I moją anonimowość diabli wzieli!

303 18 1
                                    


Zostałam nominowana, jakieś wieki temu, no dobrze może tydzień temu, bądź kilka dni, ale kto by dbał o szczegóły...

Jako że to moja pierwsza nominacja, postanowiłam jej nie olać.

Wielkie podziękowania dla KarinaTenebris!

1. Cześć, jestem Weronika, co zabawniejsze to imię mojej siostrze zawsze kojarzyło się z zakonnicą. Dlatego zawsze mówią do mnie inaczej.
Nie, ja mam inne plany na przyszłość.

2. Mieszkam w Angli. W brew pozorom to wcale nie jest aż tak super, no ale przecież trawa zawsze jest bardziej zielona tam gdzie nas nie ma.

3. Zaczęłam pisać, odkąd skończyłam 7 lat, masa czasu, od zawsze to kochałam, nie było lepszej rzeczy niż słuchać co wieczór bajek.

4. Cztery! Chyba mogłabym zostać nieustraszoną, albo prawą, zazwyczaj mówię co myślę.

5. Oh, już piąty fakt, jak miło że wciąż czytasz. Piątka, dokładnie tyle chciałabym mieć dzieci... nie! Czekaj, żartuję, piątka chyba nie jest wyjątkowa, poza faktem że chyba kiedyś miałam taki numer w dzienniku.

6. Kocham seriale, są super. Mogę o nich nawijać tygodniami.

7. Lubię nosić kapelusze, kapelusze są czymś mega fajnym i pasującym do mnie.

8. Muzyka, hm, to coś co kocham, lubię ostre brzmienia, choć jestem przekonana że do każdego momentu w życiu pasuje inny rodzaj muzyki - zależy od nastroju, gustu, sytuacji.
Dlatego mimo że kocham większość odmian rock'a i metalu, to nie ograniczam się do jednego rodzaju

9. Wszystkie, a raczej większość pieniędzy przeznaczam na książki. Kocham je kupować. To jakaś obsesja. Nowy T-Shirt? A po co, przecież ta książka sama się prosi o przeczytanie...

10. Mam alergię na 'wszystko co zielone i żywe' i na czekoladę i maliny i na masę innych rzeczy, ale czekolada to mój afrodyzjak więc i tak będę ją jeść, no błagam.

11. Nie potrafię dokończyć żadnej mojej książki, a mam ich setki. (Tych pisanych przeze mnie, oczywiście)

12. Idę do liceum artystycznego, gdzie będę miała wykłady z kreatywnego pisania i ogólnie, ze sztuki w wielu tego słowa znaczeniach.

13. Zbieram pieniądze na 'nowy start' chcę wyjechać do Stanów.

14. Mam też plan B. Otworzę z przyjaciółką kawiarnio-księgarnie.

15. Zaproszę Was tam, moi książkoholicy.

16. Te wakacje były jednymi z lepszych, jakie przeżyłam.

17. Podobno mam tak zwany baby face, albo gen młodości i wyglądam na 13 lat. To bardzo uwłaczające. Szczególnie że musisz się tłumaczyć że możesz już wejść do tego klubu bez nadzoru, bądź pójść na koncert tylko ze zgodą rodziców a nie obstawą.

18. No dobra, nie jest źle.
Lubię pisać listy.

19. I stare winyle.

20. Kubki parującej kawy z fajną grafiką.

21. Nie umiem pływać.

22. Nie lubię jeść mięsa.

23. Kocham lasy, ale mam na nie uczulenie...

24. Lubię bawić się w filozofa, poważnie, mogłabym prowadzić dyskusję całymi dniami i myśleć całymi miesiącami o pytaniach bez odpowiedzi.

25. Lubię analizować wszystko, a już szczególnie ludzi.
To naprawdę zajmujące.

26. Kocham drapieżne koty, jak byłam młodsza, dużo młodsza, wyobrażałam sobie że jak urosnę będę kotem.
Wy bądźcie sobie ludźmi, a ja zostanę kotem, pa.

27. Jestem okroopnie leniwa.

28. Lubię psychopatów, ciekawią mnie, lubię o nich pisać. Nieprzewidywalność jest super.

29. Jestem fatalna w <bejsbol>, serio. Ta gra jest okropna.

30. Nie sądziłam że jestem tak nudną osobą zanim to napisałam. Ok.

Dzięki za wysiłek czytania tego! x

Iluzja Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz