Moc bych vám chtěla poděkovat za 400 přečtení je to pro mě něco úžasného! Jste skvělí ! Děkuji moc!
A řekla mu : „To není vše ! Je to jen začátek... Jdeme si vyměnit role..."
Asi chtěl protestovat, protože se na mě zadíval, ale já ho silně uchopila mezi nohama a on se naklonil a řekl: „Jo hned jen se musím probrat " a kousl mě do rtu .. Potom na sebe vylil celý džbán vody s ledem .. Tak úžasně to po něm teklo .. A já ležela a čekala, kdy se do toho pustí..Začal a já už vzdychala, tak dlouho jsem bez toho byla a teď konečně !
Nejprve si hrál s mými oušky a šeptal krásné slovíčka a olizoval .. Pak jeho rty byly na mých a bylo to tak úžasné nemohla jsem se toho nabažit .. U toho mačkal moje prsa a hladil je .. Ach bože dělalo mi to tak dobře ! Pak vzal z fontány čokoládu a tak krásně a jemně mi ji rozmazával po těle .. Tak úžasné to bylo .. Achhh... Až bylo moje tělo celé sladké a hnědé začal mě psotupně celou olizovat... Takovou práci si s tím dal, a to nejen u prsou, ale i nohy všechno ..A vrchol byl, když mi to začal vylízávat mezi nohama .. Pak tam přidal i prsty a já moc moc řvala a vzdychala a řekla mu ať vydrží, že už budu ... Pokračoval hrál si s mým tělem a já se pochvíli udělala a dosáhla toho největšího orgasmu, takového jsem nedosáhla nikdy ! .. Pane bože ! On si pak lehl ke mě a hladili jsme se .. A já mu děkovala .. : „Moc ti děkuji, bylo to to nejlepší za poslední dobu úžasné prostě !! "
R: „Já ti děkuji, moc si mi chyběla beruško moje "
Možná je to zvláštní, ale neměli jsme ještě dost.. Řekla jsem mu, že chci aby byl ve mně a Radek na nic nečekal a strčil ho tam .. A to pořádně .. Pořád přirážel a zrychloval.. Bylo to tak rychlé a úžasné, akorát ten stůl strašně vrzal.. Nedivila bych se kdyby se zlomil.. Drápala jsem mu u toho záda a pak se mu tahle poloha nelíbila a tak si sedl a já na něm skákala, jako divá ! Ve stejný moment jsme se oba udělali a lehli si .. On mě objal, jako za starých časů a usli jsme po úžasné noci.. Nikdy na to nezapomenu..Ráno mě zbudil polibek na tvář .. Podívala jsem se nahoru a uviděla svého bývalého.. Nejprve jsem se lekla, ale pak se usmál a mi došlo, co bylo včera.. Nějak jsem nevěděla, co říct, a tak on začal: „Bylo to skvělé .. Víš chtěl bych ti něco říct.. Nechceš se jít někam nasnídat?"
Já:„Taky se mi to líbilo.. No tak můžeme, ale nevím jestli tam dojdu.."
R:„Proč? Jo áha .. Bylo to dost tvrdé co? No já říkal, že nebudeš moct chodit.. Nevadí obleč se a já tě odnesu.."
Jak řekl, tak jsem udělala .. Je teď takový neskutečně hodný ..
Donesl mě jako princeznu do nádherné kavárny na rohu .. Objednali jsme si lívanečky a kafe .
Já: „No tak, co si mi chtěl říct?"
R:„Víš...."Pokračování příště :D .. Dejte mi prosím vědět , jestli se vám líbí ty žhavější části, nebo jestli bych je měla vynechat děkuji :)) ...
ČTEŠ
Zase na začátku...
Teen FictionJak to začalo,tak to nakonec i končí.... Hodná holka/zlobivá holka , Knihy/cigarety, alkohol/drogy , slušný život/trocha mafie a Radek nebo David ?? Proč nemít všechno místo toho abych si musela vybírat ? Zvládnu to?