Capitolul 16.

4.8K 175 5
                                    

            Razele enervante ale soarelui mi-au intrat in camera si nu ma mai lasau sa dorm. Cu greau am putut sa ma ridic din pat ca sa imi pot face rutina de dimineata. Mi-a fost atat de greu ieri, nu stiam ce ma faceam daca Stefan chiar pleca. Nu cred ca are rost sa glumesc cu asta, dar ii multumesc domnului ca nu am putut ajunge la lucruri mai tragice decat ce trebuia sa se intample.

            -Doamneee!

            Am tipat atunci cand am ajuns la oglinda din baie si mi-am putut vedea reflexia. Eram groaznica. Aveam cearcane atat de mari incat si suprafata Rusiei poate sa fie geloasa.Aveam un par in cap incat trebuia sa pun peria de sarma ca sa il pot descurca. M-ai pe scurt aratam oribil, dar asa sunt mereu.

            Mi-am facut rutina de dimineata si am ajuns la partea in care trebuie sa imi aleg hainele. Mereu stau prea mult ca sa le aleg si niciodata nu sunt multumita cu ce aleg sa ma imbrac. Dar daca astazi este duminica si nu am nimic planificat, am optat pentru o bluza larga pe care era inscriptionat numarul 17, o pereche de pantaloni scurti de culoare neagra si nemuritorii mei papusi de casa cu blanita roz. Mi-am prins parul intr-un coc dezordonat si m-am pozitionat in fata oglinzii incorporata in  perete.

            -Buna dimineata! –a spus o voce masculina-

            -Buna! –am spus scurt si m-am intors sa ma privesc din nou in oglinda-

            -Arati superb! –a spus Louis zambind-

            -Mersi! Unde este Sabi?

            -Jos cu Melisa.

            -Cu cine? –am spus total confuza-

            Cateva tipete s-au auzit de jos. Am coborat rapid scarile cu Louis in spatele meu, iar jos era Sabi’ care se certa cu o domnisoara de 25-26 de ani. Am ramas la jumatatea scarilor atunci cand am vazut ca acea femeie a imbrancit-o pe Sabi’. M-am repezit la ea ca sa ii pot pune mana in par, dar am fost prinsa de Louis si linistita.

            -Ce se intampla aici?

            -In sfarsit! –a spus acea femeie-. Copilul asta este insuportabil, du-l de aici mai repede. –a spus ea gesticuland-

            -Poftim? –am spus nervoasa.-

            -Mai auzit, si ti-as recomnda sa te grabesti cu micul dejun.

            -Daria nu este … -a intervenit Louis, dar a fost oprit de ea-

            -Nu ma intereseaza ce este Daria, masa trebuie pusa deja.

            Ma uitam la ea urat cum imi spune ea mie sa pregatesc masa si sa fac pe micuta servitoare. Am prins-o de mana pe Sabi’ iar aceasta s-a ascuns in spatele meu. Nu stiu cine este aceasta femeie, dar daca nu inceteaza o sa zboare mai repede de aici. M-am apropiat de ea putin, iar aceasta s-a indepartat.

            -Asculta fato, du-te odata si pregateste masa.

            -Nu stiu cine esti, dar eu nu sunt o servitoare.

            -La cum esti imbracata nu prea te-as crede.

            -Daca vrei sa mananci iti faci singura.

            -Nu cred ca seful tau s-ar bucura sa stie ca imi vorbesti asa, si parca ti-am spus sa duci copilul ala de aici.

            -Draga domnisoara sau doamna sau ce esti tu. –a spus Louis-. Daria nu este servitoare, iar Sabi’ este sora ei. Asa ca ori incetezi sa le numesti servitoare, ori tu si figurile tale o sa ajungeti in strada.

"C'mon baby and fuck you" (Louis Tomlinson F.F.)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum