Louis POV...
Eram acasa si ma plimbam de colo pana colo. Eram nerabdator sa o revad, stiu ca au trecut doar 3 ore de cand a plecat, dar fata asta a reusit sa imi aprina ceva in inima. Imi place sa o sarut, are buzele asa de moi si de dulci incat as vrea sa le aibe peste ale mele mai mereu.
M-am gandit mult la fete. Frigiderul nu era prea plin asa ca m-am gandit sa merg la magazin si sa le cumpar ceva. Mi-am luat cheile de pe masuta de sticla din living si am plecat. Am preferat sa merg la magazinul cin centrul orasului pentru ca lucrurile de acolo erau mult mai de calitate.
Treceam pe langa liceul unde sunt fetele, iar in curtea liceului era o siluaeta cunoscuta impreuna cu un baiat si se sarutau. Imedian i-am recunoscut parul si buclele perfecte. Era langa acel baiat si il saruta. Am stans volanul puternic si punand o frana brusca. Mi-am incuntat privirea atunci caand am zaris ca el si-a pus mainele pe soldurile ei. Fiebeam de nervi si as fi vrut sa cobor jos sa il pot lovi pe acel idiot care indrazneste sa profite de ea. Am oprit motorul si am privit toata intamplarea.
Dupa ce au terminat sarutul ea a lasat capul in jos. El ii da cateva suvite de par la o parte si o saruta pe obraz. Gestul lui ma enervat la culme si mai avem putin si saream din masina mergand sa il strang de gat. Aveam prvirea incruntata, iar venele de la maini au inceput sa iasa in evidenta. Nu a durat mult si au intrat amandoi in liceui tinandu-se de mana.
Am pornit din nou motorul de la masina si am mers catre destinatia mea initiala. Nervii mei erau evidenti incat nici nu mai puteam fi atent la trafic. O fata mica de statura imi sare in fata si pun o frana brusca. S-a uitat la mine speriata si a inceput sa planga. Am coborat rapid din masina si am mers catre ea sa vad daca este bine.
-Esti bine scumpo? -am spus eu ingrijorat-
-Sunt bine. Multumesc ca nu m-ai calcat. -a spus ea zambind-
-Esti o fetita superba, nu am de ce sa te calc.
-Multumesc inca odata.
M-a privit inca o data si si-a luat jucaria scapata de pe jos. A mers pe cealalta strada. Am ramas afara pentru a ma asigura ca a trecut cu bine pe partea cealalta. Am urcat din nou in masina si am pornit din nou la drum. Eram putin mai calm decat aum ceva momente. Cand am vazut ca idiotul ala o saruta m-am enervat si imi venea sa merg sa ii lovesc chestia aia pe care o numeste el fata.
Daria's POV...
Ma tinea de mana si nu imi venea sa cred ca m-a sarutat. Mana mea mica se potrivea perfect cu a lui. Nu vroiam sa ma uit la el. Nu cred ca o puteam face, chiar nu il pot vedea din alta perspectiva decat cea a baiatului care ma agresat atata timp si a resuit sa ma faca ani la zile sa sufar. S-a oprit brusc, tragandu-ma langa el. Si-a lasat capul in jos pentru a ma privi.
-Imi pare rau. -a spus el-
-Ai mai spus asta. -am spus eu-
-Stiu, dar chiar imi pare rau. Te-am ranit atata timp, iar acum cateva momete te-am sarutat pe neasteptate si ti-am spus ca te iubesc. Am facut toate asta pentru ca nu bune la a imi arata afectiunea fata de o persoana. Mereu amvrut sa iti atrag atentia si sa ma observi.
-Stefan, eu...
-Nu trebuie sa spui nimic. Stiu ca acum esti speriata si nu ai cuvinte pentru a spune sau a explica ce s-a intamplat, dar vreau sa stiu ca sunt dispus sa ma schimb. Nu vreau sa te mai vad ca suferi din cauza mea pentru ca te iubesc.
Am tacutnestiind ca sa ii spun. Nu am crezut ca el imi va spune asta. E ciudat si cred ca a-si putea da o seansa. Ma uitam in ochii lui cand am auzit clopotelul ca suna, mi-am retras mana din a lui si am lasat capul in jos.
CITEȘTI
"C'mon baby and fuck you" (Louis Tomlinson F.F.)
FanfictionEl este tipul rau, nu ii pasa de nimic, vrea doar sex si placere. Ea este o fata simpla, desteapta, care vrea doar sa fie iubita. Dar ce se intampla cand cei doi se intalnesc? Vietilor lor sunt diferite dar totusi asa de simple si in acelasi timp co...