A więc teraz wszyscy razem wysłuchamy odpowiedzi na pytania, które zostały zadane w poprzednim rozdziale.
Melanie
Jakim jednym zdaniem opisałabyś Draco? ;>
Hm... Jest to chłopiec, który przez swojego ojca pogłubił się w swoim własnym życiu. Draco jest jak mały chłopczyk, który w tej chwili wkracza dużymi krokami w swoje dorosłe życie, staje się mężczyzną. I może to wydawać się dziwne, ale tak jest. Każdy z nas kiedyś wejdzie w dorosłe życie, prędzej czy później to się stanie. Jest to nieuniknione.
Dlaczego cały czas jesz budyń?
Jak byłam mała, mama zawsze po mojej zabawie z moim przyjacielem Max'em na podwieczorek robiła coś słodkiego. Czasami było to ciasto, czasami galaretka, lecz budyń był najlepszy. Może dlatego że zawsze dostawałam największą miseczkę, a może dlatego że uwielbiałam i nadal uwielbiam czekoladę.
Podoba ci się Draco?
Nie powiem że jest brzydki, bo gdybym to zrobiła to bym was okłamała. Jak na chłopaka w swoim wieku jest przystojny. W końcu mówią że jest on najładniejszym chłopcm w Hogwarcie.
Boisz się rozmowy z Harrym?
Nie no coś ty. Lubię Harry'ego, nawet bardzo. W końcu jest moim przyjacielem - czego miałabym się bać? Bardziej boję się kotki naszego woźnego, niż rozwścieczonego Harry'ego.
Czego boisz się najbardziej?
Utraty osób, z którymi jestem bardzo blisko. Nie chcę wiedzieć co by się stało, kiedy dowiedziałabym się że ktoś kogo kocham, kogo darzę jakimś mocniejszym uczuciem odszedł. Tak poprostu odszedł. Wiem że śmierć jest nieunikniona i zdaje sobie z tego sprawę że prędzej czy później to nastąpi.
Draco
Jesteś bipolarny?
Czy jestem bi..bi co? Nie jestem bi, to że ciągną do mnie też faceci to nie znaczy, że ja do nich.
Dlaczego jesteś takim idiotą?
Czekaj, czekaj...Jak ty mnie nazwałaś? Czy ty wiesz komu zadajesz to pytanie? No raczej nie wiesz. Ja to nie Grzmotter, że można na mnie najeżdżać.
Mogę cię walnąć patenią?
Stąpasz po kruchym lodzie dziewczynko. Weź sobie tym w oko jebnij, ciekawe co się stanie.
Oświaczysz się kiedyś Mel?
CZYTASZ
Witaj niezdaro || D.M.
Fanfiction„Szkoda, że nie mogę cofnąć zegara, znalazłbym cię szybciej i dłużej kochał." Ff nie było poprawiane, więc proszę to zrozumieć i się nie czepiać;) A jeśli tak bardzo bolą cię błędy typu „nie ma przecinka" lub „występuje tu powtórzenie" to nie czyt...