Prima ora s-a terminat si tremuram din toate incheieturile. Am auzit toata ora cuvinte urate la adresa mea si asta ma suparat . Nu ii inteleg ce au cu mine, niciodata nu am avut conflicte si nu am jignit pe nimeni.
Am iesit din clasa si ma indreptam catre dulap. Aveam capul in jos doar sa nu privesc privirile urate pe care colegii mei mi le arunca. Holul era unul imens si ma rugam in gand sa nu fie nimeni care sa ma provoace. Picioarele mele au inceput sa mearga mai repede din simplul motiv ca am simtit un parfum conoscut, iar inima incepea sa imi bata din ce in ce mai tare.
Nu eram prea departe de dulap dar glasului lui a rasunat puternic pe holul imens atunci cand ma zarit printre colegi. Am simtit cum ochii lui ma urmaresc si am grabit si mai mult pasul.
-Daria. -a rasunat vocea lui puternica.-
Am simtit cum intru in pamant si as fi vrut sa nu fiu acolo. Toti si-au indreptat privitile catre mine, chiar daca nu puteam vedea asta din cauza ca am privirea atintita in pamant stiam ca ei se uita la mine. Am simtit mana lui cum imi apuca brutal bratul impingandu-ma in vestiare zguduindu-ma puternic.
Cu toti se uitau la mine si la el cum ne privim amenintator. Nu stiam ce sa fac pentru ca ma strangea puternic si ma impingea in vestiarele uriase.
-Ai aparut printeso?
-Lasa-ma.
-Nu.
Raspunsul lui negativ imi spunea ca urmeaza sa mi se intample ceva. Imi era frica sa ii raspund, asa ca am aplicat alta metoda. Piciorul meu drept a facut contact cu partea lui sensibila dintre picioare. El a cazut jos vaitandu-se de durere si ducandu-si mainle la locul dureros.
-O sa mi-o platesti tarfo.
Am plecat fara sa ma mai uit in spate. Am iesit din liceu si m-am ascuns dupa copacul imens din curte. Nu stiam ce sa fac atunci cand el se apropie de mine.
Cine este el?
Pai "EL" este cosmarul meu. Pe numele lui Stefan.
Stefan este baiatul fitos din acest liceu. Ma tortureaza de cand am venit aici. Nu este un baiat prea frumos, dar nici urat nu este. Nu inteleg de ce se comporta asa cum mine, niciodata nu am avut un conflict cu el sau o cearta ca sa se razbune asa pe mine.
Am tras aer in piept ca sa ma pot linisti. As vrea sa inceteze cu asta, nu stiu de ce o face, nu l-am deranjat in viata mea cu ceva, niciodata nu i-am spus nimic.
Se sunase de mult dar nu am chef sa merg la ora. Am stat in spatele copacului incercand sa ma linistesc. Vantul adie usor fosnind fruzele, ceea ce creeaza o muzica minunata.
-Te-am gasit.
Am tresarit cand am auzit vocea lui. S-a asezat in fata mea stiinda ca ma voi ridica si voi fugi. Am lasat capul in jos si am ramas in pozitia initiala rugandu-ma sa nu ma loveasca sau sa imi faca ceva mai rau.
Srefan s-a aseazat langa mine. Nu am indraznit sa intorc capul catre el pentru ca ma asteptam sa imi faca ceva dupa intamplarea din hol. El se uita la mine probabil ganditor. Cred ca acum se gandeste la ce poate sa imi faca. Si-a ridicat mana catre mine si mi-a pus-o dupa gat. Mi-a prins parul tragand tare de el si aducandu-mi capul catre el.
-Crede-ma ca nu vei scapa asa usor.
-Nu inteleg care este problema ta.
Am simtit cum mi-a smuls cateva fire de par din cap. S-a incruntat, apoi mi-a lasat o sarutare pe obraz.
-Asculta, ce ai facut acolo nu o sa se uite asa usor.
-Dar tu ce mi-ai facut mie?
-Crezi ca intereseaza pe cineva?
-Tatal meu s-ar bucura sa afle asta.
-Fetita lui tata.
A inceput sa rada isteric, apoi ma tras din nou da par. Am scapat un tipat atunci cand i-am vazut mana cu parul pe care mi l-a smuls din cap. Cateva lacrimi mi-au curs pe obraz dar nu am vrut sa le sterg. Si-a curatat mana de parul meu apoi m-a prins brutal de mana si a inceput sa ma zguduie.
-Plangi pentru aia?
-Plang pentru ca esti un nesimtit.
-Asulta, ceea ce fac o fac pentru ca tu m-ai obligat.
-Cu ce te-am obligat? Ce ti-am cerut?
-Nu conteaza. Ai grija ca vine urmatoarea runda. Sa te pazesti printeso.
-Esti un nemernic.
Am simtit ca s-a enervat. Am sperat sa imi dea drumul dar nu a facut asta. M-a impins in copac, iar el s-a asezat peste mine. Simteam ca nu pot sa respir si ma sufoc sub corpul lui imens.
-Ai grija cu tonul si vocabularul.
S-a dat de pe mine aruncandu-mi o privire amenintatoare, apoi a intrat in liceu. M-am lasat usor pe copac, iar sezutul meu a facut contactul cu pamantul. Tremuram din toate incheieturile si ma asteptam la ce este mai rau atunci cand soneria va suna. Am trar aer adanc in piept si m-am indreptat catre usile liceului. Am intrat, iar directia mea a fost toaleta.
Norocul meu a fost ca nu am folosit prea mult machiaj. Soneria a inceput sa rasuna si am simtit cum ma cutremur atunci cand am auzit-o. Frica ma cuprins si parca nu as fi vrut sa ies din toaleta pana nu se va suna de intrare.
Am deschis usa, iar toti au inceput sa se uita la mine. Am iesit si ma indreptam catre dulapul meu cand am simtit din nou mana lui cum imi apuca bratul si ma trage brutal.
-Ti-am spus ca nu o sa scapi.
-De ce faci asta?
-Nu iti face griji, nu o sa doara prea mult.
S-a uitat la mine zambind apoi a ridicat palma in sus. Mana mea stanga era libera asa ca i-am prins mana cu care vroia sa ma loveasca. S-a uitat la mine urat si si-a smuls mana din a mea.
-Nici sa nu indraznesti sa ma atungi cu mana aia.
-Daca o sa mai comentezi..
-Daca o sa mai comentez ce o sa se intample?
-Taci Daria.
-M-am saturat sa ma bati si ma ma ameninti, vreau sa nu ma mai agresezi si sa imi provoci vanatai pe care sa le ascund. M-am saturat de tine si de fitele pe care le ai atunci cand esti in preajma mea. Vreau sa.....
Nu am putut continua propozitia ca imediat palma lui a facut contact cu obrazul meu pleznundu-l foarte tare. Lacrimile au inceput sa imi iasa si nu stiam cum sa le mai ascund. M-a prins de par si mi-a tras puternic capul pentru a-mi privi fata.
-Ti-am spus sa taci. -s-a rastit la mine-
Am inghhitit in sec si incercam sa ma abtin sa nu mai plang, dar nu reuseam sa fac asta. Mi-a lasat parul sa cada si m-a prins din nou de mana tragandu-ma dupa el afara. Toti au intrat in clasa sau au ramas inca pe hol. M-a pus in fata lui si mi-a cuprins corpul intr-o imbratisare. Nu am asteptam la asta si nu am crezut ca va face asta vreodata.
-Sterge lacrimile alea.
-De ce ai facut asta?
-Uite Daria. Am gresit mult.
-M-ai lovit Stefan. M-ai agresat 3 ani de zile. Nu intelegi prin ce am trecut zilnic incercand sa ascund durerea pe care mi-o provocai, atatea vanatai pe care nu stiam cum sa le mai ascund de ai mei. Pentru ce? Pentru ce ai facut asta?
-Pentru ca te iubesc.
Am facut ochii mari atunci cand a spus asta si am dat dezaprobator din cap. Stefan si-a pus mana sub barbia mea si si-a apropiat buzele din ce in ce mai mult de ale mele. Am simtit cum au facut contact pentru prima oara buzele mele cu ale lui.
Gataa, in sfarsit am postat si capitolul asta. Imi pare rau ca nu am postat in ultimul timp si ca capitolul este asa de mic, dar poate ma voi revansa data viitoare. Sper sa va placa.
LIKE, VOT SI SHARE.
Va iubesc mult de toooooooooooooooooooot :**
CITEȘTI
"C'mon baby and fuck you" (Louis Tomlinson F.F.)
FanfictionEl este tipul rau, nu ii pasa de nimic, vrea doar sex si placere. Ea este o fata simpla, desteapta, care vrea doar sa fie iubita. Dar ce se intampla cand cei doi se intalnesc? Vietilor lor sunt diferite dar totusi asa de simple si in acelasi timp co...