Capitolul 18.

4.4K 178 8
                                    

A fost o seara ciudata. Am simtit un corp musculos langa mine si am incercat sa ma misc pentru a vedea cine este. Am simtit ca se misca si am ramas in pozitia initiala. O mana mi-a cuprins soldul tragandu-ma mai aproape, facand spatiul dintre noi inexistent. M-am cutremurat atunci cand si-a pus capul in scobitura gatului mei, mai apoi lasand un sarut umed in zona maxilarului. I-am simtit pieptul vibrand atunci am incercat sa ma dezlipesc de el. 

-Buna dimineata si tie! -a spus cu o voce ragusita-

-Buna dimineata!

M-am intors la el pentru a ii putea vedea fata. Avea parul ciufulit si mai ca imi venea sa sar pe el acum. Taci! Nu as face asta. Dar arata asa de sexy fara tricou si parul atat de neingrijit. Chiar nu m-am putut abtine sa nu ii zambesc atunci cand l-am vazut cum s-a trantit din nou pe perna incercand sa adoarma din nou.

M-am ridicat din pat si am mers in baie pentru a ma spala pe dinti. Acum stiu perfect ce cauta Louis in camera mea. Seara trecuta a fost minunata. Imi pare rau ca tata a stricat tot, dar imi amintesc ca i-am cam ranit masculinitatea. Nu stiu, dar m-am simtit asa de bine. Se pare ca aceasta noua slujba pe care o am m-a cam schimbat. Nu ma simt eu, iar scena de seara trecuta a demonstrat asta.

L-am vazut pe LOuis cum intra in baie si se holbeaza la mine. A venit pana la oglinda si s-a asezat langa mine. A aruncat o privire in oglinda, apoi catre mine. Am simtit cum mana lui s-a pozitionat pe fundul meu si l-a strans puternic. M-am intors catre el si l-am pleznit puternic.

-De ce ai facut asta?

-Pentru ca esti nesimtit.

-Dar parca ieri iti placea.

-Ughm...

-Las-o dracu de timiditate iubito.

-Nu sunt timida.

-Atunci de ce draci ai reactionat asa?

-Pentru ca...

-Pentru ca ce iubito?

-Pentru ca nu sunt o usuratica.

Am iesit din baie nervoasa si am coborat jos. Sabi era acolo, la fel si acea femeie impreuna cu tatal meu. M-am dus catre Sabi si i-am oferit un pupi. Am spus un plictisitor  "Buna dimineata!" celor doi amorezi. Nu mi se pare prea normal ca tata sa o aduca pe aceasta doamna in casa, dar pana la urma niciodata nu conteaza parerea noastra. Tata face mereu ce doreste, iar asta este cam enervat pentru mine, mai ales cand stie ca are atata responsabilitate, el continua sa creadca ca toate aceastea sunt precum un joc.

M-am dus la Sabi si i-am dat bolul cu cerealele ei preferate, apoi m-am dus sa pregatesc micul dejun pentru mine si pentru Louis. Urasc sa recunosc asta, dar nu as vrea sa ii las pe el sa gateasca. Nu de alta, dar imi place casa asta, si nu as vrea sa el sa o arda sau asa ceva. Am putut observa ca acea femeie se uita cam urat la mine si jur, daca nu era tata aici, ii puneam pe fata furculita asta incinsa. 

Nu sunt rea si nici nu am o fire impulsiva, dar pur si simplu nu imi place de aceasta femeie. Nu este buna aici. Dupa scena de ieri, clar nu o mai vreau in casa, mai ales in preajma lui Sabi. Cred ca nemernica este in stare sa o loveasca sau mai rau, sa o alunge de acasa. Iar Sabi este un copil sensibil, nu ii place tonul ridicat. Plange imediat.

Am pus painea prajita in aparat si mi-am dres putin vocea. Aveam de gand sa port o discutie serioasa cu tata, chiar acum. Diseara nu o sa pot sta acasa pentru ca trebuie sa merg la munca. Chiar vreau niste explicatii pentru asta. Nu sunt un obiect si cred ca sclavia a fost interzisa de mult.

-Tata?

-Ce este Daria?

-Putem sa vorbim?

-Te ascult. -a spus mutandu-si privirea catre mine-

"C'mon baby and fuck you" (Louis Tomlinson F.F.)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum