<Sex netrvá věčně, ale v tu dobu...>

63 2 0
                                    

Tak píšu !!! :3 Vím, že to zas pár dní trvalo, ale Vánoce to je žrout času :DDD Užijte si kapitolu :) !

Ann seděla u stolu s rodinou u oběda, ale ani nejedla jen rozdrbávala talíř a přemýšlela nad Radkem a Davidem... Je to težké si vybrat jednoho.. Ještě když to teď má tak fajn s Radkem zase, ale přišel tady David a před chvílí jí zase napsal, že ji potřebuje vidět a jelikož to je s Radkem klidné, to divoké jí chybí a David je dokonalý na hrátky... Asi s ním někam pojedu... A tak jen odepsala a domluvila si sraz ... Napsala ještě pro jistotu Radkovi, že ať si dneska užije večer a že se uvidí jiný den, že dnes se neuvidí. Pochopil to .. Je na ni tak hodný .. Asi si myslí, že si chce vše promyslet, ale ona jde s druhým... Je to hnusné, ale na druhou stranu si to zaslouží za to vše před tím ne ?

S Rodinou zhlédla film, který stejně nevnímala a pak se odbelhala nahoru nachystat se ... Cítí se provinile, ale sama dobře ví, že to tak chce... Chce si užít a potřebuje to...
Sprcha, černé tanga, krajková podprsenka, bílé kalhoty a černé tričko s krajkovanými rukávy to řeší... Vlasy do spadlého drdolu a může se vyjít.. Ann to opravdu slušelo, když šla po ulici ne jeden kluk či muž na ní mohli oči nechat ...

Opřený opět o to samé auto s tím opět krásným zářicím úsměvem na ni čekal modrooký blonďák, taky mu to moc slušelo a při prvním střetu jejich očí si Ann zkousla dolní ret a David prohrábl vlasy a ještě více zvedl koutky... Oběma bylo jasné, že oblečení dlouho nebude sloužit, jako oblečení, ale spíše jako pohozené hadry na zemi...

Bylo jim jedno kolik je okolo lidí... David chytl Ann pod zadkem a posadil si ji na kapotu, kde ji začal líbat a skousl jí ušní lalůček ... Ann začala vlhnout, a tak si řekla že navhvíli vydrží a raději se přesunou do auta a popojedou okousek dál ... Odtáhla ho teda od sebe a dala mu pokyn rukou do auta ... Náhle byl pocit výčitek vůči Radka pryč... Myslela jen na to, jak rychle bude moc si užít s Davidem ... Když řídil ani při setkání neřekli ani slovo.. Oba se nezmohli ani na slovo a jen čekali, kdy budou moct pokračovat... David hledal nějaké nejbližší místo, ale nic nemohl najít... Ann to nevydržela a už za jízdy začala Davida hladit po stehně .. David strnul v obličeji.. chtěl to tak moc, ale řídil a tak to mít nemohl... Ann si hrála a jezdila prstama po břiše a stehnách. Začala i poklepávat na poklopec a cítila tvrdost, která se zde vzbudila ... Ann to povzbudilo ještě víc, a tak jezdcem sjela dolů a stáhla kalhoty ke kotníkům... Vyskytla se jí podívaná na obří bouli v trenkách .. Přihmouřila oči a nechala víčka přivřené.. a právě v tom okamžiku to nevydržel ani David .. Stáhl jednu ruku z volantu a hlavu Ann strčil mezi stehna.. Ann pochopila, co chce, a tak pusou začala pomalu sundávat gumu od Calvin Klein trenek a zubama je strhla z něho dolů... Vložila si ho do pusy a olizovala a sem tam zajela hlouběji, ale jen pomalé tempo, tak jak jí to vyhovovalo a navíc věděla, že Davidovi to nebude stačit, že bude chtít více ... A tak ho tím to způsobem dráždila.. Jeli a David ani nevěděl kam.. chtěl jen najít něco, kde bude moct zastavit... Olizování už nevydržel a tak sjel trochu z cesty ... Ven se sice vyjít nemohlo, protože na zemi to nepřicházelo k úvahu, ale oni by se stejně ani ven z auta nedostali....

Zajel prstama do Vlasů od Ann a udal si tvrdé tempo... Ann to skoro nedávala ... Chtěl po ní hodně.. Ale jí to nevadilo.. věděla, že to může být klidně naposled a tak jela ze všech svých sil...

Asi mu vadilo, že je pořád oblečená a tak ji sundal (jestli se to dá vůbec tak nazvat ) triko a rovnou i podprsenku ...
Ocitli se na zadních sedačkách a honil si ho pomocí jejich prs ... Bylo to skvělé pro ně pro oba ... Ta energie a síla, která mezi němi proudila to napětí...
Ty pocity když byl David v ní a měnili pozice i v tom to malém prostoru...
Ten pot, který po nich stékal, kvůli tomu pohybu a kalorií, které tady pálili... Ty rozcuchané vlasy, dodrápané záda, cucfleky, rozmazané stíny a mnoho další věci... Ta bolest, ale zároveň i slast, která procházela tělem...
Bylo tam tolik věcí najednou, že těžko bylo možné se na něco soustředit ...

V autě vystřídali mnoho míst a mnoho poloch po dobu dvou hodin asi ...
Sex netrvá věčně, ale v tu dobu je to taková malá věčnost...

Byli oba vyčerpaní, ale Ann poprvé promluvila s prosbou jestli by ji mohl David odvézt domů... David souhlasil a políbil ji na tvář, po které se začala kutálet slza... Byla to lítost ... A bolest kterou cítila vůči Radkovi a Davidovi zároveň... Měla je oba ráda, každého jinak, ale koho víc ? Kdo je ten pravý ? Nechce ani o jednoho přijít, tak proc si zrovna ona musi vybrat ? ...
S myšlenkami se zabořila do Davidovy náruče a sála všechno teplo, které z něho cítěla... Věděl, že teď není potřeba mluvit a tak ji tím to způsobem uklidnil , políbil, objal, pohladil a odvezl domů...

Budu vděčná za každý komm nebo vote děkuji !!! :333

Zase na začátku...Kde žijí příběhy. Začni objevovat