratíte a přesně tenhle by mi znova ublížil .. Je to ten typ užít a vypadnout .. Vybrala jsem si knihu (dnes jen jednu nechtěla jsem tam být) a vypadla od tamtut ...
ČTEŠ
Zase na začátku...
Teen FictionJak to začalo,tak to nakonec i končí.... Hodná holka/zlobivá holka , Knihy/cigarety, alkohol/drogy , slušný život/trocha mafie a Radek nebo David ?? Proč nemít všechno místo toho abych si musela vybírat ? Zvládnu to?