Zůstala jsem u nabíjející ho mobilu, jako přikovaná, moc jsem chtěla vědět, co napsal ... Jen jsem čekala na ten zvuk, kdy bude můj mobil na tolik silný a by se zapl...
Konečně se tak stalo a já ho odemkla pomocí gesta a čekala, až se vše načte...Zpráva odesílatel: Radek
Obsah: „Ahoj lásko, prosím zamysli se nad náma.. Vím, že už jsem ti to říkal, ale bylo by to opravdu jiné .. miluji tě a udělám cokoliv, aby si byla má .. Miluji tvoje oči, smích, hebké vlasy a něžné ruce a vše ostatní. Dej mi možnost ukázat ti, že tě dovedu udělat šťastnou.. ozvi se prosím.. Chybíš :'( <3 ..."Při dočtení se mi do očí vhrkly slzy.. Kdyby to napsal někdo jiný možná bych to tak nebrala, ale on drsňák, co lítá v sračkách a tolik semnou prožil a najednou je z něho romantik, co mi vyznává lásku...
Napsala jsem: „Kdepak si teď ? Musím ti poděkovat osobně.. :* "
Ani po 10 minutách nepřišla odpověď a moje štěstí mě začalo rychle a jistě opouštět... Zahleděla jsem se do bílého stropu a jen tak civěla do prázda..
Klep, klep se ozvalo do mého okna. Nejdřív jsem znejistěla, ale pak jsem se zvedla a podívala ven ..
Stál tam Radek se svou motorkou a kaštanovým rozcuchem.. Mé i jeho oči se střetly a rozzářily .. Otevřela jsem okno a kamínky, které mi přistály na parapetu jsem vzala a hodila dolů.. Nevím,proč mi to neřekl, ale přišla sms, nejprve jsem se lekla, že je od Davida, ale bylo to od něj : „Tady jsem." Odpověděl tak na mou otázku..Díky nízkého okna (a taky jsem nechtěla riskovat jít kolem rodičů..) jsem se rozhodla... :
„Ty drsňáku chytíš mě?"
On: „Bez obav, jednou rukou "
Na nic jsem nečekala a padla mu do jeho náruče. Políbil mě a já chtěla více, ale on se odtáhl a pronesl:
„Chci ať si všeho vážíme a ať jdeme na všechno pomalu.." Usmál se a pohladil mě po tváři...
Nevěděla jsem, co říct.. Tohle jsem necěkala, že by někdy řekl, a taky jsem to zrovna teď slyšet nechtěla...
Asi mu bylo trapně, a tak dodal:
„Chtěla si mi poděkovat, srdíčko"
J: „No vrhly se mi slzy do očí, jak to bylo krásné .. Kdo ti s tím pomáhal?" u toho jsem se zasmála...
R:„Moji malé drsňačce ukáply slzy? Ale ale .. A nikdo! Změnil jsem se .. " dostala jsem pocit, že se cítí ublíženě, a tak jsem se mu zabořila hlavou do hrudi a pošeptala : „Já vím.."
Cítila jsem jeho spokojenost a jak se mě svými vlhkými rty dotkl na čele...
R:„Tak kam pojedeme?"
J:„Bohužel tě musím zklamat, asi mám domácí vězení.."
R: „Cos provedla? a jako budu tě muset unést.."
J:„To neřeš není důležité..." nechtěla jsem mu nic vysvětlovat, že jsem byla s Davidem nebo tak... „a Mám lepší nápad.."
R: „Jaký?"
J:„Jdeme ke mně, nikdo ani nepozná, že si u mě .."Radek to u mě samozřejmě znal, už zdřívějších dob, a tak se uvelebil na moji postel a našel film. Čekala jsem, že vybere nějaký akčňák, jako kdysi, ale vybral film, který ve mně vždy vyvolává emoce a pro něho jako kluka není příliš vhodný-Hvězdy nám nepřály.
J:„Nemusíme se na to dívat, vím že nepatří zrovna ke tvým oblíbeným filmů."
R:„Chci být hlavně s tebou. Chci, aby si byla šťastná a je mi jedno, na co se budeme koukat, takže se uveleb a dívej se .."
Lehla jsem vedle něho a spočívala na jeho hrudi. Radek mi přejížděl po mých zádech a vlasech a prstama kroužil a vytvářel obrazce, bylo mi tak příjemně a cítila jsem se v bezbečí a začala chápat, že mu nejde o sex a moje tělo, ale o mě.. Krásný pocit..U filmu jsem jako vždy brečela, ale tentokrát ne do růžového polštáře, ale do hrudi člověka, který už není kluk jaké ho jsem znala, ale který se proměnil v muže...
Ráno jsem se probudila, ale ani po natáhnutí ruky jsem necítěla Radkovo tělo . Prudce jsem se zvedla, ale objevila jen papír na stole:
„Promiň musel jsem odejít a nechtěl jsem tě, jako spícího andílka budit, volal mi David něco ohledně práce....Až se vzbudíš napiš hned, jak budu moc se ozvu . Miluji tě <3 tvůj polštář :'D "Aspoň, že nechal vzkaz.. ale šel za Davidem a to není dobré znamení.. Sice se hádají, ale jsou dost dobří kamarádi a obchodní partneři a tento obchod nebude čistý..
ČTEŠ
Zase na začátku...
Teen FictionJak to začalo,tak to nakonec i končí.... Hodná holka/zlobivá holka , Knihy/cigarety, alkohol/drogy , slušný život/trocha mafie a Radek nebo David ?? Proč nemít všechno místo toho abych si musela vybírat ? Zvládnu to?