Dosáhli jsme 1,65 k přečtení děkuji !!! :33 Jinak moc bych chtěla poděkovat všem, co mě podpořili a napsali mi svůj názor! :)) Pokud si to čtete, tak víte :)) :3 ! A hlavně moc Děkuji Elišce díky ní jsem to poslala dál i <3 ZLATO JSI !!!
....Na nic se neptej a dojeď na louku uprostřed lesa u jezera.."
Zbytek jsem neslyšela, zavěsila jsem ...Přijel v černé Audi A8 s tmavými skly. Udělal smyk a prudce zastavil těsně předemnou a Simonou, která mi ležela na klíně a spala...
Vystoupil a viděla jsem ten jeho blonďatý rozcuch a v modrých očí byl strach a nejistota .. Musela jsem se usmát, jak byl nervózní a roztomilý, ale pořád ve mně zůstala ta zlost na něho...
Pohlédl na mě a pak na svou sestru a okamžitě padl na kolena k nám..
Jen jsme tam tak klečeli a dívali se na Simonu, která sebou škubala i ve spánku.. Začalo poprchávát a hřmít, na nic nečekal, přehodil si ji přes rameno a mně podal ruku, abych mohla vstát...
Váhala jsem jestli mám jít nebo zůstat tady, ale on zavřel oči a řekl: „Musíme si promluvit a ty to víš.. Pojď."V autě to bylo dokonale čisté a vše ve světlé kůži ...nádhera... Simona vzadu spala a já na sedadle spolujezce si vše prohlížela.
D:„Líbí se ti to?"
J:„Hm.. jo." Až teď jsem si všimla, že má bílé uplé triko a jak se mu rýsují svaly nemohla jsem odtrhnout oči... Přece mi ublížil, co to dělám ?!
D:„Víš .. asi ti vše Simona řekla.. No a řekli jsme si s Radkem, že ji neřekneme, že ty jsi ta dívka...pro jistotu..."
J:„Správné rozhodnutí"
D:„Hodím ségru domů a vše ti vysvětlím..."Mlčela jsem a užívala si dokonalou jízdu zavřela oči a nevnímala nic, nechtěla jsem...
Usnula jsem .. probudilo mě pohlazení po tváři otevřu oči a vidím, že už neprší a že jsme asi na místě.. Byli jsme tu sami jen já a David .. Nikdy jsem tu předtím nebyla .. Ale bylo mi tady příjemně, jako by mě tady něco přitahovalo..Zvláštní .. :o ..
Seděla jsem na kapotě auta a dívala se z hráze dolů.. David usedl vedle mě a pohladil mě po zádech..
J:„Ne, prosím.. Ne.."
D:„Proč ne ? Vše bylo úžasné a pak si přišel Radek a vše se posralo.. On si přišel a myslí si, že budeš s ním .. No a on nechal Simonu a chce tebe, ale i já tě chci .. Chci, aby si byla mou princeznou, abych tě mohl nosit kam by si chtěla... plnit ti každé přání a milovat tě, jak jen si zasloužíš!!
J:„Je to komplikovanější než si myslíš .. S Radkem je to teď jiné, ale poznala jsem i tebe .. No ale nechci prožít žádné peklo znovu, ale co teď ... jste dva a já nevím, co udělat.."
D:„Nedělej nic.. jen mě nech pracovat.."
Vycítil možnost a přiblížil se .. Jednou rukou si chytl tu mou a druhou si hrál s mými vlasy ... Nahnul se a já znovu ochutnala jeho rty.. Dokonale vláčné,...jako dýňový koláč...
Myšlením jsem chtěla přestat, ale nebyla jsem dostatečně silná, abych dokázala přestat, a tak jsem spolupracovala... Začal líbat dravěji a drtil mi jazyk.. Přešel níže a sál mi krk jsem si jistá, že tam budu mít totální modřiny.. Vzdychala jsem a cítila vlhkost .. Bylo to zase tady ..
Opřel mě na kapotu a ruce mi dal nad hlavu, kde si je držel.. „Nic nedělej .. kdyby tě to bolelo, řekni a já přestanu"
Vzdychla jsem a on ze mě strhal oblečení .. Moje bradavky stály a on je zmáčkl mezi ukazováčkem a prostředníčkem .. Sykla jsem slastí.. Jazykem obkroužil moje ňadra a dělal si cestičku směrem dolů.. Jezdil jen přes břicho a strašně provokoval nevydržela jsem to a vykřikla: „Dolů, Makej, prosím.. " Šibalsky se usmál a vrazil do mě dva prsty .. Zatla jsem zuby a zatahala ho za vlasy .. druhou rukou mě u toho masíroval.. Byli to motýlci v břiše a zároveň křeče v nohou, co jsem teď cítěla... Už jsem se přibližovala orgasmu, když v tom využil svůj jazyk, nevím, jak to poznal, ale věděl, že jsem těsně před vrcholem a otočil si mě a řekl ať se držím nechápala jsem, co chce udělat, ale poslechla ho.. Když jsem klečela k němu zády a on si sundal pásek a skočil zpět na kapotu, pochopila jsem .. Vnikl do mě zezadu a nebral žádný ohled .. Jel si své tempo a jel tvrdě a já ho v tom nechala.. Užívala jsem si to .. Nevím, jak dlouho, ale při jeho udělání a padnutí na kapotu se na mě usmál a řekl: „Na autě jsem to ještě nedělal, ale musím říct, že to bylo skvělé.."
Políbila jsem ho na krk a znovu usnula...Tak další kapča za náma.. :'3 .. největší úspěch měla zvrhlá kapitola s Radkem, tak tady je s Davidem .. Uvidíme, s kterým se vám to líbí víc :33 :'D
ČTEŠ
Zase na začátku...
Teen FictionJak to začalo,tak to nakonec i končí.... Hodná holka/zlobivá holka , Knihy/cigarety, alkohol/drogy , slušný život/trocha mafie a Radek nebo David ?? Proč nemít všechno místo toho abych si musela vybírat ? Zvládnu to?