Radek: "Davide, kam teď ? Musíme zmizet!! Nebo nás chytnou !! "
David: "Nechytnou... nemají jak.."
R: "Jak to myslíš, vždyť přece mají na nás podezření a zachvíli se vrátí.."
D: " Rozhlédni se, jak mají tady ty peníze a ten barák zabezpečený a stejně jim to nepomohlo, jsme uvnitř a máme všechny informace a všechny peníze, co pan Willdi chtěl..."
R: " To znamená, že už nic nepotřebujeme a můžeme odejít.."
D: " Přemýšlej, když odejdeme, poznají, že tu někdo byl a půjdou po nás, ale když je zabijeme..."
R: " NE! S tím nesouhlasím... Dnes ne ! "
D: " Od té doby co nás opustila Ann, uběhlo několik měsíců, dosáhli jsme oba plnoletosti a udělali velké množství špinavé práce a zabili spoustu nevhodných lidí, tak v čem máš najednou problém?"
R: " No právě... Nikam jsme se nepohnuli.. Ann odešla a my oba žijeme jenom prací... Nikomu z nás se neozvala a ani nevnímáme okolní svět, jen naše vyřizování účtů ..."
D: " Právě vykašlala se na nás.. A tak teď děláme to co nás baví a zapomněl si na ty děvky s kterými si užíváme..."
R: " Jasně.. Jo, co se týká práce klape nám to... Pomalu, ale jistě se blížíme k finále, ale nenapadlo tě někdy, že každým dnem můžeme zemřít?"
D: " Však to je jedna z věcí, která nás na této práci baví a která nás spojuje, adrenalin..."
R: " No, ale já si chci užít i normálního života... Něco zažít.. Pocítit, že někomu na mně záleží .."
D: " O to ti nikdy nešlo, tak co řešíš?"
R: " Ale změnilo se to.. Už mi o to jde... "
D: " Kámo, mně na tobě záleží, stačí? "
R: " To je jiné a ty to víš.."
D: " Simona tě pořád chce, tak máš možnost... "
R: " Víš, že to nejde, nemiluji ji.. miloval jsem a milovat budu Ann..."
D: " Myslíš si, že já jsem na ni zapomněl, že ? Ale to není pravda... Zdá se mi o ní a myslím na ni, ale jestli sis nevšiml, vykašlala se na nás a odjela bez jediného slova... Napsala nám tu stejnou sms a pro ni to bylo hotovo..."
R: " Já se s ní, ale stýkával... "
D: " Jsi najivní..."
R: " Co ? Milovala mě ! "
D: " A proto se setkávala zároveň s tebou a semnou?! "
R:" Ne ! To není pravda! Ona pak byla moje jen moje ! "
D: " Víš, když mi kouřila v autě a dělala to semnou v celém autě a jiný den i na kapotě, tak tě asi v hlavě něměla..."
R: " Ne to není pravda to si neudělal, neublížil jsi mi, takhle ne ! "
D: " Ccc, si myslíš, že já jsem to věděl, že je i s tebou? Ale pak jsem na to přišel.. Když jsem ji viděl pořád nerozhodnou a hlídající mobil a když usla mumlala tvoje i mé jméno... A pak když se s náma rozloučila stejnou sms bylo mi hned jasné, jak to bylo..."
R: " Nemůžu to mu uvěřit !! Proč si mi to neřekl?! "
D: " Byl jsem nasračky, dost já nepotřeboval jsem, aby jsi to cítil stejně..Radši jsem tě vyslechl, jak tě to mrzí, že odjela, co pro tebe znamená a co jste spolu zažili, měl jsem chuť ti říct, ať držíš hubu, ale neudělal jsem to, protože jsi pro mě jako bratr a chtěl jsem tě toho ušetřit... No a pak jsme oba našli zalíbení v zabíjení a užívání si a plnění každé práce, co nám pan Willdi dá...Přišlo mi skvělé, jak jsme dokonale sehraní a jak umíme vše vyřešit a přežívat spolu..."
R: " Já já já nevím, co na to říct, jsem v šoku, nechápu... "
D: " Teď nic neříkej, víš jak to je a nechej si to projít hlavou... Dneska nemůžeme je zabít měl si pravdu.. Po tomhle rozhovoru ne.. Ještě by tě zabili .. Budeš mít plnou hlavu jen jí..
přišla mi zpráva, vzadu na nás čeká auto a máme si pohnout protože zhruba za tři minuty jsou tady... "
R: "....."
Opět to aktivně rozbíhám.. :)) Snad se vám bude líbit pokračování příběhu :)) je to trochu časově posunuto, ale to jste asi pochopili :))
Kdyby jste chtěli napsat svůj návrh/názor nebo se dozvědět něco o mně napište na ask: NatalieSimulakova , kde si můžete zjistit i fb nebo insta :))
ČTEŠ
Zase na začátku...
Teen FictionJak to začalo,tak to nakonec i končí.... Hodná holka/zlobivá holka , Knihy/cigarety, alkohol/drogy , slušný život/trocha mafie a Radek nebo David ?? Proč nemít všechno místo toho abych si musela vybírat ? Zvládnu to?