Prolog

4.5K 249 29
                                    

Už je to den po zavření Siriuse Blacka. Mého milovaného manžela. Nevěděla jsem, co budu dělat. Mám si najít práci? Mám si najít někoho nového? Mám ho jít navštívit?

Rachel. S tou jsem se dlouho neviděla! Vzala jsem kus papíru a načmárála vzkaz, aby jsme se sešly.

Dobře, zítra se sejdu s Rachel! Jedinou kamarádkou, která je naživu.

Dále moje práci. Napadlo mě jediné. Brumbál. Bradavice.

Přemístila jsem se do Prasinek a rychlým krokem kráčela k hradu.

Vstoupila jsem do školy, kterou jsem ještě před nedávnem navštěvovala.

Cestou do Brumbálovy pracovny jsem přemýšlela nad heslem.

,,Maxovy maxižvýkačky? Čokoládové žabky? Bertíkovy fazolky? Jo! Bertíkovy fazolky!"zajásala jsem.

,,Slečno Potterová! Co tě ke mně přivádí?"usmál se jako vždy. Po Brumbálově výzvě jsem se prosadila a spustila.

,,No, chtěla jsem se zeptat, zda by tu pro mne nebyla práce?"

,,O, jistě! Ale já s tebou potřebuji probrat něco jiného."odbočil.

,,Povídejte."vyzvala jsem ho.

,,No, vy jste manželka Siriuse Blacka, ale nikdo neuvidí rád, že jste manželka zrovna jeho. Dejme tomu, že budete Potterová. Jako za mlada. Ne, že by jste nebyla mladá. A ještě něco. Blackovy pozůstatky."dodal.

,,Jako že bych byla těhotná?!"

,,To také, ale já myslel jeho dědictví."

,,A co?"

,,Patří vám vše. Všechno, co patřilo Blackům. Jste nechutně bohatá a do konce života by jsi nemusela pracovat!"

Tak to je prolog! Máme tu rozhovor s Brumbálem! Co říkáte na cover? Kdo si myslíte, že na něm je?

Na to coveru absolutně miluji výraz Jasmine Thomson, která stvárňuje Jasmine Potterovou.

POZOR ZMĚNA! Novou Jasmine hraje Lucy Hale, obsazení je jiné! :OOO

×××

Zase příště! ;-)

~Sharka_Potter

Jasmine II. ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat