Noaptea era pe departe de a se fii incheiat. Clubul devenise neincapator, iar asta imi da o stare deneliniste. Pana acum nimic neobisnuit nu s-a intaplat, dar tot am acen nod in gat.
M-am apropiat de masa unor baieti pentru a le lua comanda. Erau un grup de 6 persoane, format doar din baieti. Incet m-am apropiat de ei si am incercat sa vorbesc cu ei.
-Ce doriti sa camandati?
-Pe tine. –spuse un baiat-
-Bauturi, la asta ma refeream. –am spus dandu-mi ochii peste cap-
-Whisky si pe tine.
-O sticla de whisky va veni imediat.
-Te asteptam si pe tine.
Mi-am dat din nou ochii peste cap si m-am indepartat de la masa lor. Imi era destul de greu sa imi fac loc pana la bar printre multimea deja beata de aici. I-am spus barmanului sa imi aduca o sticla de whisky si sa o lase aici. M-am intors, iar ochii mei s-au marit imediat.
Usa clubului s-a deschis, iar Stefan impreuna cu grupul sau si-au facut aparitia in club. Ritmul inimii a inceput sa creasca, iar respiratia mea a devenit din ce in ce mai grea. Daca ma vedea aici sigur imi va cere o explicatie. Trebuie sa ma ascund de el, macar in seara asta.
-Comnda Daria.
-Mersi!
Am luat sticla de whisky in mana si m-am reintors din nou la acea masa. L-am observat pe sef ca este acolo, iar picioarele mele s-au inmuiat. Baiatul de mai devreme avea un zambet pervers pe fata atunci cand m-a vazut venind din nou la masa lor. Mi-am facut loc pe cealalta parte a mesei si le-am asezat sticla in fata. Am vrut sa plec, dar am fost prinsa de antebrat de catre sef.
-Asta?
-Da, chiar ea. –a spus baiatul-
-Nu face asta, deocamdata.
-Alta?
-Asteapta 5 minute. –a spus seful-
Acesta ma tragea dupa el pana in holul de unde incep camerele pentru ”joaca”. M-a pus in fata lui, iar privirea sa imi spunea ca am facut ceva gresit.
-Sper ca esti multumita.
-Cu ce ?
-Ar trebui sa imi multumesti. Te-am scapat de un drogat.
-Mersi?!
-Data viitoare ma astept sa fii mai draguta cu clientii.
-Asa voi face.
Mi-a spus ca pot reveni din nou la lucru. Evitam cu orice pret masa lui Stefan. Speram ca alta fata sa mearga acolo, dar se pare ca nimeni nu a mers sa ii ia comanda. Am bufnit atunci cand seful mi-a facut semn sa mers si la masa lui. Cred ca isi bate joc de mine. Nu sunt singura aici si cred ca putea sa ageasca alta fata sa mearga acolo. Am dat din cap dezaprobator si m-am dus la alta masa.
I-am dus comanda barmanului si asteptam sa o primesc.
-Cam greu?
-Este mult prea obositor.
-Cam asa ceva, dar se pare ca Dan este multumit de tine.
-Dan? –am spus ridicand o spranceana-
-Detinatorul clubului. –a spus si a aratat ctre sef-
-Aha..
-Uite comanda.
-Mersi!
Am mers catre masa unde trebuia sa duc comanda si am pus cu grija toate paharele. Inainte sa plec, un baiat mi-a pus mana pe fund, strangand de el. M-am intors catre el lovindu-l puternic peste obraz.
CITEȘTI
"C'mon baby and fuck you" (Louis Tomlinson F.F.)
FanfictionEl este tipul rau, nu ii pasa de nimic, vrea doar sex si placere. Ea este o fata simpla, desteapta, care vrea doar sa fie iubita. Dar ce se intampla cand cei doi se intalnesc? Vietilor lor sunt diferite dar totusi asa de simple si in acelasi timp co...