Całą czwórką ruszyliśmy w stronę pociągu. Cały czas myślałam o tym dlaczego mi dokuczają. Czy to przez mój wygląd? To co mam zmienić się od tak bo innym się nie podoba mój wygląd? A jak zaczne ubierać się na gotyka lub rock'a to zaczną mnie lubić?W tedy to by mi nie nie dokuczali tylko chyba znindżowali.
Weszliśmy do pociągu i od razu poszłam szukać Luny. Po około 5 minutach w końcu ją znalazłam siedziała razem z Nevillem, Cho i Cedrikiem.
-Hej wszystkim. - powiedziałam
-Cześć Melanie. - powiedziała Luna swoim rozmarzonym głosem.
-Siema Mel. - powiedział Ced i Cho.
-Hej Melanie. - powiedział Neville Inni mogą powiedzieć, że mam mało przyjaciół i znajomych, ale za to prawdziwych. Do nich zaliczają się:
Golden Trio, Neville, Cho, Ced, rodzina Weasleyów i oczywiście Luny to nikt inny się do moich przyjaciół nie zalicza.Cała podróż minęła nam miło i przyjemnie.Graliśmy w różne gry, wygłupialiśmy się i nagle z moich ust padło pytanie, które zamurowało wszystkich.
-Czy jak wam się nie podobam? To znaczy czy no wiecie moje ciuchy i wogóle?
-Kto ci powiedział takie głupstwa? - zapytał Ced
-Nikt, myślicie że no wiecie powinnam coś ze sobą zrobić?
-Jeśli chcesz możemy nad tobą poeksperymentować.
-No nie wiem czy to dobry pomysł.
-Będziemy mieć okazję bo będzie organizowany bal, ale cicho jak coś to nic wam nie mówiłam.
Po kilku godzinach wszyscy byliśmy już na WS.
Po przydzieleniu wszystkich do odpowiednich domów przemówił dyrektor.
-Moi drodzy mam dla was dobrą wiadomość otóż odbędzie się bal bożonarodzeniowy.Odbędzie się on 23 grudnia.Obecność obowiązkowa. A teraz smacznego.
-Hej Mel Draco się na ciebie patrzy. - powiedziała Luna
Odwróciłam się w jego stronę, lecz on po chwili się odwrócił.
Po kolacji udałam się do dormitorium, które dzieliłam z Luną i Cho.Po rozpakowaniu się, naszykowaniu mundurka i kąpieli poszłam spać, gdzie chwilę potem Morfeusz objął mnie swoimi ramionami i zasnęłam...
CZYTASZ
Witaj niezdaro || D.M.
Fanfiction„Szkoda, że nie mogę cofnąć zegara, znalazłbym cię szybciej i dłużej kochał." Ff nie było poprawiane, więc proszę to zrozumieć i się nie czepiać;) A jeśli tak bardzo bolą cię błędy typu „nie ma przecinka" lub „występuje tu powtórzenie" to nie czyt...