<U jednoho jmenována kráska,u druhého láska>

120 1 0
                                    

...a řekl: „Na autě jsem to ještě nedělal, ale musím říct, že to bylo skvělé.."
Políbila jsem ho na krk a znovu usnula...

Zbudilo mě slunce, které na mě nepříjemně svítilo. Zvedla jsem se a podívala na modrookého kluka, který mě celou noc hřál a držel, abych mu neutekla.
Prvně jsem se usmála, ale pak můj úsměv zmizel z mé tváře, když jsem si uvědomila, co se stalo...

Vždyť proboha, co dělám?! Naštvu se na jednoho, opiju se a rozdám si to s druhým, který mi pak vyzná lásku. Pak se setkám s tím kvůli, kterého jsem se opila a rozjedu to s ním.. Proboha !! Takhle to nechci !!
A nebo chci ?
Jsem mrcha, ale nebude dobré mít oba?
Když nevím kterého a časem se ukáže? Oni to nebudou vědět a já budu mít z obou to nejlepší.
Ale proboha to nemůže fungovat..
Zlomím jim srdce..

Z mého přemýšlení mě vytrhne ruka, která hladí mé stehno. Je to příjemné, ale mám výčitky.

D: „Ahoj krásko, jak se spalo?"

Je dokonalý, jeho blonďatý rozcuch, plné rty, malinkatý nosánek a ty nejkrásnější modré oči...

J: „Ahoj. Jo asi super"
D:„Asi ? Počkej já ti dám!"
Začala jsem se smát a utíkat, jelikož je o hodně vyšší než já a hlavně rychlejší, tak mě chytil a zlechtal na zemi..
J: „Nééé prosím.. já se počůrám.."
D: „Tak jaké to bylo no ? Jsi jen moje už !"
Nevěděla jsem, co na to říct a tak jsem se začala hlasitě smát držel mě pevně a díval se mi do očí najednou se přestal smát a lehce mě políbil a mezi zuby strčil můj spodní ret za který mírně zatáhl.. Využila jsem toho, že byl rozrušený a štípla ho do boku a utekla mu ...

V autě :
D: „Tak kampak teď princezno?"
J: „Domů.. musím .. čeká mě vysvětlování"
D: „A nechceš ještě ke mně?" (Při tomhle udělal psí očka.)
J: „Opravdu nemůžu "
D: „Bude mi smutno krásko."
J: „Promiň měj se Pa "
D: „Pusu nedostanu?"
Vlepila jsem mu na líčko.
D: „Takovou malou? Chci větší! "
Vyplázla jsem jazyk a vylezla z auta.

J: „Jsem doma"
Mamka: „Kdes byla celou dobu? Nenapadlo tě, že máme strach? Co si o sobě myslíš? Kurva! Uvažuj trochu !! Všichni jsme se báli!!
J: „Uklidni se, prosím. Vím, že jsem to posrala, ale stalo se , tak prosím moc.. "

Půlhodinové hádání s rodiči a přemlouvání ať sestra vyleze z pokoje.
Není to nejrůžovější, ale čas to spraví...

Teď ležím v pokoji a přemýšlím, co dělat dál.. Rozhodnu se zapnout mobil, ukazuje se 1% a nějaká zpráva...
od...
od  Radka!!
Zastaví se mi srdce ..
„Ahoj lásko, prosím ..."
Potřebuji vědět , co píše rychle prosím ...
...sakra sakra !!
Mobil se vypl doprdele, kde je nabíječka?!

Thnks 2k :* Pac a pusu doufám,že kapča líbí :'3

Zase na začátku...Kde žijí příběhy. Začni objevovat