Na téhle nemocnici jsou určité pilusy a mínusy.
Plusy: Máma má tady kamarádku,která se o ni vždy stará... Nechají mě tady s mámou přes noc a uklidní vás.. Řeknou mi,jak na tom máma je a takové ty klasické a zbytečné slova, že bude vpořádku,že ste jí nemohl v tom zabránit a takové .. Jsou sice zbytečné,ale každý je potřebuje slyšet ..
Mínusy: Příšerné jídlo,jak v bufetě,tak i obědy a tak .. Musíte se tady uspokojit s kávou z automatu ... No a ještě v tom na nic bufetě berou brigádníky a většinou to je někdo z gangu mého bývalého nebo mých bývalých kamarádek,které už patří také do toho gangu.. Zvlášť Simona moje bývalá nejlepší kamarádka no a teď si to rozdává s mým ex ,který má tady praxi,takže pokud tu má on praxi a ona brigádu je dost možné,že je tu spolu někde najdu.. Ona je tak roztáhlá,že jeho malou žížalku tam ani necítí si myslím... Budeme tady dneska přes noc a zítra by nás měli pustit domů.. Ani nevím,co mámě dělali,ale už ví,jak na ni a ona je vždy taková omámená potom..
Konečně usíná a já vcházím do bufetu (no k automatu,ale on je u bufetu :D ) kupuji si sladké kafe a sedám si . Zvedám plastový kelímek a přikládám ke rtům, v tom ale někdo mě pohladí po zádech prudce se otočím a káva je na bledých kalhotech,ale né na mojich,ale na ... Na ... Davidových.. Proboha,co ten tady dělá?! Začně si ty kalhoty rychle vyslékat a já na něho : „Co děláš prosím tě?" David: „Já co dělám? To ty jsi mě polila sračkou z automatu, tak mě to pálí ne ?" Já: „ Promiň, nemáš mě děsit a rušit na mojem místě ..! A obleč se nebuď v trenkách.." On: „ Takže máš místo i tady ? Já si chtěl jen přisednout..! A vzrušuje tě to ? Klidně ti i zatančím" Já: „Jsem tu často ... A nesnaž se semnou bavit.. Nemám přátele a nechci mít .. Takže ahoj nerada jsem tě poznala a číslo nechci .. Jinak ne nevzrušuje .. Nelíbíš se mi .." (lhala jsem..) On: „Jaktože často ? Prosím.. Jen mi zkus něco říct... Jen tady teď .. Trochu aspoň jo přiznej si to ..." Já: „kvůli matky... Dobře přisedni si..." (Na tam to jsem mu neodpověděla nerada přiznávám,že má někdo jiný pravdu...) Nejprve se mě vyptávál na moji matku, tak jsem mu něco málo řekla ... Nechtěla jsem ať moc mluvím a ať toho hodně ví... No a pak jsem dostala nápad...
ČTEŠ
Zase na začátku...
Teen FictionJak to začalo,tak to nakonec i končí.... Hodná holka/zlobivá holka , Knihy/cigarety, alkohol/drogy , slušný život/trocha mafie a Radek nebo David ?? Proč nemít všechno místo toho abych si musela vybírat ? Zvládnu to?