ANUNT!!!

5.8K 141 3
                                    

Hei :**

A vrea sa imi cer scuze pentru ca nu am postat partea si ca in loc de asta postez acest anunt jalnic.

1. Va multumesc, nu am intrat pe Wattpad de 3 zile si cand am vazut cate voturi si cititori a putut sa stranga povestea am ramas masca. Chiar va iubesc.

2. Mi-am gasit 2 fete extraordinare care mi s-au alaturat la acest proiesc si vreau sa le multumesc pentru ca ma ajuta atunci cand pot.

3. Am aflat din surse straine, mai pe scurt un utilizator facebook mi-a lasat un mesaj foarte urat. Mi-a spus sa ster povestea ca da nu o sa mi se intample ceva rau.

Serios? :|

Asta a fost urat si jalnic din partea luc, daca chiar are cineva ceva cu mine si cu aceasta poveste sa imi spuna acum sau sa taca. Nu m-am luat de munca nimanui si cred ca nimeni nu are dreptul sa se lege de munca mea.

4. Am vorbit cu Liv' ieri si bunica ei se simte mai bine. A spus ca este mandra de mine pentru ca nu am abandonat acest proiect si ca este uimita cati imi apreciaza munca.  Dar nu este munca mea, este munca noastra, pentru ca fara voi, cititorii nu as fi ajuns aici.

5. Probabil povestea o sa devina mult mai interesanta cu fiecare capitol parcurs si sper sa am mai multi cititori ca pana acum.

6. Vreau sa stiu ce va place si ce nu va place pana acum, sa stiu unde sa corectez sau unde sa mai adaug.

7. As vrea sa va mai multumesc inca odata pentru tot sprijinul si sa nu uitati ca va iubesc.

8.Aaaa, am uitat sa va spun, am fost in orasc weekend-ul asta si m-am intalnit cu niste fete super dragute care m-au recunoscut si efectiv au inceput sa ma interogheze ce o sa se intample si ce se va intammpla.

9. Spre final as vrea sa va spun ca povestea adevenit din ce in ce mai cunoscuta si imi este frica sa nu va dezamagesc cu nimic.

10. Love you all :**

"C'mon baby and fuck you" (Louis Tomlinson F.F.)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum