Na prvním místě bych moc moc chtěla poděkovat Niky Nikýsek ( @NikyNiksek ) za hvězdičky <33 :** Moc si mi tím pomohla a ani nevíš, jak jsem byla šťastná !! *_* Doufám, že si tohle čteš :)) a tím to a za to bych ti chtěla věnovat tuhle kapitolu :3 ... (ALE Předem tě chci informovat, že bude tato kapitola jiná .. Než jsem psala, ale hodí se mi tady udělat takový zvrat :)) ...)
.....A najednou se to stane .. Padám, strácím rovnováhu, ale ne na zem, ale někomu do náruče...
Rozevřu oči a moje oči se zahleděly do kaštanově hnědých... Ano byl to Radek ... Nemůžu uvěřit svým očím a absolutně nevím, co dělat.. Je to nemožné mám utéct nebo tam tak zůstat?! Sakra řekni něco .. Řeknu si v duchu, ale on nic jen mě drží a jeho rty se nehýbou, je jako zkamenělý...Rozhodnu se toto ticho prolomit, když zjistím, že je jen v tílku, které je natrhlé a jak mě těma rukama drží a napínají se mu svaly.. Ach.. Je to tak neuvěřitelně sexy.. Dost ! Je to Radek ! Proboha !
Já: „Proč si jen v roztrhlém tílku v téhle zimě proboha?! "
R: „ Víš, měl jsem mikynu, ale je mi na ni moc horko.."
J: „No, dobře ale asi by to chtělo, abychom se zvedli nemyslíš..?"Nic neříkal.. Jen se na mě díval těmi svými krásnými kaštany a já poznala, že jsou lesklé, že už má určitě něco vypito, ale co mělo být .?! Já měla taky dost v sobě a bylo mi teď báječně s ním.. Aspoň jsem nemyslela na Davida ...
Nevím, co se to stalo, ale prostě naše rty se začaly přibližovat a já věděla, že se to stane .. A nebránila jsem se tomu.. Chtěla jsem to .. A tak se tak uskutečnilo... Nahl se ke mně a políbil mě .. Nebyl to krátký polibek .. Naše jazyky přímo sehrály divadlo.. A jak se smíchaly naše sliny a chutě alkoholů.. Bylo to úžasné .. Ten pocit .. Nevydržela jsem to .. Tak moc jsem ho chtěla, tak moc jsem si to chtěla užít.. Bylo mi jedno co na to budu říkat potom, ale teď jsem to chtěla a moc .. A s ním...Prudce jsem se zvedla. Díval se na mě nechápavě asi se bál, že odejdu, ale já zůstala stát a místo odchodu jsem ho chytla za ruku a naklonila se k němu a spustila: „ Mám obrovskou chuť .. Pojď užijeme si .. Chci to ! A tvrdě a pořádně si to užít! "
Radek nejprve polk.. To jsem milovala, když polykal, jak se mu hýbal ohryzek.. Awww.... A pak se usmál, zvedl a zamlaskal mi do ucha: „Neboj budeš nadmíru spokojená a udělám ti to tak jako nikdy ! Jo a ještě něco nebudeš moct týden chodit.. " u posledního slova na mě mrkl a zmáčkl mi zadek tak silně .. Ale potřebovala jsem to .. Znal mě a věděl, že to potřebuji... Už jsem byla dokonale vlhká .. Cítila jsem to .. A uvědomila si, že je to teď s ním úplně jiné .. Hezčí, vášnivější...Na nic jsem nečekala a zatáhla ho celkem daleko od baru a tanečního parketu.. Byl tam takový stůl s jídlem, ale moc tady lidí nebylo, protože nikdo moc nechtěl jíst, každý dal přednost chlastu. Jak jsem uviděla obří čokoládovou fontánku hned jsem věděla, co udělám... Ze stolu jsem misky, talíře a všechno jídlo zhodila na zem jen fontánu nechala a udělala místo proto aby si mohl Radek lehnout .. Pochopil to a lehl si .. Přivázala jsem ho na stůl a řekla mu, že nejprve mu udělám dobře já a pak bude na řadě on .. Souhlasil, jak jinak .. A já začala sundala si svetr a byla tam jen v leginách a podprsence.. Jo byla jsem na ostro, protože mi bylo doma nepohodlně a pod mojím dlouhým svetrem jsem si to mohla dovolit..
Podívala jsem se mu do rozkroku a boule byla na světě.. Nejprve jsem ho svlékla a za hodila oblečení pryč .. Podíval se na mě a promluvil: „Nikdy si taková nebyla, co se stalo?! " Já mu nechtěla odpovídat, tak jsem popadla pásek z jeho kalhot ze země a švihla jsem mu přes stehno zasyčel bolestí, ale nevadilo mi to .. Šla jsem k němu a pošeptala: „Nemluv a užívej si to" přikývl a čekal... Začala jsem mu cucat ušní lalůčky a kůži na krku.. Měl ji tak drsnou, ale sladkou dokonalá kombinace.. Udělala jsem mu pořádné kusance a cucfleky, ale byla jsem tak nažhavená a nadržená, že to jinak nešlo... Sedla jsem si na něho obkročmo a olizovala a drtila jeho bradavky ... Líbilo se mu to.. Pak jsem se otočila zády k obličeji a začala se hýbat zadkem.. Kroužit a tak podobně .. U toho jsem na něm ležela a zapojila svoje ruce, které si hrály s jeho nádobíčkem pak přišla na řadu i moje olizování ... Tak náramně vzdychal a mě to tak podporovala, abych pokračovala... Ale nechtěla jsem ať ho už udělám, a tak jsem přestala a zase jsem se otočila hlavou k němu . Chtěl vykřiknout, co dělám, ale jakmile jsem začala , už neměl jakékoliv námitky .. Seděla jsem teď nad jeho rozkrokem a přejížděla přes něho zadkem, ale nedovolila, aby šel do mě (to až později ;) ) zachvíli mě přestalo bavit i to, a tak jsem si na mazala prsa čokoládou a použila ji místo gelu.. A začala mu ho honit prsama .. Řval a vzdychal že je to kurva krásný .. Nezapomenu na tu vůni jeho sperma a čokolády dohromady bylo to tak neuvěřitelné .. Já se pak po něm začala plazit a obtřela jsem to do něho, abych to z něho mohla opět slízat..Odvázala jsem ho a začal mě hladit a říkat mi jaká jsem bohyně, že tohle ještě nezažil, jo byli jsme opilí, ale bylo to neskutečné... Už usínal, ale já ho hned polila vodkou a nalila to do něho ... A řekla mu : „To není vše ! Je to jen začátek... Jdeme si vyměnit role..."
Rozhodla jsem se to trochu zamotat a napsat žhavější kapitolu, tak snad líbí .. Pokračování příště ... :3 děkuji za čtení !!
ČTEŠ
Zase na začátku...
Ficção AdolescenteJak to začalo,tak to nakonec i končí.... Hodná holka/zlobivá holka , Knihy/cigarety, alkohol/drogy , slušný život/trocha mafie a Radek nebo David ?? Proč nemít všechno místo toho abych si musela vybírat ? Zvládnu to?