Překročili jsme 1k shlédnutí !! Děkuji! Jste úžasní :3 !! Naplňuje mě to a dělá šťastnou!
......Na louce jsem si lehla a zavřela oči.. Nevnímala jsem okolní svět.. Jen jsem napsala Davidovi: „Jsi hajzl.. Nemysli si včera jsem tě viděla.."
Jsou tu tři možnosti:
Radek
David
Být sama
??Kterou zvolit??Na tuhle louku jsem si vždy lehala, když jsem potřebovala utéct od problémů.. Někdy tady i doběhnu v noci a ležím a poslouchám šustění listí... A proto i dnes jsem tady a zavírám oči a všechno odhazuji stranou...
Nevím,jak tady ležím dlouho, ale najednou cítím tlak na ruce a slyším vzlykání... Otevřu oči a nedovedu z těla vydat ani hlásku...
„To jsem ráda,že tě vidím... Vím jsem blbá, ale strašně si mi chyběla.. A potřebuji tě.."
J: „Ty mě potřebuješ ?! Pche paní dokonalá, co se hrála na mou nejlepší kamarádku a pak mě ani nepodpořila a byla na straně toho kreténa a šukala si s ním.. Co se stalo ? Proč nejdeš za ním ?! Vyměnila si mě ! A zradila .. Řekla,že mě nepotřebuješ, tak víš co táhni!!! Simono zpamatuj se ! My už dávno si nemáme, co říct!
S: Ne no tak ... Vyslechni mě prosím! Nikoho nemám .. A já .. A já .. "Nevěděla jsem, co mám dělat.. Co si myslí? Ale byla hodně na dně .. A asi z Radka a vím, co to je být z něho na dně .. Člověk se do něho zamiluje a žije jenom pro něho.. Když řekne skoč,tak skočíte ..
J: „Dobře mluv, ale nic si z toho neslibuj...!! "
S:„Děkuji" zašeptala..
„Radek mi oznámil, že to takhle nejde,že si neužíváme života,že spolu jenom spíme ,chlastáme a scháníme drogy... A že to takhle nechce.. Že to nemůžu chtít ani já ..
Řekla jsem mu, že s ním souhlasím, že to změníme a budeme šťastní spolu a budeme spolu prožívat krásné chvíle.."
Teď už brečela a já jen čekala, co z ní vypadne dál...
S:„ Řekl, že je rád, že už nechci žít takový život, že nás to oba ničí a že mě má rád na to, aby se díval,jak mě to ničí.. Chtěla jsem ho políbit, ale on uhnul a znova spustil: Ale že mě nemiluje a nikdy nemiloval, a proto ten správný život nemůže žít semnou .. Miluje miloval a bude milovat jinou .. A s ní chce ten život.. Nezajímám ho já ani žádná děvka... "Byla jsem v šoku... On se s ní rozešel kvůli mě .. A tvrdí, že se chce změnit.. Tvrdí, že mě miluje a miloval, že chce semnou strávit zbytek života...
J:„ A řekl ti, kdo to je ? Ta dívka? "
S:„Ne.. Dal mi pusu na čelo, pohladil mě popřál mi hodně štěstí v životě a odešel.. Chtěla jsem ho doma překvapit a čekat ve spodním prádle, ale našla jsem tam jen klíče od bytu a vzkaz, že už si vše jeho odvezl a obálku s penězi .. Prý abych se měla od čeho odrazit.."
J:„A víš z čeho má ty peníze?"
S:„Nevím má nějaké kšefty s mým bráchou.."
J:„Bráchou ? On už se vrátil?"
S:„Jo a velice si padli do oka s Radkem.. I když se málem poprali.. Myslela jsem si, že je to kvůli mě, a tak jsem je zastavila, ale bylo to kvůli té holky !! Ani nevíš, jak jsem se cítila.. Oba je zajímá více ona než já ! "
J:„Počkej počkej... Jak že se jmenuje ten tvůj brácha ? "
S:„David. Proč?"A doprdele .. Ta holka jsem já .. Sakra co mám dělat je to ještě horší než jsem si myslela ...
Nic jsem neodpovídala a ona začala brečet .. Jen jsem ji chytla a hladila po vlasech a uklidňovala ji.. Vzala jsem ji mobil a vytočila Davida.. Po pár pípnutí to zvedl : „No ségra, co potřebuješ?"
J: „To jsem já Ann.....
(čtěte "En" a Ano konečně jsem prozradila jméno :'D )
....Na nic se neptej a dojeď na louku uprostřed lesa u jezera.."
Zbytek jsem neslyšela, zavěsila jsem ...Tak trochu se nám to zamotalo :')
Podpořilo by mě vote nebo komentář .. Motivovalo by mě to k psaní i nadále :)) ...
ČTEŠ
Zase na začátku...
Teen FictionJak to začalo,tak to nakonec i končí.... Hodná holka/zlobivá holka , Knihy/cigarety, alkohol/drogy , slušný život/trocha mafie a Radek nebo David ?? Proč nemít všechno místo toho abych si musela vybírat ? Zvládnu to?