5.-Dopis z Bradavic

2.9K 236 19
                                    

Počet slov: 433
5.července 1991

Vstala jsem a podívala se na hodiny. Bylo osm pryč a já věděla, že tohle moje vyspávání skončí.

Vyskočila jsem z dvoulůžkové postele. Na židli od pracovního stolu byl položený župan, který jsem si oblékla.

Podívala jsem se na druhou polovinu postele, která byla prázdná.

Před jedenácti lety zde ležel Sirius Black. Položila jsem si otázku, jestli vůbec věřím něčemu, tak bláznivému jako je to, že Sirius zradil mě, mého bratra, svého synovce.

Opustila jsem ložnici a zamířila do pokoje Holly. Spala. Jako vždycky. Nechtěla jsem ji budit a tak jsem se vydala tentokrát do kuchyně.

Podívala se do ledničky a vyndala několik vajíček.

Najednou se otevřely dveře a do kuchyně přišla rozespalá Holly, kterou jisto jistě probudila vůně míchaných vajíček.

,,Dobré ráno, mami."zazívala.

,,Ahoj, zlatíčko!"pozdravila jsem ji a ona zase odešla. Za chvilku přiběhla s nějakou obálkou v ruce a podle výrazu byla neskutečně šťasná.

,,Mami! Mami!"ječela na všechny strany.

,,Co se děje?"nechápala jsem.

,,Já dostala dopis z Bradavic!"odpověděla a já přikývla.

,,Mami? Ale vždyť mě je deset! Jak můžu jet do Bradavic?"zamyslela se a já si povzdechla.

,,Prostě jedeš! Domluvila jsem se s Brumbálem! Tak čti!"pobízela jsem ji a Holly otevřela obálku.

,,Vážemá slečno Potterová,
s radostí Vám oznamujeme, že ve škole čar a kouzel v Bradavicích počítáme se studijním místem pro Vás!

Prosím pošlete sovu, nejdéle do 31.srpna.

Minerva McGonagallová, zástupce ředitele." Četla a já se usmála.

Otevřely se dveře a já se otočila. Na prahu stála Rachel a já si musela oddychnout.

,,Jas! Tak ráda tě vidím!"zaječela.

,,Rachel? Co se stalo?"zvedla jsem obočí a pozvala ji ke stolu. Rovnou jsem jí nandala porci vajíček, protože Rachel byla ve vaření vážně levá.

,,Holly! Ty si dostala dopis z Bradavic! Gratuluji!"vyjekla Rachel a hnědovláska se usmála.

,,Holly, vem si to jídlo a upaluj, ano? My potřebujeme něco probrat."zaškemrala jsem a Holly protočila očima. Já zvedla hůlku a vykřikla.

,,No dobře! Alohomora!  Accio Čokoládová žabka!"podala jsem jí žabku a Holly byla tu tam.

,,Tak co se děje?"vyzvídala jsem.

,,Jsem pomocná síla v Bradavicích u madam Pomfreyové!"vykřikla nadšeně.

,,Fakt?! Tak to je super! Já budu taky učit!"zasnila jsem se a Rachel se kousla do chleba.

,,A ještě něčo."zamumlala s plnou pusou a já na mi kývla, aby to vyklopila.

,,Mám přítele!"zavískala štěstím.

Tak Holly dostala dopis z Bradavic! Tak moc se těším na setkání Harryho, Holly a Jas! ^^

Mimochodem, kdo by podle vás měl být ten Rachel přítel?

Díky moc za votes, komentáře a podporu! ♥♥♥

Zase příště! ;-)

~Sharka_Potter

Jasmine II. ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat