Cigarety došly, nevadí ! Stačí alkohol ...

175 3 0
                                    

I když ste mi nenapsali komentář ani nedali hvězdičku, rozhodla jsem se napsat další část a že časem se někdo možná ozve, Ale MOC DĚKUJI ZA ČTENÍ !! :3 :*

Se Sestrou to byla fuška, ale zvládla jsem to.. ! Na konci nákupu jsem navrhla, že spolu zajdeme do supermarketu a nakoupíme něco na večeři pro nás i pro rodiče. Měla jsem obrovskou chuť na lososa, ale to bych nezvládla připravit a moje 10-ti letá ségra taky ne .. A tak jsme nakoupili rýži, maso, zeleninu a že uděláme rizoto, to by nemělo být tak těžké ..

Doma nikdo nebyl, a tak jsme se pustili do vaření .. Bylo to super a sranda, i když nám to nešlo, a tak ale nakonec jsme se s tím nějakým způsobem popraly a zvládly to ! Rodiče to snědli a pak následoval společný film, za který jsem byla vděčná a všichni byli šťastní !! Dnešek jsem byla se svou rodinou, a tak jsem se rozhodla, že už půjdu spát..
Chtěla jsem zalehnout, ale pak jsem si vzpomněla, že jsem zapomněla na Davida ! Rychle jsem popadla telefon a začala psát: Davide nevím, jak mám začít a jak ti to mám říct, ale já nedokážu být bez tebe .. Strašně toho lituji.. Nevím proč jsem to udělala.. Prosím odpusť mi to ..
Váhala jsem , jestli mu to mám odeslat..
Několikrát jsem si to pročetla a přemýšlela, ale pak vše rozhodlo za mě, když můj mobil začal padat a já ho rychle chytla, oddechla si, že není nějak poškozený, ale zpráva byla odeslána, zřejmě jsem to chytla a nechtěně ťukla ..
No tak teď už musím jen čekat.. Ale pořád nic .. Už uběhlo 30 minut a já tu jen ležím s mobilem a čekám a pořád nic ...

Byla jsem strašně nervózní a rozhodla se, že se uklidním cigaretou, ale dopr*ele.. DOŠLY!!!.. Neváhala jsem a v legínách a svetru vylezla oknem ven, že si zajdu koupit...
Na cestě nikdo nebyl, a tak jsem si šla vpohodě ... Dívala se a hledala něco, kde by se daly koupit a zahlédla jsem bar, kde byla nějaká párty nebo co ..

Uvědomila jsem si, že na chlastačce jsem nebyla ultra dlouho, a tak jsem neváhala a vešla.. Dívala jsem se kolem jestli neuvidím někoho známého,ale buď to tu spali nebo šňupovali a nebo se po sobě plazili..

Otočím se do leva a záhlednu mikinu, kterou úplně samou má David .. Řeknu si tý jo aji tady mi ho připomínej te ...

Ale počkat ! Zadívám se pořádně a vždyť ten kluk s kapucí ze zadu vypadá i jako David :o ! Tak proto mi neodepsal je tady .. No jo, tak ho zajdu aspoň pozdravit..

Jdu blíže, ale on tam není sám .. Je tam s nějakou fiflenou..

Děláte si srandu ?! Jak mi to mohl udělat !!! Tohle ne fakt ne ... A já doufala a marně .. Zkazila jsem to .. Musím to zapít! Musím se opít ! Chci zapomenout hned teď !!!
Lije mi to do krku jedna báseň .. Ani nevím, co piju všechno míchám.. Díky Radka jsem naučená.. Skoro se nedržím na nohou..

A najednou se to stane .. Padám, strácím rovnováhu, ale ne na zem, ale někomu do náruče...

Zase na začátku...Kde žijí příběhy. Začni objevovat