Mi-a placut sa am acel sarut alaturi de Louis. Atunci cand ma saruta este diferit. Are acel mod in care face sarutul subtil, fara sa iti dai seama ca este pasinonal si plin de dragoste. Uneori cred ca ma saruta doar pentru a ma face sa tac, sa cred in mine sau sa ma linisteasca. Sa fiu sincera chiar saruta extraordinar de bine, iar eu nu stiu cum pot sa ii rezit fara sa ma topesc de fiecare data cand isi contopeste buzele cu ale mele.
O face brusc, uneori din motive inexistente, dar probabil din dragoste. Nu am marturisit asta niciodata, dar alaturi de el chiar ma simt protejata. In ciuda defectelor si comportamentul, el chiar poate sa fie o persoana grijulie si buna. Probabil am gresit cand l-am judecat, dar stiu ca nu ma voi lasa cucerita de el.
Inca imi este frica de el, mereu o sa imi fie frica de el. Are multe iesiri iresponsabile cu care ma sperie, iar violenta de care da dovada chiar este infricosatoare. Ma simt eu protejata si bine in preajma lui, dar am si acea stare de frica si ca ceva rau se va intampla cat de curand daca voi ramane mult timp cu el.
Tineam in mana poza mamei si chiar vroiam ca ea sa fie aici ca sa ii pot spune tot ce am pe suflet. De cand tata a plecat cu acea femeie in asa zisa lui delegatie, nu mai am cu cine sa stau. Nu ca inainte ii povesteam ceva din viata mea, dar stiam ca pot avea un sprijin. Tata nu a fost mereu asa, presupun ca responsabilitatea si banii pe care ii face la companie l-au schimbat enorm.
-Pot sa intru? –spune Louis deschizand usa-
L-am privit cateva secunde si chiar ma gandeam la un raspuns. Daca ii voi spune sa intre, probabil o sa vrea sa vorbeasca de ce s-a intamplat azi, iar daca il voi refuza, cu siguranta va avea o iesire brutala. Am tacut si am dat aprobator din cap, iar el a zambit inchizand usa.
-Mersi! –spune imbratisandu-ma-
-Nu prea ai de ce sa imi multumesti.
-Ba da! Daca nu erai tu, probabil stateam acolo ceva vreme.
L-am privit. Doar ma uitam la el si eram convinsa ca vroiam sa ma duc sa ii sarut buzele, dar nu voi face asta. Eu stiu ca il plac, dar nu pot lasa asta sa se vada. Mereu persoanele care au stiu ca tin enorm la ele, au folosit asta impotriva mea. Un exemplu bun in acest caz este Stefan. El a stiu ca il iubesc, probabil nu asa cum o fac pentru Louis, dar cu toate astea chiar am tinut la el. Din cauza asta aproape era sa fiu violata si sa raman cu sechele pe viata, iar el probabil acum era inchis pentru 15 sau 20 de ani.
-Nu cred!
-Uite Daria. Stiu ca esti suparata pentru ce i-am facut lui Stefan.
-Las-o balta Louis. Nu vreau sa vorbesc despre asta.
-Eu vreau sa vorbesc despre asta, asa ca te rog sa ma asculti.
Rugamintea lui mi-a dat de inteles ca vrea sa imi transmita ceva important. Nu cred ca este ceva interesant, dar am decis sa il ascult. Probabil era o explicatie pentru tot ce s-a intamplat azi la scoala, iar in sinea mea chiar as vrea sa stiu.
-Stiu ce s-a intamplat intre tine si ratatul ala. –spune el-
Mi-am marit ochii cand a spus asta, si nu stiam de unde stie. Singurul care stie despre asta este Gabi. Ma gandeam ca poate i-a facut ceva sa ii spuna, dar m-am usurat atunci cand mi-am dat seama ca el nu il stie.
-De unde? – am spus vizibil nervoasa-
-Nu conteaza de unde am aflat.
-Pentru mine conteaza Louis. Numai gandul ca ai putut sa ranesti alte persoane pentru a afla ceva imi da fiori.
-Nu sunt asa de violent Daria. –spuse nervos-
Stiam ca tot acest dialor nu face nimic mai mult decat sa il enerveze, iar eu nu fac nimic mai mult decat sa il contrazic in legatura la cat de violent este. Nu vreau sa mai fac asta, dar trebuie sa aflu de unde stie asta.
CITEȘTI
"C'mon baby and fuck you" (Louis Tomlinson F.F.)
FanfictionEl este tipul rau, nu ii pasa de nimic, vrea doar sex si placere. Ea este o fata simpla, desteapta, care vrea doar sa fie iubita. Dar ce se intampla cand cei doi se intalnesc? Vietilor lor sunt diferite dar totusi asa de simple si in acelasi timp co...