Louis POV...
Eram destul de bine, chiar foarte bine, avand in vede ca am petrecut o noapte de neuitat alaturi de fata pe care o iubesc. Cu siguranta daca obtineam asta la inceput m-as simti in momentul asta ca un zeu. Dar acum nu este la fel. Este cu mult mai diferit si chiar vreu mai multe momente de genul.Dupa toate intamplarile, a dormit mult mai bine, probabil ca este din cauza mea. Sicer sa fiu, este ceva ciudat intre noi doi, care ma atrage si ma face sa lupt pentru aceasta relatie. Nu am sa las nimic, in viata mea, sa ne desparta, oricat de mult as lupta si oricat de mult m-as rani.
Cu toate ca as varsa sange, as avea vanatai pe tot corpul, rani care se vindeca cu greu, stiu ca le-am obtinut luptant pentru fata pe care o iubesc. Niciodata nu am fost mai sigur pe mine, mai ales pentru ce simt. Pentru fata asta, as merge la capatul panatului si inapoi, as lupta cu o armata si as ingenunchia in fata ei. Stiu sigur ca o iubesc, si sunt si mai sigur ca ea ma iubeste pe mine. As pune mana in foc pentru ce simte pentru mine.
O simteam cum se foieste in pat, iar asta era din cauza ca razele soarelui au luminat camera. M-am ridicat si am tras draperia, lasand-o sa se odihneasca dupa o noapte asa de grea.
-Lou'? -zise Sabi' somnoroasa-
-M-ai speriat micuto. Ce este cu tine treaza la ora asta?
-Este ora 07:00. Daria trebuie sa ma pregateasca pentru scoala. Dar tu de ce esti treaz?
-Pai, am vrut sa vin sa va trezesc, dar in dimineata asta te duc eu.
Sabi s-a cam strambat la decizia mea, dar asta nu a prea contat. Nu vreau sa o trezesc pe Daria, mi-ar fii mult prea greu sa fac asta, si in plus imi place mult prea mult cum doarme, si cred ca poate lipsi ei ea o zi de la scoala.
-Micul meu dejun?
-Vine imediat, doar imbracate.
Era o lupta contra cronometru in momentul asta, iar eu habar nu aveam cum sa folosesc aparatul de paine. Nu stau mult in bucatarie si imi place ca mancarea sa fie pregatita, nu sa o pregatesc. Asta este un dezavantaj de-al meu. Asa ca le-am lasat toate balta, si am sa ii cumpar ceva Sabinei.
-Sunt gata! -zise coborand grabita scarile.-
Ma uitam la ea si era chiar superba. Nu stiam din ce motiv sau probabil eram inca obosit dupa o noapte grea, dar mi-o imaginez pe Daria in micuta asta. Sunt una si aceiasi persoana, iar semanarea este izbitoare. Camasa de un alb superb ii vine perfect, iar fustita cu pliuri ii scoatee in evidenta picioare. De par nu am ce sa mai zis, este mai aranjat decat al meu.
-Hai sa mergem! -am zis intr-un final-
-Unde este micul meu dejun?
-O sa il cumparam.
A chicotit de data asta si am urcat in masina. Era pe scaunul din fata si era atenta la drum, picioarele ei se balansau in fata si in spate. Nu stiam ce sa ii cumpar micutei, si ma greabeam sa ajung acasa, pentru a pregati o surpriza pentru Daria, iar prin surpriza, ma refer la un mic dejun romantic, iar prin romantic ma refer la lapte cu cereale.
-Lou'ai trecut de scoala. -ma atentioneaza Sabi-
-La dracu! Nu, spune-mi ca nu ai auzit nimic.
-Nu am auzit nimic. -zise ridicat mainile, in semn ca nu stie ce s-a intamplat acum 5 secunde.-
Am intors si de data asta am oprit in fata scolii. Am coborat si am mers sa ii cumpar Sabinei un sandwich cu pui pentru praz. M-a pupat pe obraz si a mers in clasa.
Eram grabit sa ajung acasa. Era 08:03 si ma gandeam ca Daria poate s-a trezit. Speram din suflet sa doarma inca ca sa ii pot pregati surpriza.
Daria POV...
CITEȘTI
"C'mon baby and fuck you" (Louis Tomlinson F.F.)
FanfictionEl este tipul rau, nu ii pasa de nimic, vrea doar sex si placere. Ea este o fata simpla, desteapta, care vrea doar sa fie iubita. Dar ce se intampla cand cei doi se intalnesc? Vietilor lor sunt diferite dar totusi asa de simple si in acelasi timp co...