Doprdele,kurva, co s tím?!

235 2 0
                                    

Moc moc bych vám chtěla poděkovat za 745 přečtení přesně :'D je to pro mě skvělé, když za 3 dny přibyde přes 300 přečtení :3 Jste skvělí ! Žeru vás :*

Já: „No tak, co si mi chtěl říct?"
R:„Víš...."
J:„No ..?!"
R:„Já vlastně nevím... Asi začnu úplně od začátku... "
Jen jsem kývla hlavou, aby pokračoval.
R:„Byl jsem totální kretén za to, co jsem ti udělal! A myslím, to vážně.. Dělala jsi pro mě vše a já na tebe sral. Ubližoval ti a prosit tě o odpuštění je asi zbytečné, to chápu .. Vím,že nemůžeš zapomenout a ani mi odpustit... Já bych sám sebe, za to jak jsem tě znásilňoval, bil, týral, podváděl a předhazoval jiným jako sexuální hračku.. Fůj je mi ze mě špatně.. Prostě bych se normálně poslal do prd*le !!! "

Chtěla jsem něco říct, ale umlčel mě prstem na mých rtů a řekl počkej!

R:„Vím, že je pozdě, že už jsem to promeškal, ale omlouvám se .. Uvědomil jsem si, to až jsem tě viděl s Davidem.. Bylo mi tak na nic.. Řekl jsem si dopr*ele, když tahle mohla být moje! "
Nevěřila jsem svým očím,ale Radkovi se začala kutálet slza po tváři...

Nevěděla jsem co říct, a tak jsem se snažila něco ze sebe dostat..: „Víš.. Včera jsem šla za Davidem, ale pak jsem ho uviděla a přešla mě chuť.. No pak jsem se opila a byla s tebou...

A teď tu sedím s klukem, který mi kurevsky ublížil, ale taky mě udělal nehorázně šťastnou a jsou tu zpomínky, jak zlé, tak dobré .. No a upřímně nevím, co teď.. Nevím, co David.. Nevím, co ty ..."

R:„Miloval jsem tě, miluji tě a milovat budu .."
J:„Když si mě miloval, proč si to dopr*ele dělal?!"
To už jsem nevydržela a začala jsem brečet.. Chytl mě za ruku a hladil mě..
R:„Neplač, prosím.. Bolí mě,tě takhle vidět...Víš měl jsem problémy, fakt velké a nechtěl jsem tě s němi zatěžovat a vyléval jsem si takhle zlost.."
J: „Co když budeš mít ty problémy zase ?! Hm.. ? To budu znova oběť ? A říct si mi to mohl.."
R: Ne! Slíbil jsem si, že ti už nikdy neublížím ! A ne nemohl.. Opustila by si mě.."
J: „Nevím, co teď po mně chceš .. Nevím, co říct.. Nech mě teď být musím být sama .. "
R:„Ozvi se, prosím.. "

Na nic jsem nečekala a odešla..
Nevím, co dělat .. Pořád to vidím živě, jak si semnou užíval, nutil mě ať si to rozdávám s jeho kamarádama, mlátil mě, týral mě ... Dost! Nemůžu takhle musím, to nějak vyřešit.. Nemůžu teď domů- důvod Nechci nic vysvětlovat...Knihovna padá- důvod David.. Takže asi louka..
Na louce jsem si lehla a zavřela oči.. Nevnímala jsem okolní svět.. Jen jsem napsala Davidovi: „Jsi hajzl.. Nemysli si včera jsem tě viděla.."

Jsou tu tři možnosti:
Radek
David
Být sama

??Kterou zvolit??

Zase na začátku...Kde žijí příběhy. Začni objevovat