Dny plynuly a u Ann se to nezlepšilo, spíše naopak... Pořád se nemohla rozhodnout, co pro ni bude lepší a kdo z nich je ten pravý ... U Davida jí chyběla něžnost, romantika a nějaké cíle.. Sex byl skvělý, ale chyběla jí komunikace s ním, jemné dotyky a další, to jí sice dával Radek, ale k Radkovi cítila odpor vůči minulosti.. Pořád jí něco bránilo se pro něho rozhodnout.. Nenáviděla vidět ho rozrušeného ať už to bylo kvůli práci nebo něčeho jiného, vždy v něm viděla toho hajzla, který jí tak ubližoval...
Pocit mít dva ji na jednu stranu uspokojoval, ale na druhou dělal smutnou a ztrápenou, co bude dál ...
Užívání s Davidem a romantika s Radkem jí pomalu měnila život a rozdělovala ji samotnou na dvě části... A to ona nechtěla... Chtěla to spojit a skloubit dohromady ...Řekla si, že si v tom musí udělat jasno, a tak napsala oběma sms :
„Ahoj je mi to líto, ale potřebuji odjet a být sama, nehledej mě, prosím.. Až přijde ten pravý čas, ozvu se. Měj se krásně a žij život podle svého.. Možná budu pryč 2 dny možná 2 měsíce nebo 2 roky .. opravdu nevím.. Děkuji za chvíle, které si semnou strávil.. S láskou Ann.. "
Poslala oběma tu stejnou a najednou... Napsala tam pravdu, a tak jak to cítila.. Domluví se s rodinou a odjede ...Mamka: „A co škola ? To necháš jen tak?"
Ann: „Budu studovat dálkově a chci jet do ciziny , najdu si tam brigádu a budu trénovat angličtinu a cizí jazyky.. "
Taťka: „Mně se to líbí.. Budeme používat skype a až bude chtít vrátí se .. Stejně tady není šťastná.. Potřebuje odjet.."
Ségra: „Tati!!!"
Táta: „Nechme ji odjet.. třeba se vrátí za týden.. "
M: „Pane bože, co to je za nápad ?!"
A: „Mami dovol mi to.."
M: „Každý druhý večer skype a kdyby se něco stalo okamžitě letíš zpátky!! "
A: „Rozumím a slibuji. "Sbalit věci , najít letenku a zmizet ..
3 věci, které musela Ann splnit...Trochu změna, ale chtěla jsem to tak udělat, aby to sedlo do plánu :)) Už v dalším díle bude velký posun a překvapení pro některé, takže prosím čtěte dál a podporuj tě mě ! :D
Děkuji :) .
ČTEŠ
Zase na začátku...
Novela JuvenilJak to začalo,tak to nakonec i končí.... Hodná holka/zlobivá holka , Knihy/cigarety, alkohol/drogy , slušný život/trocha mafie a Radek nebo David ?? Proč nemít všechno místo toho abych si musela vybírat ? Zvládnu to?