Capitolul 22.

3.8K 164 7
                                    

In sfarsi am o zi pentru mine. Dupa atata timp in care m-am gandit doar la cei din jur, cred ca a venit timpul sa imi acord si mie putin timp.

Am iesit din baie, iar cateva picaturi de apa au cazut pe podea, lasand o mica dara de apa in urma mea. M-am apropiat de dulap si am vazut ca ecranul telefonului meu era aprins. Am vazut ca am primit un mesaj, gandindu-ma ca era de la Stefan, am deblocat telefonul nerabdatoare si am intrat la mesaje.

“Daria, vreau sa ai grija de tine si de Sabi. Eu impreuna cu mama ta vitrega am plecat intr-o delegatie importanta in Peru. O sa ne intoarcem peste 2 saptamani.

Cu multa dragoste, tati.”

Mi-am aruncat telefonul cat se putea de departe. Nervoasa m-am indreptat catre dulap si am trantit usa dulapului.

-Usor! –a spus Louis mirat-

-Tu ce mai vrei?

-Am auzit zgomote.

-Nu e nimic. Pleaca.

S-a uitat urat la mine si cred ca a avut intentia sa reactioneze. Si-a inclestat pumnii, dar i-a deschis imediat, plecand din camera mea. Am fost nesimtita, stiu asta, dar pana la urma nu stiu ce tot vrea de intervine atat. Pot sa tip, sa trantesc si sa fac cat zgomot vreau. Pana la urma este casa mea si camera mea.

Am deschis de data aceasta dulapul cu intentia de a ma imbraca. Ma uitam la toate hainele mele si chiar nu stiam cu ce sa ma imbrac. Adica era o petrecere cu cei din ultimul an, iar eu nu sunt asa de populara ca sa fiu acolo. Trebuie ca tinuta mea sa fie perfecta, sa atraga atentia, iat pentru a face asta, trebuie sa ma imbrac indecent.

“Oh, ce bucurie”a spus vocea din capul meu.

Mi-am dat ochii peste cap si am ales sa imi iau o pereche de pantaloni scurti. Nu sunt stilul meu, dar tata i-a cumparat din Paris. Am reusit sa gasesc si un top potrivit, gandindu-ma ca acum arat ca u tarfa care astepta sa fie ridicata de pe marginea drumului. Mi-am pus si perechea de balerini, pentru ca eu nici in ruptul capului nu imi voi pune in picioare picioroange, pardon, vroiam sa zic ca pantofi.

Ma simteam putin ciudat ca eu sa imi fac aparitia la o asemenea petrecere. Stiu ca Stefan isi doreste sa fiu in seara asta cu el acolo, dar nu vreau asta. Nu il pot refuza, pentru ca dupa se va supara, dar nu vreau nici sa merg.

-Daria, ti-a venit partenerul. –a strigat Louis-

Am tras adanc aer in piet si m-am incurajat singura ca seara asta o sa fie una draguta, in care nimic rau nu se poate intampla. Mi-am facut ultimele retusuri si am coborat la Stefan. El arata minunat, spre deosebire de mine.

Atunci cand si-a ridicat capul de jos, si-a deschis gura in forma de “o”, iar ochii lui erau mariti. Daca nu l-as cunoaste, as zice ca se holbeaza, dar asta face acum si mai ca imi vine sa ii dau una.

-Scarbos moment. –a spus Louis-

-Da! Ma bucur ca si tu ai parte de asa ceva. –ii spun incruntandu-ma la el-

L-am prins pe Stefan de mana si am iesit din casa. Nu ma asteptam ca el sa fie asa de tacut, iar asta chiar m-a surprins.

*

Am ajuns la o vila imensa. Ma uitam pe parbrizul masinii cum luminile sunt numerose si cred ca ar putea lumina pe o raza de 3000 km. Aveam emotii si stiam ca locul meu nu este aici, dar mi-am luat inima in dinti si am coborat. Stefan m-a prins de mana si am pasit amandoi, precum doi indragostiti, pe usa. Nu eram ferm convinsa ca e bine, dar ma simt mult mai bine, provizoriu.

Am vazut cum lumea din jur se uita ciudat la noi, iar asta mi-a creeat o stare de disconfort. Am simtit cum Stefan ma strage mai tare de mana, atunci cand a simtit ca am inceput sa trecum.

"C'mon baby and fuck you" (Louis Tomlinson F.F.)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum