Louis POV...
Sunt cel mai mare nenorocit in viata si ma urasc atat de mult in momentul asta. Am plecat fara sa o anunt ca fac asta si nici macar nu am fost in stare sa imi iau un "Ramas bun" de la ea. Sunt un ticalos notoriu care merita sa traiasca singur intr-o casa mica cu 50 de pisici.
Imi pare nespus de rau ca am plecat ca un las si am lasat-o acolo in acea nebunie de una singura si ma simt atat de prost pentru asta. Stiu ca nu am procedat corect, dar nu puteam sa risc ca tatal ei sa o renege. Poate ca ea nu stie asta si nici nu o sa afle in viitorul apropiat, dar am plecat de langa ea ca sa ii fie mai bine.
Imi imaginez cum fara ei minunata este pline de lacrimi care nu se pot opri si mintea ei este plina de intrebari la care nu le gaseste un raspuns. Am fost un idiot crezand ca o sa ii fac bine daca plec, dar este mult mai bine pentru amandoi acesta decizie nedorita.
Daria este inca o fata care nu trebuia sa treaca prin ce a trecut si imi este al naiba de greu sa imi imaginez cum o sa fie viata ei singura, abandonata de un idiot, care asta sunt eu, si cu un copil pe care tatal ei nu il accepta nici in ruptul capului. Ma simteam atat de vinovat, dar chiar sunt vinovat pentru toata aceasta situatie. Niciodata nu trebuia sa ma indragostesc de o fata ca ea, dar are ceva special ce a reusit sa ma vrajeasca.
Este si o sa fie atat de diferita de celelalte fete pe care am reusit sa le intalnesc in toata viata mea. Stiu ca ea ma iubeste si nu o sa inceteze sa o faca pentru ca am fost un las cretin si am plecat. Am gresit cu aceasta decizie, dar nu imi doresc sa ma uite pentru ca nici eu nu am sa o uit niciodata. A reusit sa ma schimbe, fapt ce nu multi au reusit sa il faca. Nu am decat sa ii multumesc celui de sus ca am reusit sa intalnesc o fata ca ea.
Incerc sa nu ma gandesc la cat de dor imi este de ea, dar in fiecare secunda ce trece din zi parca mai rau imi fac cand incerc sa o uit. Imi este atat de dor de ea, si faptul ca am plecat fara ca macar sa o vad ma scoate din sarite, dar nu puteam sa o pun in pericol pentru ca o iubesc extraordinar de mult.
Felul ei unic de a reusi sa ma linisteasca chiar imi lipseste, cuvintele ei frumoase imi lipsesc cu desavarsire si mangaierile ei calce sunt acum doar o amintire. Chiar imi pare rau ca am plecat de langa o persoana ca ea, dar nu puteam sa risc sa ii fac rau, asa ca am preferat sa ii fac mai bine cu plecarea mea.
Cu toate ca acum ajung sa regret toate deciziile pe care le-am luat, incerc doar sa imi imaginez ca ele ii fac mai bine si ca ea nu o sa sufere dupa plecarea mea. Stiu vine ca ma mint singur in legatura cu asta, dar prefer sa stiu ca ii este mult mai bine fara mine, cu toate ca ea sta, probabil in camera unde eram eu, inconjurata de un morman de servetele folosite si plangand.
Este o imagine ingrozitoare si nici nu vreau sa ma gandesc ca eu chiar am provocat asta. Am incercat sa o sunt de mii de ori, dar asta nu a dus nicaieri. Are telefonul inchis si nu pot sa iau legatura cu ea. As vrea sa stiu ce face, daca este bine, daca copilul este bine.
M-am mutat departe de Londra fiind sigur ca daca ma cauta nu o sa ma gaseasca asa de usor. Am incercat sa ma detasez usor de toate si sa o las sa isi traiasca viata de adolescenta in liniste, fapt pe care trebuia sa il fac de la bun inceput. A trebuit ca sentimentele sa aibe ceva de zis in privinta asta. Uneori urasc cand oamenii se ataseaza de alti oameni. Ataseara de cineva este ca o capcana proprie in care cazi singur.
Pana la urma atasarea nu duce decat la iubire si asta inseamna moarte. Atasarea de alte persoane inseamna moarte, pentru ca toti te lasa la un moment dat.
Am preferat sa ma "adapostesc" intr-un orasel mic, caruia nu stiu sa ii pronunt numele, stand in casa cu un vechi amic. Imi era dator si asta este un mod bun de a se revansa fata de mine. I-am povestit despre tot ce s-a intamplat si nu credea ca o sa ma vada vreodata atasat atat de nebuneste de cineva.
-Hei frate! -zise Seba intrand in camera-
-Hei!
-Inca te gandesti la fata aia?
-Nu am incetat niciodata sa o fac.
-De ce faci asta? Este doar o fata.
-Poate pentru tine este o simpla fata, dar in ochii mei ea este acea fiinta minunata ce a reusit sa ma schimbe intr-o persoana mai bune, este acea fata care defineste cuvantul perfectiune si este acea fata care m-a invatat cum sa iubesc.
-A distrus persoana ce erai odata.
-Stiu frate!
-Atunci pentru ce suferi dupa ea?
-Nu stiu frate! Nu stiu de ce fac asta, poate pentru ca imi pare rau pentru ce i-am facut, poate pentru faptul ca am plecat ca un idiot de langa ea, poate pentru faptul canu am luptat indeajuns de mult pentru ea sau poate pentru faptul ca o iubesc pe acea fata.
-Asta e aiurea frate. Cineva care vrea sa te schimbe nu merita asta.
-Asta e si ideea. Nu ea mi-a cerut asta, nu mi-a cerut sa ma schimb. Asta a fost de la sine, pentru ca cine eram inainte o ranea mult, era un mostru, iar acel mostru trebuia sa dispara pentru binele ei.
-Inseamna ca era o fata minunata.
-Era mai mult de atat. Prezenta ei te facea sa uiti de toate problemele, felul in care iti vorbea te facea sa crezi ca esti special pentru ea, zambetul ei iti facea ochii sa sclipeasca de fericire, vocea ei era ca cea mai perfecta melodie pentru auzul tau, felul in care arata era mai ceva ca o papusa, gesturile ei erau atat de gratioase de parca era o printesa, chipul era atat de minunat si acel par lung ii cadea atat de frumos pe spate. Ea este intruciparea perfectiunii.
-Vorbesti atat de frumos despre ea.
-Pentru ca nu am ce sa spun rau despre ea.
-Atat de importanta este pentru tine?
-Mai importanta decat propria-mi viata.
-De ce nu ai luptat?
-Pentru ca era in zadar.
-Frate, daca o iubesti, de ce ai renuntat?
-Pentru ca ei ii este mai bine fara mine.
-Esti un mare idiot.
-Stiu asta frate.
Seba se uita la mine trist si miscat de toate cuvintele spune despre Daria. Nu multe evenimente il emotioneaza, dar pot sa vad in ochii lui tristete pentru ca eu am incetat sa mai lupt. Nu mi-am dorit asta cu adevarat, dar asa a fost sa fie. Nu ne este menit sa avem o viata fericita impreuna.
Seba s-a ridicat, punandu-mi mana pe umar in semn de consolare si a iesit din camera inca ganditor la toate cuvintele mele. Imi face mereu bine sa vorbesc depre asta cu cineva, cu toate ca la inceput sunt contrazis, dar pe parcurs cand cei care ma aculta ce fel de persoana este Daria, isi schimba radical parerea si la final mereu ma numesc idiot pentru ca am renuntat la o fata ca ea. Ea stie ca o sa fiu mereu acolo pentru ea, nu prin prezenta fizica, dar mereu o sa ma gandesc la ea si o sa imi doresc sa ii fie bine mereu.
In fiecare noapte adorm cu gandul la ea si ma trezesc tot cu gandul la ea, zilele au devenit atat de pustii si de goale fara prezenta ei. Imi doresc enorm sa o revad, dar poate intr-o zi o sa ne revedem si o sa o pot strange in brate si sa o pot admira cat de frumoasa a reusit sa devina.
Imi pare rau ca am plecat de langa sufletul ei, dar intr-o zi o sa inteleaga de ce am facut asta. Prefer sa ii fac rau acum decat sa mai tarziu. Prefer sa sufere acum si mai tarziu sa ii fie mai bine.
Niciodata nu am sa o uit si am sa ma gandesc la ea in permanenta. Iubirea pentru ea nu o sa dispara niciodata si am sa o iubesc chiar si atunci cand o sa fiu un suflet ratacit acolo sus. Nu am sa o uit niciodata.
O sa o iubesc chiar si atunci cand ea nu o sa o mai faca. Am sa o iubesc mereu.
Jur ca o sa o iubesc chiar si atunci cand ea nu o sa o mai faca, chiar si atunci cand o sa ma urasca, chiar si atunci cand o sa ma ignore, chiar si atunci cand nu o sa mai fiu pe acest pamant, chiar si atunci am sa o iubesc.
Jur asta.
Acesta a fost capitolul 38, si sper ca nu am provocat nici o lacrima in acest moment. Probabil a fost cel mai emotionat capitol dintre toate. Chiar am plans la el. Urmeaza "Scrisoarea lui Daria", iar mai apoi "Scrisoarea lui Louis" si cartea se sfarseste.
Va multumesc enorm pentru tot ce s-a intamplatt pe parcurul acestei povesti si sper ca va placut. Multumesc pentru numarul de cititori, pentru voturi si pentru comentariile primite.
Marii's OUT! :*
CITEȘTI
"C'mon baby and fuck you" (Louis Tomlinson F.F.)
Fiksi PenggemarEl este tipul rau, nu ii pasa de nimic, vrea doar sex si placere. Ea este o fata simpla, desteapta, care vrea doar sa fie iubita. Dar ce se intampla cand cei doi se intalnesc? Vietilor lor sunt diferite dar totusi asa de simple si in acelasi timp co...