Slibovaný díl je tady, kdyby někdo chtěl napište názor klidně i kritiku ať vím, jak to vnímáte :)
Z pohledu Radka:
Vůbec se mi od ní nechtělo odcházet, tak užásná noc a s ní a to mi tak stačí.. Ano mám chutě a má je i ona, ale nemůžu musím to vydržet... Chci, aby poznala, že jsem se změnil, opravdu změnil..
David mi psal, že je to naléhavé a to nejsou obchodní schůzky, které bychom si mohli dovolit odkládat..
Když něco podceníte, můžete za to zaplatit i vaším zdravím ... Je důležité, abychom se o všem informovali a drželi při sobě , i přestože milujeme tu stejnou dívku... Je to práce, která nám vynáší neskutečné peníze a oba zbožňujeme adrenalin, takže je to přímo pro nás. V tomhle měla Ann pravdu .. Jsme opravdu si dost podobní .. Sdílíme stejné zájmy, vypadáme podobně, stejné cíle, názory, chyby, pokušení... Bojím se, že Ann dá přednost Davidovi.. Moc se bojím, ale ani bych se jí nedivil.., byl jsem vážně kokot.. Ale nesnesl bych, aby byla s Davidem.. Ano asi jsem sobec, ale to by nešlo.. Byl bych schopný mu něco udělat.., zbláznil bych se ... A proto mu nesmím říct, že mě k sobě pustila.. Začal by se až moc snažit a to by nebylo dobré .. Nebudu s ním o Ann mluvit ..D: „Čau, takže sms došla?"
R: „Hoj, jo jsem tu, co se děje?"
D:„No, nejprve k Ann..."
R:„Nech to být .. nemůžeme se rozhádat a ani to nechci, jsi jako můj brácha, kterého jsi mi nahradil a nemůžu přijít i o tebe ..."
D:„To nestojí za řeč ! S Danym to byla pakárna a ty svině za to zaplatí ! A pomstíme ho spolu..."
R: „Davide děkuji ..."
Následovalo kamarádské obětí a oba jsme se začali totálně smát, jako dva malí kluci a nechápali, jak nás mohla rozhodit holka ...Mezitím mi, ale běželo v hlavě, že Ann si čte můj vzkaz a že je má ...
Pohled Davida:
Bylo to skvělé s Radkem jsem byl zase vpohodě a to je pro mě opravdu důležité .. Byl jsem jeho nejlepší kámoš a po odchodu jeho bratra jsem se stal jeho druhým bráchou... Dany, ale pro Radka nikdy nezemřel, pořád je s ním... a já moc dobře vím, jak to byl úžasný člověk...
Radka mám rád , ale Ann si nezaslouží a ona už ho nemiluje, poznala mě a vše se změní.. Nechci to Radkovi říkat, ale Ann mu nenechám a myslím si, že já budu její volbou...D:„Teď k tomu proč jsem ti psal."
R:„Tak spusť."
D:„Chce s námi mluvit šéf..."
R:„Nic jsme neposrali, tak proč ?"
D:„Nevím.. Pojďme tam.."A tak vykročili ve skleněné budově zamířili k výtahům a jeden výtah, který je celý pokryt zrcadlem je odvezl, do nejvyššího patra. Po celou cestu neprohodili ani slovo, oba se báli, co se bude dít a upravovali si své kravaty, aby bylo vše dokonalé...
„Dobrý pane Willdi." řekli oba současně.
W: „Zdravím. Hoši posaďte se prosím. Mám říct Emě, aby vám něco nalila?"
Neměli ani jeden chuť mluvit, a tak jen zakývali hlavou na odmýtnutí.
W:„No dobrá.. Přejdu k věci: Blíží se k vaším 18-inám a od té doby se vše změní..."
R:„Dovolím si svámi nesouhlasit, pane Willdi."
D:„Víte přece o co nám jde a naučili jsme se tady v tom chodit."
W:„Ano, to je všechno moc hezké, ale do teď to byla sranda .."
R: „Sranda ?! Uvědomujete si, že váš společník a kamarád byl můj otec, který zemřel a Dany pokračoval v taťkové práci a zabili ho také!! "
W: „Moc dobře víte, že jsem měl k oběma blízko a jak mě to bolelo!"
R:„Pak nechápu včem je problém.."
W:„Ale moc dobře to víš!"
R:„Ano dal jste slib mé rodině, že až se narodím postaráte se o mě kdyby se něco stalo s tátou a nedovolíte, abych se dostal do těhle akcí, protože bylo jasné, že můj brácha v tom pojede.."
W:„Přesně tak, takže není, co řešit.."
R:„Měl jsem být, ale dívka! "
W:„Nezáleží na pohlaví!"
R:„Máte pravdu i kdybych byl holka, bylo by mým úkolem, dodělat to co začal můj otec a Danny posunul dál a taky to udělám!"
W:„Podívejte se na vaši matku.. Má jen vás, jak bude žít, pokud zemřete..?!"
R:„Máma to pochopí! Musí ! Musím to udělat kvůli nim .. vše co mi otec nechal .. věděl, že jednou umře, věděl, že jednou umře Danny a věděl, že to bude muset někdo dokončit... A ten někdo jsem já!"
W:„Jsi si 100% jistý, že do toho chceš jít?"
R:„Ano!"
W:„Davide?"
D:„Že se ještě ptáte pane Willdi."
W:„Tak tedy dobrá v nejbližší době vás budu kontaktovat, teď ale odejděte .. Ema musí dodělat rozdělenou práci.."Při odchodu uviděli ještě hubenou blondýnečku, která čekala nahá na svého šéfa...
D:„Tahle se u něho drží celkem dlouho co ?"
R:„Tak asi to umí no ."Se smíchem se jako dva bratři vrátili do své společné kanceláře a přemýšleli, co jejich plnoletost ještě přinese...
Děkuji za čtení :3 .. Zatím jsou věci jen naznačené, vše bude později jasnější, tak snad líbí další díl bude co nejdříve ! :))
ČTEŠ
Zase na začátku...
Genç KurguJak to začalo,tak to nakonec i končí.... Hodná holka/zlobivá holka , Knihy/cigarety, alkohol/drogy , slušný život/trocha mafie a Radek nebo David ?? Proč nemít všechno místo toho abych si musela vybírat ? Zvládnu to?