Capitolul 11

5.5K 192 9
                                    

Alarma enervanta a telefonului a inceput sa sune zgomotos facandu-,a sa ma trezesc imediat. Mi-am oprit telefonul si l-am asezat din nou pe dulap. Eram inca obosita de la intamplarile de seara trecuta si ma simteam rau. Cu greau am coborat din pat si mi-am dus corpul catre baie. Am dat drumul apei sa curga pe corpul meu, fiori mi-au strabatut corpul facunda-ma sa ma trezesc cat de cat.

Dupa aproximativ 10 minute, am iesit din cabina de dus infasurata intr-un prosop de culoare alba. M-am dus catre dulap si ma uitam prin el. Hainele mele erau mototile si amestecate, fapt ce inseamna ca Sofi' si cu Louis si-au facut de cap prin dulapul meu. Mi-am pus rapid lenjeria intima pe mine si mi-am infiltrat mainile in dulap pentru a scoate ceva ce nu era sifonat. Am ales sa port un tricou albastru din dantela, o fusta de culoare neagra cu o palma deasupra genunchiului. La partea de incaltaminte am ales sa port vesnici mei balerini de culoare neagra cu fundita. La partea de make-ul am optat pentru putin fond de ten, rimel si un luciu de buze. 

M-am mutat in fata  oglinzii incorporate in dulap si ma priveam. Eram destul de draguta, dar parca nu sunt eu aceasta. Usa camereu a scartait facandu-ma sa ma intorc rapid. Louis impreuna cu Sabi' erau acolo si se uitau uimiti la mine. Sabi' se uita la mine cu o expresie neutra transitandu-mi ca am intarziat, iar Louis se uita la mine cu o sclipire in ochi. Avea un zambet larg pe fata, acum chiar nu as vrea sa fiu in mintea acestui baiat.

Mi-am luat geanta ce era pe pat si am mers catre cei doi care ma asteptau. Louis s-a dat spre stanga pentru a-mi face loc sa trec. I-am zambit la gestul sau, iar aceasta ma privea zambind. 

-Stii ca am intarziat? -a spus Sabi'-

-Da. -am spus incet-

-Nu avem timp de privit, trebuie sa ajungem la scoala. -a spus ea deschizand usa de la intrare-

M-am uitat la ea putin suparata, incercand sa ii spun ca nu a fost frumos cum a reactionat. Aceasta se urca in masina cu capul plecat dandu-si seama de ce m-am uitat urat la ea. Louis urca pe partea soferului, eu am ramas sa incui casa. Am oftat zgomotos atunci cand am urcat pe locul pasagerului.

-Dari.. -a spus Sabi' incet-

-Da?

-Pot veni sa stau cu tine in pauza mare?

-Desigur pitico. 

-Mersi! -a spus fericita.-

-Dar de ce nu stai cu prietenii tai?

-Vreau sa stau cu tine.

Telefonul meu a inceput sa bazaie alertandu-ma ca am primit un mesaj.

"Buna dimineata, iubito! Sper ca te-ai trezit bine. Vroiam sa iti spun ca te iubesc si as vrea sa stiu daca pot sa vin sa te iau cu masina.

Send 07:57."

Am zambit la vederea mesajului trimis de el. Nu stiam ce sa ii scriu, asa ca am preferat sa ma adresez direct.

"Buna dimineata, Stefan! Este ok, voi veni cu tata.

Send 07:59."

Mi-am pus telefonul in buzunarul din fata a gentii si am privit pe geam. Louis era tacut in aceasta dimineata, fapt ce ma pune putin pe ganduri. Mi-am dat seama ca am ajuns la liceu asa ca i-am spus lui Sabi' sa iasa din masina.

-Nu ai uitat nimic? -a spus Louis atunci cand am deschis portiera-

-Mersi ! Ne vedem dupa ore. -am spus pregatita sa ies.-

-Nu ma saruti de "Ramas bun." ? 

-Nu. -am spus direct si am iesit din masina-

Am pornit catre clasa lui Sabi'. Am lasat-o in clasa si i-am explicat ca doar in pauza mare are voie sa vina la mine. Aceasta m-a aprobat si mi-a sarutat obrazul inainte sa plec. Eram ingrijorata ca voi intarzia la prima ora, asa ca am grapit pasul. Coridorul era gol, fapt ce ma ingrijora. Am intrat in clasa, iar privirile colegilor erau pe mine. Profesoara nu a intrat inca, iar acest lucru ma linistea.

"C'mon baby and fuck you" (Louis Tomlinson F.F.)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum